autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Έπρεπε να «πατώσει» στις πωλήσεις, για να βάλει καλές τιμές η VW;

Έπρεπε να «πατώσει» στις πωλήσεις, για να βάλει καλές τιμές η VW;

26/7/2024

-34,6% κάτω είναι οι πωλήσεις του 2024, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2023 Το Polo ήταν το 2ο ακριβότερο μικρό αυτοκίνητο της κατηγορίας, όταν στα ίδια λεφτά έπαιρνες καλό μικρό SUV Έχει πολλά ηλεκτρικά, που ο κόσμος διστάζει να αγοράσει & τα οποία είναι ούτως ή άλλως ακριβά Έριξε τις τιμές, έχει βάλει προσφορές & το ανανεωμένο VW Golf κάνει 24 χιλιάρικα

-34,6% κάτω είναι οι πωλήσεις του 2024, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2023

Μία μάρκα που στη συνείδηση του Έλληνα οδηγού είναι από τις δημοφιλέστερες, η Volkswagen, βρίσκεται μόλις στην 8η θέση των πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2024. Κι αν δεν πωλούσε λίγο πάνω από 700 αυτοκίνητα τον Ιούνιο (season high) θα βρισκόταν ακόμη χαμηλότερα.
 
Η αλήθεια είναι πως το 2024 δεν έχει μπει καλά για την γερμανική μάρκα, που έχει ταξινομήσει μόλις 3.359 καινούργια αυτοκίνητα. Μιλάμε για μία μείωση της τάξης του 34,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 (πρώτο εξάμηνο με 5.135 ευρώ). Και υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που ισχύει αυτό.

Το Polo ήταν το 2ο ακριβότερο μικρό αυτοκίνητο της κατηγορίας, όταν στα ίδια λεφτά έπαιρνες καλό μικρό SUV

Ο βασικότερος, προφανώς, είναι οι ακριβές τιμές αγοράς. Ένα best-seller των προηγούμενων χρόνων, το supermini VW Polo ξεκινούσε από τα 22.350 ευρώ κι ήταν το 2ο ακριβότερο μοντέλο της κατηγορίας του, πίσω από το Audi A1. Και σε έναν κινητήρα αστικών προδιαγραφών (1,0 TSI με 95 άλογα) και μάλιστα με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Την ίδια στιγμή, ο ανταγωνισμός «έπαιζε» είτε σε χαμηλότερες τιμές, είτε σε καλύτερο πακέτο κόστος-εξοπλισμός. Και φυσικά, στα ίδια λεφτά, έπαιρνες (και παίρνεις) μικρό SUV, που όλοι ξέρουμε πόσο... μοσχοπουλάει στη χώρα μας.
 
Το παράδειγμα του VW Polo είναι ενδεικτικό. Κι άλλα θερμικά μοντέλα της Volkswagen ήταν «τσιμπημένα», όπως το best-seller SUVάκι T-Roc (από 28.200 ευρώ), όπως το SUV πόλης T-Cross (από 23.950 ευρώ στα 95 PS). όπως το προ-ανανέωσης Golf (από 29.700 ευρώ).

Έχει πολλά ηλεκτρικά, που ο κόσμος διστάζει να αγοράσει & τα οποία είναι ούτως ή άλλως ακριβά

Έπειτα, αλήθεια είναι πως σε σχέση με άλλες μάρκες η Volkswagen έχει ένα «χάντικαπ» που έρχεται απ'έξω. Η απόφαση της «μαμάς» εταιρείας να επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό του στόλου της, φέρνει πολλά περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην γκάμα της μάρκας. Και ξέρουμε όλοι ότι τα ηλεκτρικά δεν τα λες... φθηνά, κι επίσης ο Έλληνας οδηγός παραμένει καχύποπτος και διστακτικός, δικαιολογημένα (μέτριο δίκτυο υποδομών φόρτισης) ή αδικαιολόγητα (υπάρχει πάντα δυσκολία αποδοχής στο διαφορετικό). 'Αρα όταν η μισή γκάμα σου είναι μόνο ηλεκτρικά που ο κόσμος στην Ελλάδα θέλει το χρόνο του, σίγουρα αντιμετωπίζεις προκλήσεις.

Έριξε τις τιμές, έχει βάλει προσφορές & το ανανεωμένο VW Golf κάνει 24 χιλιάρικα

Θέλοντας, λοιπόν, να αντιστρέψει το κλίμα, η ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen έβαλε στο παιχνίδι μία σειρά από προσφορές και μειώσεις τιμών. Πρώτα και κύρια, έχουμε το ανανεωμένο VW Golf που με τιμή εκκίνησης στα 23.950 ευρώ είναι ένα από τα φθηνότερα μικρομεσαία της αγοράς που φιλοδοξεί να κερδίσει κόσμο ο οποίος ξέρει τι σημαίνει Golf στην Ελλάδα.
 
Παράλληλα, υπάρχουν εκπτώσεις σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της, τα περίφημα Volkswagen Deals. Για παράδειγμα, το Polo ξεκινά πια από τα 20.850 ευρώ ενώ το T-Cross κάνει 20.400 ευρώ. Μειώσεις υπάρχουν και στα ηλεκτρικά της μοντέλα, με κορυφαία όλων την έκπτωση στη λιμουζίνα ID.7 που «έπεσε» 16 χιλιάρικα (κρατική επιδότηση + προωθητική ενέργεια 7.000 ευρώ).
 
Τέλος, είναι το πλάνο προσφορών «VW More». Σε αυτό, πολλά αυτοκίνητα της Volkswagen πωλούνται σε πολύ χαμηλές τιμές, σε καλές εξοπλιστικές εκδόσεις, που σε πολλές περιπτώσεις είναι φθηνότερες κι από την «βασική» (βλέπε T-Roc που κάνει 27.900 ευρώ και η «βασική» είναι στα 28.200 ευρώ).
 
Χρειαζόταν όμως να φτάσουμε ως εδώ για να υπάρχουν πιο normal τιμές; Πρέπει μία μάρκα να πηγαίνει για τα πολλά και όταν... χάνει και τα λίγα να βάζει μπροστά τη λογική;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε