Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Κινητήρες-κιβώτια: Diesel και βενζίνης 1,6 λτ. με 115 και 128 PS

    Διαβάστηκε από 5090 αναγνώστες - 23/5/2016

    Το νέο XLV προσφέρεται στην Ελλάδα με turbo-diesel κινητήρα 1.600άρη turbo diesel κινητήρα, προδιαγραφών Euro 6, ωστόσο διατίθεται και με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων μόνο ως προσθιοκίνητο με εξάρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

    Ο κινητήρας βενζίνης e-XGi160 έχει ισχύ 128 ίππων στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 160 Nm αποδίδεται στις 4.600 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει σχεδιαστεί για αποτελεσματική χρήση σε αστικό περιβάλλον και στον ανοιχτό δρόμο, ενώ έχει πολύ χαμηλό δείκτη NVH (θόρυβος, δονήσεις, τραχύτητα).

    Ο κινητήρας πετρελαίου e-XDi160 Euro 6 έχει ισχύ 115 ίππων στις 3.400-4.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή του να ορίζεται στα 300 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., ενώ με τη βοήθεια του υπερσυμπιεστή E-VGT πέμπτης γενιάς προσφέρει μια ομαλή και δυναμική οδηγική εμπειρία.

    Σύμφωνα με το όσα ισχυρίζεται η μάρκα, ο diesel κινητήρας των 1,6 λτ. έχει εκπομπές ρύπων CO2 της τάξης των 117 γρ./χλμ. (στην προσθιοκίνητη έκδοση με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα ISG). Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις του νέου XLV με χειροκίνητο κιβώτιο, εξοπλίζονται με σύστημα ISG (Idle Stop & Go).

    Παράλληλα, ο κινητήρας diesel συνδυάζεται με δύο ήδη μετάδοσης: Ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας Aisin, με τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Sport, Winter) και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ