Mercedes: Θέλει να κατεβάσει το κόστος των μπαταριών πάνω από 30%
«Ρίχνει» χρήμα στις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της η Mercedes.
Στοχεύει στην αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας σε 0,9 kWh ανά λίτρο.
Θέλει να κατεβάσει το κόστος τους πάνω από 30%.
Δημιούργησε νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών για συνεχείς δοκιμές.
«Ρίχνει» χρήμα στις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της η Mercedes
Στόχο να μειώσει πάνω από 30% το κόστος των μπαταριών με τις οποίες εφοδιάζει τα ηλεκτρικά της μοντέλα, αυξάνοντας παράλληλα την ενεργειακή τους πυκνότητα, έθεσε η Mercedes. Την είδηση αυτή γνωστοποίησε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της μάρκας, Markus Schäfer, σε δηλώσεις κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών της εταιρεία στη Γερμανία.
Στοχεύει στην αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας σε 0,9 kWh ανά λίτρο
Η Mercedes θέλει να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών της σε 0,9 kWh ανά λίτρο, την ώρα, για παράδειγμα που, η μπαταρία 120 kWh που εφοδιάζει σήμερα την EQS έχει ενεργειακή πυκνότητα 0,55 kWh ανά λίτρο. Μάλιστα, ο στόχος της Mercedes ξεπερνά επίσης τα 0,8 kWh ανά λίτρο που η μάρκα ισχυρίζεται ότι επιτυγχάνει από τις τελευταίο χρονικά μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες αναπτύχθηκαν από την εταιρεία Sila Nanotechnologies και προορίζονται για μελλοντικές εκδόσεις της ηλεκτρικής G-Class.
Δημιούργησε νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών για συνεχείς δοκιμές
Σημαντική βοήθεια στο να φτάσει η Mercedes στην υλοποίηση του στόχου της είναι το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών eCampus, το οποίο άνοιξε στο εργοστάσιό της στο Untertürkheim στη Στουτγκάρδη. Όπως ανακοινώθηκε από τη μάρκα, στο eCampus θα γίνονται δοκιμές από πολλές διαφορετικές παραλλαγές της χημείας των στοιχείων μπαταρίας, με σκοπό τη γρηγορότερη εξέλιξή τους. Επίσης, οι δοκιμές αυτές θα αφορούν πολλού τύπους μπαταριών όπως και αυτές της στερεάς κατάστασης.
Schafer: «Θα μειώσουμε το κόστος της μπαταρίας πάνω από 30%»
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης, ο Schafer είπε μεταξύ άλλων: «Προσπαθούμε να αναλάβουμε έναν ηγετικό τεχνολογικό ρόλο. Το eCampus μας φέρνει πιο κοντά σε αυτό. Η δουλειά που γίνεται εδώ θα συμβάλει στη μείωση του κόστους της μπαταρίας κατά περισσότερο από 30% τα επόμενα χρόνια».