autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 φωτογραφίες »

Από το 1987 έως σήμερα

19/8/2021

Η Nissan επανέθεσε το σημείο αναφοράς για την τετρακίνηση το 1987, όταν το εξαιρετικά δημοφιλές GQ Patrol ερχόταν με ανάρτηση με σπειροειδές ελατήριο που προσέφερε ένα ιδανικό μείγμα άρθρωσης για μεγάλες διαδρομές εκτός δρόμου και άνετη, δυναμική καθημερινή οδήγηση στον δρόμο.

O 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας του Nissan Patrol GU είχε ισχύ 250 ίππους και ροπή 420 Nm, γεγονός που κατέστησε το Patrol το πιο ισχυρό τετρακίνητο στην κατηγορία του.

O 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας του Nissan Patrol GU είχε ισχύ 250 ίππους και ροπή 420 Nm, γεγονός που κατέστησε το Patrol το πιο ισχυρό τετρακίνητο στην κατηγορία του.

Kοινοποίησε το »

 
Αρχικά προσφέρθηκε με μια επιλογή από ολοκαίνουργιους 6κύλινδρους κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ 4,2 λίτρων με πεντατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο τετρατάχυτο κιβώτιο. Η γκάμα κινητήρων διευρύνθηκε το 1990 με την προσθήκη ενός 3,0 λιτρου βενζινοκινητήρα, μιας μοναδικής έκδοσης προερχόμενης από τον εμβληματικό RB30 του Skyline sedan, διαθέσιμος στις αρχικές εκδόσεις, ενώ το 1995 επανήλθε ο turbo-diesel των 2,8 λίτρων.
 
Η πέμπτη γενιά GU του Nissan Patrol κυκλοφόρησε το 1997 και έφερε ένα πιο κομψό, πιο ευρύχωρο αμάξωμα, με σημαντικές βελτιώσεις στο πλαίσιο, την ανάρτηση, καθώς και στα μέρη μετάδοσης της κίνησης, που αύξησαν σημαντικά την άνεση. Κινείτο είτε από μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα turbo-diesel των 2,8 λίτρων, ο οποίος διέθετε πλέον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και ένα intercooler, είτε από τον ανανεωμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4,2 λίτρων. Μια έκδοση turbo έγινε διαθέσιμη το 1999, με τον ολοκαίνουργιο 4κύλινδρο ZD30 των 3,0 λίτρων, που αντικατέστησε τους μικρότερους 6κύλινδρους το 2000. Τη ίδια στιγμή, ο 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας αύξησε τη χωρητικότητά του στα 4,8 λίτρα το 2001, παράγοντας 250 ίππους και ροπή 420 Nm, γεγονός που κατέστησε το Patrol το πιο ισχυρό τετρακίνητο στην κατηγορία του.

Το Υ62 ήταν αποκλείστηκα διαθέσιμο ως wagon και επικεντρωμένο στις επιδόσεις στην ασφάλτο

Το Υ62 ήταν αποκλείστηκα διαθέσιμο ως wagon και επικεντρωμένο στις επιδόσεις στην ασφάλτο

 
Με την άφιξη της σειράς Υ62 το 2014, το Patrol ανέβασε τον πήχη ψηλά και διαμόρφωσε έναν πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα. Ήταν αποκλειστικά διαθέσιμο ως wagon με τον V8 κινητήρα βενζίνης των 5,6 λίτρων, σαφώς επικεντρωμένο στις επιδόσεις της ασφάλτου και εξοπλισμένο με κορυφαίες τεχνολογίες, όπως το ψηφιακό Intelligent Rear View Mirror (που κυκλοφόρησε το 2017), καθώς και με μια εκλεπτυσμένη ρύθμιση της  πλήρους ανεξάρτητης ανάρτησης, με υδραυλικό έλεγχο της κίνησης του αμαξώματος.
 
Το Y62 Patrol ανανεώθηκε το 2020 με έναν κομψό νέο εξωτερικό σχεδιασμό και πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης μιας ολοκληρωμένης δέσμης λειτουργιών του Nissan Intelligent Mobiliy, όπως Intelligent Emergency Braking, Forward Collision Warning, Active Cruise Control και Intelligent Lane Intervention

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »