σχόλια
Γιατί δεν πουλάει στην Ελλάδα η Skoda;
Στην Ευρώπη έχει αύξηση 30% στην Ελλάδα αναλογικά μείωση.
Ανέβηκαν υπερβολικά οι τιμές, οι καταναλωτές προτιμούν την VW.
Έχασε τον χαρακτήρα value for money – την θέση της την έχει πάρει η Hyundai!
Έχασε τη δύναμη του το Octavia και δεν παρουσίασε αντίστοιχη πρόταση.
Η Skoda χάνει τη δύναμη της στην Ελλάδα;
Οι αυξημένες σε σχέση με το παρελθόν τιμές που ως συνέπεια είχε το «χάσιμο» του value for money χαρακτήρα, η συνεχής βελτίωση εταιριών που παλαιότερα δεν είχαν την ίδια δυναμική π.χ. Hyundai και η μη ύπαρξη κάποιας ναυαρχίδας όπως ήταν η Octavia έχει αναγκάσει τη Skoda να κινείται σε ρηχά νερά στο κομμάτι των πωλήσεων στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα μέχρι και το πρώτο δεκάμηνο του 2023 κατείχε το 1,9% των συνολικών πωλήσεων, με μόλις 2.239 διατεθειμένα οχήματα, με το βασικό πρωταγωνιστή της εταιρείας να είναι το Kamiq με 953 αντίτυπα (42,56%) και να ακολουθεί η Fabia με 478 (21,35%), ενώ το άλλο βαρύ χαρτί της η Octavia βρίσκεται στην τρίτη θέση με 279 πωλήσεις (12,46%). Τι όμως οδήγησε σε αυτή τη πτώση;
Στην Ευρώπη έχει αύξηση 30% στην Ελλάδα αναλογικά μείωση
Τη στιγμή που η Skoda γνωρίζει «άνθηση» με αύξηση των πωλήσεων της κατά 30% για το πρώτο εξάμηνο του έτους σε ευρωπαϊκό επίπεδο, στην Ελλάδα οι πωλήσεις αναλογικά είναι χειρότερες από πέρυσι. Στην Ευρώπη, σε απόλυτα νούμερα είναι πρώτη μάρκα καθώς αναμένεται να πουλήσει πάνω από 150.000 μονάδες σε σχέση με το 2022 – μόνο το πρώτο 6μηνο πούλησε 90.000 περισσότερες μονάδες, σημειώστε πως η Ευρώπη θα κλείσει με αρνητικό πρόσημο στις συνολικές πωλήσεις, κάτι που μεγεθύνει ακόμα περισσότερο την αύξηση του 30%.
Στον αντίποδα τώρα, στην Ελλάδα, ενώ περιμένουμε να αυξηθούν οι πωλήσεις κατά 28-32% σε σχέση με πέρυσι, δηλαδή περίπου 35.000 οχήματα, Skodaαναμένεται να μείνει στα ίδια ρηχά νερά ή και χαμηλότερα από πέρυσι που πούλησε μόλις 2700 οχήματα. Αυτό θα οδηγήσει την Skoda να χάσει το 1/3 του μεριδίου αγοράς της στην Ελλάδα. Τι φταίει όμως για όλα αυτά και γιατί στην Ευρώπη τα πηγαίνει καταπληκτικά;
Ανέβηκαν υπερβολικά οι τιμές στην Skoda, οι καταναλωτές προτιμούν την VW
Μπορεί τα τελευταία χρόνια γενικά οι τιμές των αυτοκινήτων να έχουν ανέβει, αλλά η Skoda φαίνεται να τις έχει τσιμπήσει λίγο περισσότερο από όσο έπρεπε. Εκμεταλλευόμενη την έλλειψη των μικροτσιπς και τις ανάγκες που αυξήθηκαν με τον Covid-19 (δεν υπήρχαν αυτοκίνητα) ανέβασε τις τιμές. Αλλά με την αύξηση των τιμών μπήκε στα «χωράφια» της αδερφικής VW, όπου στο μυαλό των Ελλήνων έχει μεγαλύτερο κύρος και σαφώς καλύτερη μεταπωλητική αξία.
Παραδείγματος χάρη το μικρομεσαίο SUV Skoda Karoq κοστίζει μόλις 1.400 ευρώ λιγότερα από την αντίστοιχη έκδοση του VW Tiguan, μια διαφορά που στις 33.000 ευρώ εύκολα θα καλύψει ο εν δυνάμει αγοραστής για να πάει στο δεύτερο. Ο εσωτερικός αυτός ανταγωνισμός φαίνεται να κάνει κακό στην τσέχικη εταιρεία και γίνεται ακόμα πιο κατανοητό όταν στη συνάρτηση μπαίνουν οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές πωλήσεις, που παρά το γεγονός ότι στις μεγάλες αγορές (Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία κ.τ.λ.) τα αυτοκίνητα της Skoda είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, οι ταξινομήσεις της παρουσιάζουν άνοδο 30% καθώς εκεί είναι πιο διακριτές οι διαφορές.
Έχασε τον χαρακτήρα value for money – την θέση της την έχει πάρει η Hyundai
Επίσης η αύξηση των τιμών την οδήγησε στο να χάσει τον value for money χαρακτήρα της για την οποία την επέλεγαν αρκετοί Έλληνες καταναλωτές και στη θέση της να μπουν εταιρείες, οι οποίες αν και ξεκίνησαν από πιο χαμηλή βάση την πορεία τους πλέον βρίσκονται υψηλότερα στη λίστα προτιμήσεων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Hyundai που το χρονικό διάστημα που κυριαρχούσε η Skoda με την Octavia, προσπαθούμε να κλέψει μερίδιο πωλήσεων με το φθηνό αλλά «άσπαστο» Accent και Atos.
Την τελευταία όμως 20ετια η κορεάτικη εταιρεία έχει κάνει άλματα προόδου και με βαριά της χαρτιά την αξιοπιστία των μηχανικών συνόλων, την καλή τιμολογιακή πολιτική και τη βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών έχει ξεπεράσει κατά κράτος τη Skoda. Για να καταλάβετε την σύγκριση την προηγούμενη 10ετία 2 χρονιές η Skoda είχε πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα από την Hyundai, ενώ φέτος η κορεάτικη εταιρία αναμένεται να ξεπεράσει τις 10.000 πωλήσεις, ενώ η τσέχικη δεν φαίνεται να μπορεί να φτάσει πάνω από τις 2.600.
Σχολιάστε |
Γιατί να πάρεις έναν αναξιόπιστο Κούβα που δεν είναι και μάρκα Κούβα να κάνεις έστω φιγούρα γιαυτο
Προβολή περισσότερων σχολίων
Πρέπει να κονωμησει το γκρουπο.....αρκετά χαρίστηκε με φθηνά πλυντήρια.....τώρα ακριβηναν τα πλυντήρια....🤪αλλιώς πάρτε ββ......θα κονωμησουνε από εκεί....τα χουνε κάνει μπουρδ.....
Γιατί έγινε ακριβή στη πώληση, στα ανταλλακτικά και φθηνή στη μεταπώληση.
Η Hyundai αν δεν προσέξει θα χάσει το vfm που της αποδίδετε. Το kona από 17 χιλιάρικα το 2021 το έφτασαν στα 27 χιλιάρικα και κανιβαλιζεται με το Tucson γιατί μεγάλωσε σε διαστάσεις και δεν το λες b suv πια. Το bayon απλά δεν βλέπεται και δεν το λες b suv.... Οπότε υπάρχει ένα σοβαρό κενό στην hyundai αυτή τη στιγμή στην κατηγορία που πουλάει τα περισσότερα αμάξια τα τελευταία χρόνια.
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!
Γιατί εδώ είναι προϊόν status, και δεν έχει status.
Γιατί είναι 3ης κατηγορίας κου-βαγκ...
Γαιτι λέει μαλώνουν τα βουβάλια και την πληρώνουν τα.... βατράχια... έτσι είπε κάποτε κάποιος σχετικός με την εταιρεία
Η ποιότητα!!! Όποιος πήρε στο παρελθόν.....δεν ξαναπαίρνει!!!
Όταν ένα skoda καμιγκ!! Έχει αξία όσο ένα Πεζό!! Η Πούμα Ford!! Και ένα Στονικ είναι πολύ φθηνότερο που θά πάει ο Αγοραστής!! Εξάλλου ο κόσμος πλέον θέλει φουτουριστικά αυτοκίνητα τα οποία η Σκόντα τουλάχιστον στα SUV δεν την έχει
Διότι skoda=vw και όπου vw=αναξιοπιστία, απάτη, υπερβολικά υψηλή τιμή. Τόσο απλά...
Δεν ισχυει αυτο ποσα ταξι ειναι skoda
Η ψωνάρα του Έλληνα είναι αντιστρόφως ανάλογη με την αγοραστική του δύναμη και το IQ του.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΔΕΙΛΑ-ΔΕΙΛΑ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ.... ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΟΙΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΟΠΟΤΕ ΠΛΗΡΩΝΕ.
Δεν υπάρχει σάλιο γενικότερα
Τα θεωρεί παρακατιανα
Καθόλου καλό σέρβις...αφορά την αντιπροσωπεία
Υπερβολικα ακριβη...πονηρεψε η Ελληνικη αντιπροσωπεια.
Και η παραδοση εχει παει στους 10 μήνες και αν
Πρώην κάτοχος Fabia κάθε μέρα συνεργείο
ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΝΤΑ ΟΧΙ VW.EINAI TSEXOS ΟΧΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΥ VW.ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΑΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ AUTO TRITH ΓΡΦΕΙ t σημαινει τυπου
Προφανώς επί Κου Πανοπουλου δούλευε καλύτερα ή ορθότερα ή πιο έξυπνα ή ότι άλλο νοηματικά παρεμφερές με τα ανωτέρω.
Καβάλησαν το καλάμι...
Κατ΄αρχάς, πουλάει σε ταξί και αυτό γιατί είναι πολύ ανθεκτικά αυτοκίνητα. Εχω ένα Fabia 1.2TSI με 260.000km serviceless! Στη συνέχεια, η Octavia επί παραδείγματι, έχει παρωχημένη σχεδίαση, ταυτόχτονα καταργήθηκαν τα μοντέλα που τα αντίστοιχά τους σε άλλες μάρκες ανεβαίνουν, μικρά crossover όπως το Yeti ενώ τα Karoq-kodiaq είναι τελείως χωρίς προσωπικότητα και δεν καταλαβαίνεις σε ποιον απευθύνονται. Το Fabia πάει γιά κατάργηση επίσης και το κυριώτερο ανέβηκε η τιμή τους δυσανάλογα με το αγοραστικό του κοινό που είναι ίδιο με της Dacia αλλά όχι της Hyundai. Εχασε το στυλ και πρόδωσε το fun club.
Διοτι τα SKODA δεν τα παιρνει πισω ουτε η SKODA
Η dacia πήρε την θέση που είχε την εποχή των rapid fabia 2 κλπ η Skoda
Να φύγει, να πάει αλλού.
Ακριβά σέρβις
Wolkswagen είναι για αυτό είναι σκριβα
Πλακα κάνετε;
Egw padws pou exw ena octavia 5 tou 2008 1.8 tsi mia xara omorfo eine mia xara xorous exei gia oloi tin oikogeneia kai ta service fthina kai ta gazia tou ta exei kai 250 alogakia peige kai kati bmw kai kati alla mercedika anoigoun dromo poly pareksigimeni marka lete oloi sas edw alla otan htan h stigmi na agoraso auyokinito kai rwtaga katwxous tis skoda tis audi k VW oloi mou eipan makria apo audi opote de boro na katalavw gt exete parei toso strava auto to sima k egw etsi ksekinisa alla pleon de to allazw me tpt ta neas genias de ta kserw kai de thelw na ta mathw
Χρήστος Σεβδάς
Μαζι με τα ZASTAYA
Είμαι κάτοχος Octavia 5 2012 diesel, με 560.000 χλμ χωρίς προβλήματα. 14 γνωστοί με νεότερα Skoda (octavia, kamiq, fabia), καινούρια, όλοι μα όλοι έχουν αρκετές ζημιές!! Τυχαίο;;
Γιατί μας αρέσουν τα αμάξια..🤣
ΣΟΒΑΡΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ
Γιατί δεν κάνουν SKODA..απλά.πραγματα
Θυμίζει Ανατολικό μπλοκ, και ψυχρό πόλεμο....
Οι τιμές τις έχουν εκτοξευθεί χωρίς να υπάρχει καί ανάλογη αναβάθμιση σε επίπεδο επιδόσεων και ποιότητας εσωτερικού ....
Λόγω αντιπροσωπείας ,κυρίως
Γιατί έκοψε την χορηγία στη Ξάνθη.
Έχασε το value for money. Ενδιαφέρθηκα για το Scala και όταν είδα τή τιμή απλά με έκανε ναι αναρωτηθώ τι λάθος έχει γίνει καί είναι ή τιμή λάθος
Γιατί δεν είναι πουλ-μουρ
Γιατί οποιος οδηγάει Skoda τον περνάνε οι υπόλοιποι για ασφαλίτη.
Με εκείνο το λελεκι για σήμα....... ούτε οτοστόπ κάνει ο Έλληνας σε Skoda
ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ( ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ) ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΚΡΙΒΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ.
Γιατί οι τιμές έχουν ξεφύγει..
Γιατί πας στην αντιπροσωπεία για σέρβις και στην ρεσεψιόν σου δίνουν βαζακι βαζελίνη δώρο. Ευχαριστούμε ❤️
Γιατι...την πηρε η ακατανομαστη...
Γιατί ειναι μαπα κ μονο εξοδα σε βλαβες μετα απο καποια χλμ
Γιατί δεν είμαστε όλοι ταξιτζήδες 😂
Γιατί όλο το γκρουπ είναι ρημάδια
Τιμές ανεβασμένες...με τα ίδια λεφτά παίρνεις Volkswagen!!!
Εγώ έμεινα στο mk1 rs και δεν το αλλάζω με καινούργια με τίποτα....
Ανεβάστε λίγο ακόμη τις τιμές για να δείτε τι φταίει
γιατί έφυγε από σπόσνορας της ποδοσφαιρικής ομάδας της Ξάνθης.
Γιατί πώς να πεις στην θειτσα(γκόμενα) ότι οδηγάς skoda;
ακριβηνανε οι τιμες τους πολυ και τα σερβις τους.
Κάπου Skodaφτη.
Η Skoda πάντα ήταν μια μέτρια μάρκα αυτοκινήτων, και ξαφνικά είδε πωλήσεις και χάρηκε! Εε να μην αρπάξει όσα μπορεί από τους πελάτες της?
Γιατί γύρισαν οι Έλληνες στη Ferrari , Lamporghini και κάτι άλλες τέτοιες μάρκες!
Ίσως να φταίει το όνομα που παραπέμπει στο ΣΚΟΥΝΤΑΣ....Πάρε Σκόντα να ΣΚΟΥΝΤΑΣ και Πεζό να περπατάς λέγαμε μικροί 😉
Απλά μοσχοπουλησε αυτοκίνητα άχρηστα σε κινητήρα που από την πρώτη στιγμή καίνε λάδια(ουσιαστικά μέσα από κει πουλήθηκαν οι άχρηστοι κινητήρες της VW του 2008). Το δικό μου που ήταν το SUPERB 1.800 με ημερομηνία αγοράς Μάρτιο του 2010 εκαιγε από την πρώτη στιγμή κάτι λιγότερο από 1 λίτρο περίπου στις 7.000 χιλιόμετρα και επειδή εγώ έκανα αλλαγές στα 7.000 δεν έγινε αντιληπτό όταν έφτασα στα 100.000 ξεπέρασε το 1 λίτρο στα 7.000 χιλιόμετρα δεν είχα εγγύηση και έμεινα με το αμάξι στα χέρι και τελικά στις 120.000 έφτασε στο ένα λίτρο κάθε 2.000 χιλιόμετρα. Έκαναν ρεκτιφιε και έτσι συμμαζευτηκε λιγουλακι. Πως τώρα να εμπιστευτώ ξανά την μάρκα αυτή???
Γιατί αυτά παθαίνεις όταν πέφτεις σέ εσωτερικό ανταγωνισμό, ή μαμά εταιρεία πάντα τό πρόσεχε αυτό.Ο αντιπρόσωπος φαίνεται δεν το λαμβάνει υπόψη εδώ στην Ελλάδα πού η τιμολογιακή πολιτική έχει ξεφύγει σέ επίπεδα VW καί SEAT οπότε υπολογίζοντας καί τήν μεταπώληση είναι χαμένος απ'τά αποδυτήρια.
Γιατί δεν κοιτάτε από πότε άρχισε η πτώση στης πώλησης και να δείτε τη άλλαξε ? Μάλλον ο προηγούμενος εισαγωγέας κάτι έκανε καλά και ο κόσμος προτιμούσε τα αυτοκίνητα skoda . Τώρα που όσο η τιμές τους είναι και πιο υψηλές από τα seat και εφάμιλλες με τα vw λογικό δεν είναι ο κόσμος να πάει προς τα εκεί ? Αλλάξτε πολιτική μειώσετε της τιμές στα αυτοκίνητα και στο κόστος συντήρησης και θα ξανα έχετε πώλησης άλλιος θα αποσυρθείται από την Ελλάδα