Αυστηρότερος ο νέος Κ.Ο.Κ. μα έχει νόημα χωρίς συστηματικούς ελέγχους;
Ο νέος ΚΟΚ θα προσπαθήσει να μειώσει τα ατυχήματα και να βελτιώσει την ασφάλεια στους δρόμους
Προβλέπει φυλάκιση 1 έτους και μόνο αν τεθεί σε κίνδυνο ζωή από παραβίαση σηματοδότη
Πλέον κακουργήματα επικίνδυνη οδήγηση, αλκοόλ και υπερβολική ταχύτητα, ως 10 χρόνια φυλακή
Δεν φτάνει όμως από μόνος του αν δεν αν δεν κάνει αυστηρούς ελέγχους και η τροχαία
Ο νέος ΚΟΚ θα προσπαθήσει να μειώσει τα ατυχήματα και να βελτιώσει την ασφάλεια στους δρόμους
Ο νέος ΚΟΚ είναι έτοιμος να εφαρμοστεί άμεσα και οι αλλαγές που φέρνει είναι πολλές και σημαντικές. Ο άμεσος στόχος του θα είναι η μείωση των τροχαίων και ειδικά αυτών που συμβαίνουν στον αστικό ιστό, αφού τα αντίστοιχα ατυχήματα στα οδικά δίκτυα έχουν μειωθεί. Οι άξονες πάνω στους οποίους θα βασιστεί ο νέος κανονισμός, θα είναι αφενός η μείωση του ορίου ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές και αφετέρου η αυστηροποιηση των ποινών για τους παραβάτες.
Προβλέπει φυλάκιση 1 έτους και μόνο αν τεθεί σε κίνδυνο ζωή από παραβίαση σηματοδότη
Χωρίς να προσβλέπει σε έναν χαρακτήρα τιμωρίας, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα προσπαθήσει να συνετίσει όσους έχουν τάση για παραβάσεις και ειδικά όσους θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των υπολοίπων ή προκαλούν υλικές ζημιές και φθορές σε υποδομές. Έτσι, κινδυνεύεις με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και μόνο στην περίπτωση που πραγματοποιώντας παράβαση - όπως η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - θέtεις σε κίνδυνο τη ζωή κάποιου συμπολίτη σου. Από τη στιγμή που προβλέπεται τιμωρία για την περίπτωση και μόνο που κινδύνεψε κάποιος - χωρίς να πάθει τον παραμικρό τραυματισμό - καταλαβαίνουμε πως, ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα αλλάζει, και μάλιστα σημαντικά.
Πλέον κακουργήματα επικίνδυνη οδήγηση, αλκοόλ και υπερβολική ταχύτητα, ως 10 χρόνια φυλακή
Όταν μάλιστα προκληθεί σωματική βλάβη ή υλική φθορά στις υποδομές από παραβάσεις που σχετίζονται με υπερβολική ταχύτητα, επικίνδυνη οδήγηση- ή οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, τότε οι ποινές φυλάκισης είναι μεγαλύτερες (έως 10 χρόνια). Καθώς αυτές οι πράξεις πλέον θεωρούνται κακουργηματικού χαρακτήρα, αντίστοιχα αυστηροποιουνται και οι ποινές. Καταλαβαίνουμε ότι απλά η αποζημίωση από τις ασφαλιστικές εταιρίες σε περίπτωση σοβαρών ατυχημάτων δεν θα θεωρείται αρκετή. Στην περίπτωση μάλιστα που προκληθεί απώλεια ανθρωπίνων ζωών, τότε οι ποινές φυλάκισης ξεκινούν από 10 χρόνια έως και ισόβια.
Δεν φτάνει όμως από μόνος του αν δεν αν δεν κάνει αυστηρούς ελέγχους και η τροχαία
Είναι σίγουρο, ότι με τις αυστηρότερες ποινές, τα πράγματα θα βελτιωθούν προς το καλύτερο. Είναι άλλωστε ιδιαίτερα άδικο να χάνονται ανθρώπινες ζωές απλά από την ανεύθυνη στάση κάποιων που οδηγούν επικίνδυνα στους δρόμους. Δεν θα φτάσει όμως η εφαρμογή του νέου ΚΟΚ από μονή της, αν δεν συστηματοποιηθούν και οι έλεγχοι από την τροχαία.Τα ατυχήματα δεν θα μπορέσουν να μειωθούν - ειδικά μέσα στις πόλεις - αν δεν γίνει και εντατικότερη εφαρμογή των κανονισμών, έτσι ώστε να μπορέσουν να περάσουν αυτοί από τη θεωρία... στην πράξη.
Σχολιάστε |