Η Mercedes ξοδεύει ξανά πολλά χρήματα σε κινητήρες εσωτερικής καύσης
Αυξάνει την επένδυση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Θα δούμε περισσότερα υβριδικά μοντέλα στην γκάμα της.
Μέχρι το 2030 θέλει οι μισές πωλήσεις της να είναι υβριδικά και ηλεκτρικά.
Προχωρά η ανάπτυξη της πλατφόρμας για τη νέα EQS.
Αυξάνει την επένδυση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Αφού παραδέχτηκε ότι οι στόχοι της για την ηλεκτροκίνηση ήταν υπερβολικά φιλόδοξοι, η Mercedes προχωρά σε μεγάλη επένδυση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό Wirtschaftswoche, ο CEO της μάρκας, Ola Kallenius ανέφερε πως οι θερμικοί κινητήρες θα διαρκέσουν μέχρι τη δεκαετία του 2030. Για να διασφαλιστεί ότι οι κινητήρες θα πληρούν τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς, θα κάνει αυξημένες επενδύσεις. Φέτος η μάρκα θα ξοδέψει 14 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο για το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της στους τομείς κινητήρων εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκίνησης και ψηφιοποίησης. Ο Kallenius δεν διευκρίνισε το ακριβές ποσό για τους κινητήρες βενζίνης-diesel, ξεκαθάρισε όμως ότι είναι «περισσότερα χρήματα από ό,τι είχε προγραμματιστεί προηγουμένως».
Θα δούμε περισσότερα υβριδικά μοντέλα στην γκάμα της
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes ανέφερε επίσης πως στόχος της μάρκας είναι να έχει τα συμβατικά της συστήματα μετάδοσης κίνησης (δηλαδή τους κινητήρες βενζίνης-diesel) στο ανώτατο τεχνολογικό επίπεδο. Η δήλωσή του αφορά τα Euro 7 και China 7 και στον τρόπο με τον οποίο οι κινητήρες πρέπει να γίνουν πιο καθαροί για να πληρούν αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων. Ο Kallenius ανέφερε ότι οι μελλοντικοί κινητήρες θα είναι ηλεκτρισμένοι σε κάποιο βαθμό, κάτι που συνεπάγεται με περισσότερα υβριδικά μοντέλα στην γκάμα της.
Μέχρι το 2030 θέλει οι μισές πωλήσεις της να είναι υβριδικά και ηλεκτρικά
Εξαιτίας των νέων δεδομένων, υπάρχει και αναπροσαρμογή των στόχων της Mercedes. H luxury μάρκα θέλει πλέον τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 50% των παραδόσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ο τελικός στόχος να γίνει ουδέτερη από άνθρακα μέχρι το 2040 δεν έχει αλλάξει, σύμφωνα με τον Källenius.
Προχωρά η ανάπτυξη της πλατφόρμας για τη νέα EQS
Τέλος, ο Ola Kallenius, έβαλε φρένο στις φήμες ότι η εταιρεία ακύρωσε την ανάπτυξη πλατφόρμας για τη νέα EQS, υπογραμμίζοντας πως η εξέλιξή της συνεχίζεται τάχιστα. Επιπλέον, δεν καταργεί τα σχέδια για τα οκτώ εργοστάσια κατασκευής μπαταριών, προκειμένου να υποστηρίξουν τα ηλεκτρικά της μοντέλα.