Να νοικιάσω αυτοκίνητο στο νησί ή να πάω με το δικό μου;
Για ολιγοήμερες εξορμήσεις συμφέρει να νοικιάσεις
Όμως χρειάζεται προσοχή, οποιαδήποτε ζημιά πρέπει να πληρωθεί - δείτε τι απαλλαγή έχει
250 ευρώ για μια εβδομάδα στην Πάρο, και στις δυο περιπτώσεις
Για περισσότερο από εβδομάδα συμφέρει το πλοίο, και ας ακρίβυνε
Για ολιγοήμερες εξορμήσεις συμφέρει να νοικιάσεις
Το καλοκαίρι έχει φτάσει, και ο προγραμματισμός των διακοπών είναι κάτι που θα απασχολήσει τους περισσότερους από εμάς το επόμενο διάστημα. Το θέμα της μετακίνησης μας στο μέρος που… υπομονετικά περιμέναμε να βρεθούμε - έστω και για λίγες ημέρες - είναι από τα σημαντικότερα ζητήματα που πρέπει να οργανώσουμε. Και στην περίπτωση που ο προορισμός μας είναι κάποιο νησί, τότε ορισμένα σημεία ενδέχεται να αποτελέσουν… σπαζοκεφαλιά. Δεδομένου ότι το οικονομικό ζήτημα αποτελεί (για τους περισσότερους) έναν περιορισμό, τότε η κυριότερη απόφαση που πρέπει να πάρουμε όταν στην εξόρμηση μας συμπεριλαμβάνεται και θαλάσσια διαδρομή, είναι εάν θα πάρουμε μαζί το αυτοκίνητο μας ή αντίθετα θα νοικιάσουμε κάποιο άλλο στο νησί. Για ολιγοήμερες διακοπές, η επιλογή του ενοικιαζόμενου είναι πιο συμφέρουσα, καθώς οι τιμές - ανάλογα με τον προορισμό μας αλλά και την κατηγορία του αυτοκινήτου που θα επιλέξουμε - κυμαίνονται γύρω στα 40 με 50 ευρώ την ημέρα.
Όμως χρειάζεται προσοχή, οποιαδήποτε ζημιά πρέπει να πληρωθεί - δείτε τι απαλλαγή έχει
Εκτός αν μιλάμε για κάποιο πολύ κοντινό νησί στον τόπο διαμονής μας (όπως είναι για παράδειγμα τα νησιά του Αργοσαρωνικού για τους κατοίκους της Αθήνας ή η Θάσος για τους Θεσσαλονικείς), τα χρήματα για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι περισσότερα σε σχέση με τα χρήματα που απαιτούνται για την ενοικίαση ενός- μικρού έστω - αυτοκινήτου για 2-3 ημέρες. Μάλιστα ένα πλεονέκτημα στην περίπτωση αυτή, αποτελεί και η δυνατότητα της γρηγορότερης δικής μας μετάβασης με αεροπλάνο, αν τουλάχιστον το «σηκώνει η τσέπη μας». Το μόνο που θα μπορούσε να αποτελέσει πονοκέφαλο, θα ήταν η μεταφορά των αποσκευών, που έτσι δεν θα φορτωθούν εξαρχής στο μέσο μεταφοράς μας, οπότε θα πρέπει να «κουβαλήσουμε» ως το αεροδρόμιο ή το λιμάνι. Αλλά πάλι, ποτέ δεν μπορούν να συνδυαστούν όλα. Αυτό που ωστόσο απαιτεί την προσοχή μας στην περίπτωση που όντως προβούμε στην ενοικίαση ενός αυτοκινήτου, είναι ότι, οποιαδήποτε μικρότερη ή μεγαλύτερη ζημιά προκύψει κατά τη διάρκεια της χρήσης του, πρέπει να αποκατασταθεί. Συνεπώς, άσχετα με τη δεδομένη ύπαρξη μικτής ασφάλισης, πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερη έρευνα για το ύψος της απαλλαγής που διέπει το ασφαλιστήριο, για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων εκπλήξεων.
250 ευρώ για μια εβδομάδα στην Πάρο, και στις δυο περιπτώσεις
Για ένα νησιωτικό προορισμό όπως η Πάρος, και για διαμονή μιας εβδομάδας, (συνήθης διάρκεια για τον μέσο Έλληνα εργαζόμενο), είτε αποφασίσεις να μεταφέρεις το δικό σου μέσο με το πλοίο, είτε νοικιάσεις αυτοκίνητο εκεί, το κόστος που θα χρειαστεί να καλυφτεί από τον προϋπολογισμό των διακοπών είναι περίπου τα 250 ευρώ. Για ένα τέτοιο χρονικό διάστημα παραμονής στο νησί, τα κόστη συμπίπτουν, οπότε αυτό που θα μπορούσε να κρίνει την απόφαση σου θα ήταν αφενός, αν η μετάβαση των υπολοίπων θα γίνει με το πλοίο ή το αεροπλάνο και αφ εταίρου,το γεγονός ότι η πιθανή ύπαρξη πολλών αποσκευών ,εξυπηρετείται όντως καλύτερα με φόρτωμα στο αυτοκίνητο σου από την αρχή.
Για περισσότερο από εβδομάδα συμφέρει το πλοίο, και ας ακρίβυνε
Αν και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια έχουν ακριβύνει ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα, ελέω των αυξήσεων στις τιμές του μαζούτ που καίνε τα πλοία (άλλο ένα σημείο που απαιτεί ανάλυση σε σχέση με την οικολογική φρενίτιδα που κατατρέχει... την αυτοκίνηση στις μέρες μας), η επιλογή της θαλάσσιας μεταφοράς του αυτοκινήτου μας, αποτελεί μονόδρομο στην περίπτωση που πρόκειται να παραμείνουμε σε νησιωτικό προορισμό για περισσότερες από 7-10 ημέρες. Το γεγονός ότι απλά θα φορτώσουμε τα «μπαγκάζια» μας και θα φύγουμε, αλλά και το ότι δεν θα χρειαστεί να εξοικειωθούμε περιστασιακά με το χειρισμό ενός «ξένου» προς εμάς αυτοκινήτου, είναι σίγουρα τα πλεονεκτήματα στην περίπτωση αυτή.
Σχολιάστε |