Πόσα χιλιόμετρα θεωρείς πολλά για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο;
Μέχρι 15.000χλμ./ έτος, είναι αποδεκτά στην εκτίμηση μεταχειρισμένου
Παίζουν σημαντικό ρόλο στην τιμή μεταπώλησης, ακόμη και σε μοντέλα ίδιας χρονολογίας
Το νούμερο στο κοντέρ έχει διαφορετική βαρύτητα ανάλογα τον τύπο καυσίμου
Μεγαλύτερη αντοχή στα πολλά χλμ. τα diesel,σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα
Μέχρι 15.000χλμ./ έτος, είναι αποδεκτά στην εκτίμηση μεταχειρισμένου
Οι συνεχείς αυξήσεις τιμών και οι καθυστερήσεις στους χρόνους παράδοσης των καινούργιων αυτοκινήτων που παρατηρηθήκαν τα δυο τελευταία έτη, ώθησαν πολλούς υποψήφιους αγοραστές να στραφούν στη λύση της απόκτησης ενός μεταχειρισμένου. Έτσι, θέλοντας και μη, πολλοί από αυτούς έγιναν «ειδικοί» στις αγοραπωλησίες και στις επιμέρους λεπτομέρειες στις οποίες οφείλει κανείς να δείξει ιδιαίτερη σημασία, αγοράζοντας ή και πουλώντας ένα αυτοκίνητο. Ένα από τα κυριότερα σημεία που καθορίζουν την αξία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, είναι τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Γενικά, τα 15.000 χλμ./ έτος, είναι ένα νούμερο που θεωρείται αποδεκτό στην αγορά.
Παίζουν σημαντικό ρόλο στην τιμή μεταπώλησης, ακόμη και σε μοντέλα ίδιας χρονολογίας
Δεδομένου ότι τα διανυθέντα χιλιόμετρα συνεπάγονται και τις αντίστοιχες φθορές στα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, είναι αυτά που τελικά καθορίζουν κατά ένα ποσοστό και την αξία μεταπώλησής του. Ένα αυτοκίνητο «φορτωμένο» με περισσότερα χιλιόμετρα, θα χρειαστεί συντομότερα επισκευές και έχει συμπληρώσει μεγαλύτερο μέρος από το συνολικό της προβλεπόμενης «ζωής» του. Έτσι, αν κάποιος έχει να επιλέξει μεταξύ δυο όμοιων κατά τα αλλά μοντέλων, της ίδιας χρονολογίας, και με εξίσου σωστά ενημερωμένο βιβλίο συντήρησης, είναι λογικό ότι θα προτιμήσει αυτό με το μικρότερο νούμερο στο καντράν. Αυτό ακριβώς είναι που αυξάνει και την τιμή του αυτοκινήτου στην αγορά, και απτή απόδειξη είναι το γεγονός ότι οι τιμές στα μισθώματα που τιμολογούν οι εταιρίες Leasing στους πελάτες τους, αλλάζουν αναλόγως των χιλιομέτρων που εκείνοι πραγματοποιούν. Στην περίπτωση μάλιστα που τα υπερβούν, υπάρχει πρόβλεψη για έξτρα χρέωση.
Το νούμερο στο κοντέρ έχει διαφορετική βαρύτητα ανάλογα τον τύπο καυσίμου
Ένα σημαντικό σημείο που καθορίζει πάντως τη βαρύτητα του πλήθους των χιλιομέτρων και την απαξίωση που αυτό συνεπάγεται στο αυτοκίνητο, είναι ο κινητήρας. Οι πετρελαιοκινητήρες, λόγω της οικονομίας στο κόστος κίνησης που προσφέρουν, επιλέγονται συχνά από αγοραστές που χρειάζεται να πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Έτσι, θεωρείται γενικά πιο αποδεκτό από την αγορά, ένα αυτοκίνητο με κινητήρα diesel να έχει παραπάνω χιλιόμετρα στο κοντέρ του, συχνά μάλιστα πολύ πάνω από τον άτυπο μέσο όρο των 15.000 ανά έτος.
-Μεγαλύτερη αντοχή στα πολλά χλμ. τα diesel,σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα
Κι αυτό γιατί, πέραν της προδιάθεσης των ιδιοκτητών τους να... καταπίνουν αποστάσεις, οι πετρελαιοκινητήρες θεωρούνται βάσει προδιαγραφών καταλληλότεροι για να διανύσουν-με τη σωστή συντήρηση, πολύ περισσότερα χιλιόμετρα, προτού χρειαστεί να «ανοιχτούν» για μια πλήρη επισκευή. Είναι άλλωστε ενδεικτικό, ότι τα περισσότερα επαγγελματικά αυτοκίνητα (επιβατικά ταξί αλλά και φορτηγά), «φοράνε» κινητήρες diesel.
Σχολιάστε |