autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Σε πέντε έτη θα έχουμε μπαταρίες στερεού τύπου σύμφωνα με την BYD

Σε πέντε έτη θα έχουμε μπαταρίες στερεού τύπου σύμφωνα με την BYD

10/10/2024

Πρώτα θα τοποθετούνται σε πολυτελή και ύστερα σε καθημερινά μοντέλα
Θα είναι πιο ελαφριές και με μεγαλύτερη αυτονομία
Η BYD διατηρεί το 15,8% της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών
Στόχος η παραγωγή μικρής κλίμακας από το 2027 για την CATL

Πρώτα θα τοποθετούνται σε πολυτελή και ύστερα σε καθημερινά μοντέλα

Ιδιαίτερα αισιόδοξο φαίνεται να είναι το μέλλον για την ηλεκτροκίνηση σύμφωνα με τα νέα μας που έρχονται από την Κίνα. Ιθύνοντες της BYD υποστηρίζουν ότι η επερχόμενη πενταετία θα είναι κομβική για την εξέλιξη στην τεχνολογία των μπαταριών. Βάση των εκτιμήσεων από ανθρώπους της εταιρείας, έως τότε οι μπαταρίες στερεού τύπου θα τοποθετούνται στα πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα, ενώ με το πέρας της χρονικής περιόδου αυτής, τα απλά ηλεκτρικά μοντέλα θα μπορούν να εξοπλίζονται με αυτές.

Θα είναι πιο ελαφριές και με μεγαλύτερη αυτονομία

Εδώ και πολλά χρόνια ακούμε για τις περίφημες μπαταρίες στερεού τύπου. Τι παραπάνω μπορούν να προσφέρουν από τις υπάρχουσες; Πρόκειται για μια τεχνολογία η οποία θέλει να κατεβάσει σημαντικά το βάρος των μπαταριών, το μέγεθός τους, την αύξηση της περιόδου ζωής τους αλλά και την αύξηση της αυτονομίας που προσφέρεται. Αρκετές εταιρείες, όπως η Mercedes, η Volkswagen, η Nissan και η MG βρίσκονται σε πολυετή έρευνα με σκοπό την ανάπτυξή τους, με την BYD όμως να δείχνει ότι βρίσκεται πιο κοντά από τον ανταγωνισμό.

Η BYD διατηρεί το 15,8% της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής έρευνας της κινέζικης εταιρείας, Lian Yubo, βρίσκονται σε καλό δρόμο ως προς την ανάπτυξη των μπαταριών αυτών. Μάλιστα, η BYD διατηρεί στην κατοχή της το 15,8% της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών για τα ηλεκτρικά μοντέλα, γεγονός που της δίνει σημαντικό πλεονέκτημα σε περίπτωση που πράγματι, καταφέρει να ολοκληρώσει την ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής.

Στόχος η παραγωγή μικρής κλίμακας από το 2027 για την CATL

Το υψηλό κόστος της κατασκευής των μπαταριών αυτών παραμένει μια πρόκληση, με το κόστος των επενδύσεων για τις εταιρείες, σε ορισμένες περιπτώσεις, να ξεπερνά και το δισεκατομμύριο. Συγκεκριμένα, οι CATL και NIO, επένδυσαν αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια στην έρευνα για την ανάπτυξη των μπαταριών στέρεου τύπου. Από την μία η CATL, θέλει να προχωρήσει μιας μικρής κλίμακας παραγωγή ως το 2027, ενώ η NIO έχει ήδη καταφέρει να διαθέσει ένα μοντέλο ημι-στέρεας κατάστασης προς ενοικίαση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε