autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ποια τεχνολογία πλήρωσες και μετάνιωσες τα λεφτά που «πέταξες»;

Ποια τεχνολογία πλήρωσες και μετάνιωσες τα λεφτά που «πέταξες»;

23/6/2024

Όταν επιλέγεις να αγοράσεις το καινούργιο σου αυτοκίνητο με φουλ-έξτρα εξοπλισμό, τότε επέλεξες να αφήσεις ένα άλλο μοντέλο, που κόστιζε περισσότερα αλλά είχε λιγότερες παροχές. Το θέμα, όμως, είναι άλλο. Αυτό το φουλ-έξτρα, αυτή η παραπάνω τεχνολογία, άξιζε ή σου «βγήκε» μάπα;

Τι άποψη έχεις για το keyless entry (είσοδο χωρίς κλειδί);

Αποφάσισες να πληρώσεις και να αγοράσεις μία έκδοση πάνω γιατί είχε μια τεχνολογία που ήθελες. Μία τεχνολογία που κάνει «παπάδες», όμως έμεινες με το… κλειδί στο χέρι; Αλήθεια είναι πως κάποια από αυτά τα συστήματα στα χαρτιά είναι πολύ καλύτερα από την πράξη.
 
Πολλοί βρήκαν απογοήτευση στα συστήματα keyless entry. Ενώ νόμιζαν πως το κλειδί θα πάψει να τους απασχολεί, συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Μεγαλύτερο, με μπαταρία, κουμπιά και χωρίς «κλειδί», έγινε νταλκάς για το που βρίσκεται κάθε στιγμή, αν χάθηκε, αν είναι μακριά, κοντά και τελικά άρχισες να ψάχνεις που να το βάλεις όσο οδηγείς.

Και για το HUD, τι έχεις να πεις;

Μεγαλύτερη απογοήτευση γνώρισαν όσοι πλήρωσαν για συστήματα HUD που προβάλουν πληροφορίες στο παρμπρίζ. Ο ήλιος τα κάνει δυσανάγνωστα, οι πληροφορίες είναι λίγες ή απλά επαναλαμβάνονται μερικά εκατοστά πιο κάτω, στον πίνακα, ενώ είναι συχνά και μέσα στη μέση και εμποδίζουν να δεις.

Το Lane Assist που σε κρατάει στη λωρίδα

Ακόμη ένα σύστημα που δεν αγαπήθηκε είναι ο έλεγχος λωρίδας. Πρώτον γιατί είναι μάλλον «πρωτόγονο», αφού δεν ξεχωρίζει τύπο λωρίδας, αν απλά αλλάζεις ή μπαίνεις στο αντίθετο, αν απαγορεύεται (συνεχόμενη διαγράμμιση) ή επιτρέπεται (διακεκομμένη), ενώ αν δεν βγάλεις φλας, σε προειδοποιεί ακόμη και όταν θες απλά να αλλάξεις και δεν σε πήρε ο ύπνος όπως υποθέτει το σύστημα.

Το start/stop που πολλοί απενεργοποιούν

Πολλοί οδηγοί είναι αυτοί που ενώ προτίμησαν το σύστημα start/stop που σβήνει το μοτέρ στο φανάρι ή το μποτιλιάρισμα, το απενεργοποίησαν στην πράξη. Γιατί απλά κάθε φορά που παίρνει μπρος το αμάξι, ειδικά κάθε τόσο στο μποτιλιάρισμα, οι κραδασμοί είναι συνεχείς, ενώ αρκετοί φοβούνται ότι η τόσο συχνή χρήση θα το ρημάξει σύντομα. Σαφώς, δουλεύει, μειώνει κατανάλωση και ρύπους, όμως καιρός είναι τα αυτοκίνητα να αποκτήσουν ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες, μηδέν ρύπους, θόρυβο και κραδασμούς.
 
Αυτό που φαίνεται όμως να έτσουξε περισσότερο ήταν το κόστος για το σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας. Όμως και να το κάνουμε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι ειδικοί στον τομέα, και αν χρειάζεται να μπεις σε τέσσερα μενού για να αλλάξεις τη θερμοκρασία του κλιματισμού, όσο όμορφη κι αν είναι η οθόνη, απλά σπάει νεύρα και σε κάνει να εύχεσαι να είχες γλιτώσει κάνα χιλιάρικο και να είχες τα μηχανικά χειριστήρια που δουλεύουν μια χαρά.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε