autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Βλέπετε το ηλεκτρικό Citroen e-C3.

Βλέπετε το ηλεκτρικό Citroen e-C3.

Ευρωπαϊκό εργοστάσιο για μπαταρίες ετοιμάζουν Stellantis και CATL

22/11/2023

Σε επαφές για τη δημιουργία εργοστασίου οι δύο πλευρές.
Θα ανήκει σε νέα εταιρεία με ποσοστό συνιδιοκτησίας 50-50.
Αναζητείται η τοποθεσία του εργοστάσιου.
«Το εργοστάσιο θα συμβάλει στο χαμηλό κόστος αγοράς των ηλεκτρικών».

Σε επαφές για τη δημιουργία εργοστασίου οι δύο πλευρές

Η Stellantis και η CATL έχουν ξεκινήσει τις επαφές με σκοπό την κατασκευή νέου εργοστασίου στην Ευρώπη, όπου θα παράγει μπαταρίες για προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι δύο εταιρείες νωρίτερα σκοπεύουν να ιδρύσουν μία νέα κοινοπραξία, στην οποία θα ανήκει το εργοστάσιο και αμφότερες θα έχουν ποσοστό 50%. Δεν έχει βρεθεί ακόμα η κατάλληλη τοποθεσία.

Θα ανήκει σε νέα εταιρεία με ποσοστό συνιδιοκτησίας 50-50

Οι δύο εταιρείες πριν την κατασκευή του νέου εργοστασίου θα ιδρύσουν μία κοινοπραξία με ποσοστό συνιδιοκτησίας 50-50, μέσω της οποίας θα βάλουν μπρος στη μαζική παραγωγή μπαταριών λιθίου για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των μαρκών του Ομίλου Stellantis. Στόχος είναι η ενίσχυση της αλυσίδας εφοδιασμού μπαταριών, μιας και αναμένουν αύξηση στη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια.

Αναζητείται η τοποθεσία του εργοστάσιου

Η Stellantis έχει ήδη ανακοινώσει πως θα λανσάρει πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα χαμηλού κόστους στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του Citroen e-C3, αλλά και του νέου Fiat Panda. Έτσι η ανάγκη για μπαταρίες θα αυξηθεί και το νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιο θα βοηθούσε σημαντικά στην προμήθεια. Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι τώρα δεν έχει γίνει γνωστό κάποιο μέρος που να προορίζεται για το νέο εργοστάσιο.

«Το εργοστάσιο θα συμβάλει στο χαμηλό κόστος αγοράς των ηλεκτρικών»

Σε δηλώσεις του για το θέμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, χαρακτήρισε τη συμφωνία «άλλο ένα συστατικό της μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την προστασία της ελευθερίας της κινητικότητας για την ευρωπαϊκή μεσαία τάξη». Έτσι άφησε να εννοηθεί πως η τοπική παραγωγή μπαταριών LFP θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο στη μείωση του κόστους απόκτησης των ηλεκτρικών μοντέλων των μαρκών της Stellantis.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις