Είναι σωστό να στοιβάζονται έτσι τα αυτοκίνητα στα ferry;
Στοιβάζουν όσα περισσότερα οχήματα μπορούν για λόγους πληρότητας
Όμως τις περισσότερες φορές δεν τηρείται κανένα σημείο της νομοθεσίας
Ελεύθεροι διάδρομοι, διαγραμμίσεις και πρόσδεση βαρέων, οι συχνότερες παραλήψεις
Πρόσφατα έχασε τη ζωή του ναυτεργάτης σε γραμμή της Χαλκιδικής
Στοιβάζουν όσα περισσότερα οχήματα μπορούν για λόγους πληρότητας
Οι διακοπές είναι σε εξέλιξη και οι κάτοικοι των μεγαλουπόλεων τις έχουν αδειάσει για να ταξιδέψουν σε βουνά και θάλασσες, μακριά από τη ρουτίνα και τις σκοτούρες όλου του υπόλοιπου χρόνου. Όταν μάλιστα το ταξίδι συμπεριλαμβάνει έστω και μια μικρή θαλάσσια διαδρομή, έστω ένα πέρασμα απέναντι με το ferry, τότε η σύντομη-έστω-συνύπαρξη με το υγρό στοιχείο και η εγκατάλειψη της στεριάς, σε βοηθούν να καταλάβεις ότι το ταξίδι ξεκίνησε, και την ψυχολογία να ανέβει κατακόρυφα. Αυτό που θα μπορούσε πάντως σε όλο αυτό το...μαγευτικό σκηνικό να σου «τη σπάσει» και να σε αγχώσει χωρίς λόγο, είναι η διαδικασία φόρτωσης του αυτοκινήτου στο πλοίο. Ο τρόπος που οι «γκαραζιέρηδες» του ferry boat στοιβάζουν όλων των λογιών τα οχήματα, το ένα κολλητά με το άλλο, είναι μάλλον απαράδεκτος, άσχετα με το αν εμείς τον υπομένουμε λόγω της συγκυριακά καλής μας διάθεσης.
Όμως τις περισσότερες φορές δεν τηρείται κανένα σημείο της νομοθεσίας
Με το που ανέβηκες τον «καταπέλτη», μπορείς να το πάρεις απόφαση ότι είσαι...έρμαιο στις οδηγίες του παρκαδόρου. Μπορεί να σε βάλει να σκαρφαλώσεις με όπισθεν σε μια δύσκολη ράμπα, «τρώγοντας» το μισό σου δισκόπλατο, να κολλήσεις οριακά σε ένα Pickup φορτωμένο σίδερα που προεξέχουν ή να παρκάρεις δίπλα σε δίκυκλα. Τόσο κοντά που με την παραμικρή απροσεξία αργότερα στο «ξεπάρκαρε», θα μπορούσαν εύκολα να κάνουν ζημιά στο χρώμα σου. Ο κανονισμός που διέπει τη φόρτωση ενός πλοίου είναι συγκεκριμένος και αναλυτικός, αλλά δυστυχώς τις ημέρες αιχμής κατά τη θερινή περίοδο δεν τηρείται ποτέ. Όπως δεν τηρήθηκαν τελικά-όπως φαίνεται-ούτε οι έλεγχοι στη φόρτωση ηλεκτροκίνητων και υγραεριοκίνητων οχημάτων, και όπως παραλίγο πάλι να καταλήξουν άνθρωποι και αυτοκίνητα στη θάλασσα με τον καταπέλτη που ανέβηκε την τελευταία στιγμή προ ημερών στην ¶νδρο.
Ελεύθεροι διάδρομοι, διαγραμμίσεις και πρόσδεση βαρέων, οι συχνότερες παραλήψεις
Οι συχνότερες παραλήψεις στη φόρτωση των ferryboat που πραγματοποιούνσύντομεςθαλάσσιεςδιαδρομές, είναι οι διάδρομοι που δεν κρατούνται ελεύθεροι (1μ. όπως ορίζεται), οι διαγραμμίσεις που συχνά δεν υπάρχουν στο δάπεδο για να οριοθετούν τις θέσεις παρκαρίσματος, αλλά και η πρόσδεση των τροχών στα βαρέα οχήματα. Οι διάδρομοι όχι απλά δεν τηρούνται, αλλά η πρακτική που ακολουθείται είναι απαράδεκτη: τα αυτοκίνητο κολλάνε το ένα δίπλα στο άλλο, και αναγκαστικά οι οδηγοί κατεβαίνουν από αυτά, αφού είναι αδύνατον να ανοίξουν πλέον οι πόρτες. Καταστρατηγείται έτσι κάθε έννοια ασφάλειας και δυνατότητας επέμβασης σε έκτακτη περίπτωση (πχ πυρκαγιά).
Πρόσφατα έχασε τη ζωή του ναυτεργάτης σε γραμμή της Χαλκιδικής
Πρόσφατα μάλιστα, έχασε τη ζωή του ένας ναυτεργάτης σε γραμμήferry στη Χαλκιδική. Ο άνθρωπος που ανήκε στο προσωπικό του πλοίου, φαίνεται να καταπλακώθηκε από βαρέο όχημα στο όποιο πιθανόν δεν είχε δεθεί το χειρόφρενο. Στην περίπτωση που ισχύει αυτό, θα ήταν πιθανό η τραγωδία να αποφευχθεί, αν τηρούνταν οι κανονισμοί και το φορτηγό είχε πραγματοποιήσει πρόσδεση με ιμάντες.
Σχολιάστε |