Nissan: Σταματά να «ρίχνει» χρήμα σε νέους κινητήρες βενζίνης-diesel
H Nissan βρίσκεται... αυστηρά σε πορεία εξηλεκτρισμού.
«Δεν επενδύουμε σε νέους κινητήρες βενζίνης-diesel», είπε στέλεχος της μάρκας.
Το σύστημα e-Power θα κάνει τη μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση.
Ανάλογα με την περιοχή θα καταργηθούν τα μοτέρ βενζίνης-diesel.
H Nissan βρίσκεται... αυστηρά σε πορεία εξηλεκτρισμού
Μπορεί να υπάρχουν ακόμα μάρκες που να επενδύουν σε νέους, πιο αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά η Nissan έχει αντίθετη άποψη. Η ιαπωνική μάρκα έχει αποφασίσει να τερματίσει τις επενδύσεις της στην εξέλιξη νέων κινητήρων βενζίνης και diesel, κάτι που επιβεβαιώθηκε και σε ανώτατο επίπεδο από τη μάρκα.
Δεν επενδύουμε σε νέους κινητήρες βενζίνης-diesel», είπε στέλεχος της μάρκας
Αυτό γνωστοποίησε σε δηλώσεις του ο Francois Bailly, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Σχεδιασμού της Nissan για Ευρώπη, Αφρική, Μέση Ανατολή, Ινδία και Ωκεανία (AMIEO). Σε ερώτηση λοιπόν αναφορικά με το μέλλον της μάρκας στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και ποιες είναι οι προθέσεις της Nissan για την ανάπτυξη νέων συμβατικών μοτέρ εκείνος απάντησε: «Το μέλλον μας είναι τα ηλεκτρικά. Δεν επενδύουμε σε νέα συστήματα μετάδοσης κίνησης που έχουν σχέση με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό είναι σίγουρο».
Το σύστημα e-Power θα κάνει τη μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση
Ο Francois Bailly συνέχισε τις δηλώσεις του υπογραμμίζοντας ότι η μετάβαση από τα συμβατικά αυτοκίνητα με κινητήρα καύσης σε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα γίνει μέσω του E-Power, του υβριδικού συστήματος που διαθέτει, όπου ένας κινητήρας καύσης λειτουργεί ως γεννήτρια, παρέχοντας ενέργεια, η οποία αποθηκεύεται σε μια μπαταρία υψηλής απόδοσης και στη συνέχεια περνάει σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο είναι υπεύθυνο για την κίνηση του αυτοκινήτου. Μάλιστα, υπογράμμισε πως για να μεγιστοποιήσει την οικονομία καυσίμου σε αυτά τα υβριδικά αυτοκίνητα, η Nissan θέλει να αυξήσει τη θερμική απόδοση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης στο 50%.
Ανάλογα με την περιοχή θα καταργηθούν τα μοτέρ βενζίνης-diesel
Τέλος, ο Bailley είπε πως η μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση δε θα γίνει γρήγορα και παράλληλα κάθε αγορά θα έχει το δικό της πλάνο. Ο Bailley έφερε ως παράδειγμα την περιοχή της Αφρικής, όπου οι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων συνεχίζουν να είναι χαλαροί, μιας και τα αυτοκίνητα Euro 2 εξακολουθούν να είναι νόμιμα. Έτσι, ανάλογα με την αγορά η μάρκα θα προβεί στον σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμα της.