Η Dacia θα επιμείνει στους παλιούς θερμικούς κινητήρες
Οι θερμικοί κινητήρες μας αποχαιρετούν και η Dacia δεν παράγει καν δικούς της
Την ώρα που οι πολλοί πάνε στους ηλεκτροκινητήρες, οι Ρουμάνοι επιμένουν στη βενζίνη
Θα πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες προηγούμενης δεκαετίας
Όμως αν όλοι ακολουθήσουν το πλάνο εγκατάλειψης των θερμικών, θα «παίζει» μόνη της
Οι θερμικοί κινητήρες μας αποχαιρετούν και η Dacia δεν παράγει καν δικούς της
Το τέλος των θερμικών κινητήρων ανεξαρτήτως καυσίμου είναι προδιαγεγραμμένο και το γεγονός ότι οδεύουμε προς την ηλεκτροκίνηση σχεδόν δεδομένο. Οι περισσότερες εταιρίες έχουν πάψει από καιρό να εξελίσσουν κινητήρες εσωτερικής καύσης (ειδικά για τα μικρότερα μοντέλα τους) και επενδύουν τα κεφάλαια τους σε έρευνα και εξέλιξη τεχνολογιών που αφορούν αποκλειστικά στην κίνηση μέσω μπαταριών. Εταιρίες μάλιστα σαν την Dacia, που ουσιαστικά δανείζονται τα μηχανικά μέρη τους από μεγαλύτερους ομίλους, είναι έτσι κι αλλιώς ένα βήμα πίσω από τεχνολογική άποψη, δεδομένου ότι χρησιμοποιούν συνήθως στα μοντέλα τους κινητήρες της αμέσως προηγούμενης γενιάς.
Την ώρα που οι πολλοί πάνε στους ηλεκτροκινητήρες, οι Ρουμάνοι επιμένουν στη βενζίνη
Τι ακριβώς όμως πρόκειται να γίνει σε λίγα χρόνια, όταν η πλειονότητα των κατασκευαστών αυτοκινήτων και των ομίλων που τους ελέγχουν, αποφασίσουν όντως να τραβήξουν χειρόφρενο στα… μερακλίδικα μοτέρ; Είναι δεδομένο ότι μια μερίδα του αγοραστικού κοινού, η πιο ρομαντική αν θέλετε, θα επιζητά τις παλιές «καλές» εποχές, όταν τα γκάζια και ο φυσικός ήχος ήταν αλληλένδετα με την αυτοκίνηση. Αυτό το κομμάτι των αγοραστών θέλει να συνεχίσει να εξυπηρετεί η εταιρία από τη Ρουμανία και όλα δείχνουν ότι οι βλέψεις της είναι να κινηθεί ακριβώς προς αυτήν την κατεύθυνση.
Θα πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες προηγούμενης δεκαετίας
Λίγο το γεγονός ότι έτσι κι αλλιώς τα Dacia «φοράνε» κινητήρες προηγούμενης γενιάς της Renault, λίγο το ότι έτσι κι αλλιώς και οι ίδιοι οι κινητήρες έχουν ήδη σταματήσει να εξελίσσονται, ουσιαστικά οι θερμικοί με τους οποίους θα εφοδιάζονται τα μελλοντικά μοντέλα των Ρουμάνων θα είναι αισίως… δεκαετίας και βάλε. Ωστόσο, αυτός ο προγραμματισμός δεν φαίνεται να πτοεί τους ανθρώπους της low budget εταιρίας, καθώς προφανώς εκτιμούν ότι θα υπάρχει ακόμη δεδομένη ζήτηση για μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από πελάτες που δεν θα μπορούν ή κατά συνείδηση δεν θα θέλουν να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες.
Όμως αν όλοι ακολουθήσουν το πλάνο εγκατάλειψης των θερμικών, θα «παίζει» μόνη της
Τα παραπάνω, συντείνουν σε μια πολύ καλή επιχειρηματική κίνηση, αν όντως όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές - και κυρίως οι πιο άμεσοι ανταγωνιστές της - ακολουθήσουν το πλάνο εγκατάλειψης των θερμικών. Η Dacia θα αλωνίζει, όντας η μόνη πρωταγωνίστρια στον συγκεκριμένο τομέα, δελεάζοντας μάλιστα και πελάτες που πριν δεν θα μπορούσε να προσελκύσει με τα προϊόντα της. Στην περίπτωση που αυτά επαληθευτούν , η κίνηση θα αποφέρει πολλούς καρπούς αφού θα εξειδικεύσει τη μάρκα σε κάτι που λίγοι πλέον θα μπορούν να προσφέρουν.
Σχολιάστε |