Προμηθευτής ηλεκτροκινητήρων: «Θερμικοί κινητήρες και μετά το 2035»
Η Mahle είναι ένα από τους μεγαλύτερους προμηθευτές ηλεκτροκινητήρων στο κόσμο.
Το αφεντικό της Mahle θέλει να υπάρχουν θερμικοί κινητήρες και μετά το 2035.
Θεωρεί ότι θα κυριαρχήσουν τα ηλεκτρικά αλλά όχι τόσο γρήγορα.
Και η Mercedes σκέφτεται να πουλάει θερμικούς κινητήρες μετά τα 2030!
Η Mahle είναι ένα από τους μεγαλύτερους προμηθευτές ηλεκτροκινητήρων στο κόσμο
Όλο και πληθαίνουν οι φωνές που αντιτίθενται στην οριστική κατάργηση των θερμικών κινητήρων το 2023, με την τελευταία να έρχεται από ένα απροσδόκητο σύμμαχο. Η Mahle, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές ηλεκτροκινητήρων στο κόσμο με αρκετές καινοτομίες, όπως το νέου τύπου ηλεκτρικό μοτέρ που κατασκεύασε και κάνει μη αναγκαία τη μαζική χρήση σπάνιων γαιών, τονίζει την ανάγκη της μη κατάργησης των θερμικών μοτέρ τόσο άμεσα.
Το αφεντικό της Mahle θέλει να υπάρχουν θερμικοί κινητήρες και μετά το 2035
Συγκεκριμένα το αφεντικό της εταιρείας, Arnd Franz, δήλωσε ότι είναι λάθος και ότι πρέπει να αρθεί η πλήρη απαγόρευση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που αποφάσισε η Ε.Ε. Μάλιστα τόνισε ότι τα εναλλακτικά καύσιμα, όπως το υδρογόνο, δεν πρέπει να βγουν τόσο γρήγορα από το τραπέζι και να ενισχυθεί η προς τα εκεί εξέλιξη ώστε να βρει εφαρμογή σε περιπτώσεις όπου η ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να τα βρίσκει σκούρα.
Θεωρεί ότι θα κυριαρχήσουν τα ηλεκτρικά αλλά όχι τόσο γρήγορα
Βέβαια συνεχίζει να έχει τη θεμελιώδη άποψη ότι αργά ή γρήγορα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι «η κυρίαρχη τεχνολογία». Ωστόσο, επισημαίνει ότι οι υψηλοί στόχοι της μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα, δεν μπορούν να επιτευχθούν μόνο με την ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Για αποτελεσματική προστασία του κλίματος, πρέπει να μειώσουμε του ρύπους όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε όλα τα διαθέσιμα μέσα. Και αυτό περιλαμβάνει επίσης κινητήρες βιώσιμης καύσης.»
Και η Mercedes σκέφτεται να πουλάει θερμικούς κινητήρες μετά τα 2030
Γενικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες φοβούνται ότι λόγω της ηλεκτροκίνησης μπορούν να χάσουν αρκετούς πελάτες εκτός Ευρώπη, μιας και η μετάβαση στο ρεύμα προχωράει πιο αργά από ότι περιμέναν, κάτι που οφείλεται κυρίως στις τεχνολογικές προκλήσεις που υπάρχουν. Αντίστοιχη άποψη φαίνεται να έχει και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes, Ola Källenius, που στα μέσα του Φεβρουαρίου είχε αφήσει να εννοηθεί ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να πουλάει αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες και μετά το 2030. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι πρόσφατα το σχέδιο της παλαιότερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου ήταν να σταματήσει σταδιακά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 2020.
Σχολιάστε |