autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αλλάξτε τα βενζινοκίνητα με υβριδικά «φωνάζει» η θυγατρική της Suzuki

Αλλάξτε τα βενζινοκίνητα με υβριδικά «φωνάζει» η θυγατρική της Suzuki

13/6/2024

Η Suzuki δουλεύει σε υβριδικά με βελτιωμένη απόδοση καυσίμου
Τα ισχυρά υβριδικά σημειώνουν ως και 44% καλύτερη απόδοση καυσίμου και 30% λιγότερους ρύπους
Δεν αναμένει το πικ των ηλεκτρικών στα επόμενα 15 έτη ο Διευθύνων Σύμβουλος της Suzuki
Αυξήθηκε κατά 4,2% το ποσοστό πωλήσεων plug-in υβριδικών στην Ευρώπη

Η Suzuki δουλεύει σε υβριδικά με βελτιωμένη απόδοση καυσίμου

Εδώ και αρκετά χρόνια, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία προάγει κινητήρια σύνολα με εναλλακτικά καύσιμα. Πρώτα τα υβριδικά, ύστερα τα μοντέλα που τροφοδοτούνται με υγραέριο και φυσικό αέριο, μετά τα ηλεκτρικά, προτάσεις και λύσεις για τον περιορισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Κάποιες εταιρείες στηρίζουν και επενδύουν πολλά στα εναλλακτικά καύσιμα, άλλες έχουν «μοιρασμένη» την πίτα ενώ άλλες είναι απόλυτες ως προς τις θέσεις τους. Έτσι και η θυγατρική της Suzuki στην Ινδία, Maruti, οι ιθύνοντες της οποίας υποστηρίζουν θερμά τους υβριδικούς κινητήρες. Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Rahul Bharti, εξέφρασε την θέση του σχετικά με το ζήτημα, αναφέροντας ότι «Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να αιτιολογήσει το γιατί οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι καλύτεροι από τους υβριδικούς». Παράλληλα, αποκάλυψε ότι η εταιρεία του βρίσκεται (με τη βοήθεια της Τoyota) σε διαδικασία έρευνας νέων κινητήριων συνόλων με βελτιωμένη απόδοση καυσίμου.

Τα ισχυρά υβριδικά σημειώνουν ως και 44% καλύτερη απόδοση καυσίμου και 30% λιγότερους ρύπους

Ένα από τα «βαριά χαρτιά» όσων αντιτίθενται τους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι οι ρύποι. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, τόνισε πως τα ισχυρά υβριδικά μοντέλα είναι σε θέση να αφήσουν έως και 30% χαμηλότερο αποτύπωμα. Συγκεκριμένα, χρησιμοποίησε δύο μοντέλα της Maruti, τα υβριδικά Gran Vitara και Invicto, τα οποία παράγουν 26% και 30% αντίστοιχα λιγότερους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα. Όμως, ο Bharti δεν στάθηκε μόνο στους ρύπους, αλλά αναφέρθηκε και στις δυνατότητες απόδοσης καυσίμου των υβριδικών των δύο μοντέλων, τα οποία προσφέρουν βελτιωμένη απόδοση έως και 36% και 44% αντίστοιχα. 

Δεν αναμένει το πικ των ηλεκτρικών στα επόμενα 15 έτη ο Διευθύνων Σύμβουλος της Suzuki

Στην συνέχεια της συνέντευξής του, ο Bharti αναφέρθηκε και στα ηλεκτρικά. Μάλιστα, φάνηκε ιδιαίτερα υποστηρικτικός προς αυτά, τα οποία χαρακτήρισε ως: «Αυτοκίνητα εξαιρετικής τεχνολογίας, τα οποία, όπως και τα υβριδικά, χρειάζεται να στηριχθούν πολύ ως προς την ανάπτυξή τους, όπως άλλωστε και τα υβριδικά». Επιπρόσθετα, τόνισε πως έχουν πολλά… ψωμιά ακόμη έως ότου φτάσουν το πικ τους και μέχρι να έρθει εκείνη η στιγμή, τα υβριδικά θα πρέπει να λειτουργήσουν ως η… γέφυρα έως ότου φτάσουν εκεί, αφήνοντας εκτός κουβέντας τα βενζινοκίνητα: «Τα ηλεκτρικά θέλουν τουλάχιστον 10 με 15 έτη έως ότου φτάσουν το 80% της διείσδυσής τους στην αγορά. Πρέπει να δουλέψουμε ώστε να τα ενισχύσουμε περαιτέρω, αλλά έως ότου αυτά φτάσουν στο πικ τους, τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε την ενεργειακή απόδοση; Να χρησιμοποιήσουμε τα υβριδικά ως μια μεσοπρόθεσμη λύση».

Αυξήθηκε κατά 4,2% το ποσοστό πωλήσεων plug-in υβριδικών στην Ευρώπη

Τί και αν οι δηλώσεις προέρχονται από μια θυγατρική που δραστηριοποιείται στην Ασιατική αγορά; Τα λόγια και οι ισχυρισμοί του Bharti αφορούν τις εξελίξεις στην παγκόσμια κοινότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλωστε, οι αριθμοί που μας αφορούν πιο άμεσα, δηλαδή οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων στην Ευρώπη, «αποτυπώνουν» του λόγου το αληθές. Τα πρόσφατα ποσοστά που αφορούν τον Απρίλιο, εμφανίζουν την αύξηση των αριθμών αυτών κατά 4,2% και συγκεκριμένα από το 24,9%, μετέβησαν στο 29,1%. Αντίστοιχα, σημειώθηκε σημαντική πτώση όσον αφορά το μερίδιο που κατέχουν τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, βλέποντας το ποσοστό τους να πέφτει από το 52,8%, στο 48,9%. Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα ποσοστά που αφορούν τα ηλεκτρικά, καθώς για τον ίδιο μήνα, είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 14,8% ! Θα συνεχίσουν άραγε οι κινήσεις των αγοραστών σε αυτό το κλίμα ή δεν θα δικαιωθεί η Maruti Suzuki;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε