autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Θα έλυνε το ζήτημα του γερασμένου στόλου μια απόσυρση από μονή της;

Θα έλυνε το ζήτημα του γερασμένου στόλου μια απόσυρση από μονή της;

Θα έλυνε το ζήτημα του γερασμένου στόλου μια απόσυρση από μονή της;

7/8/2024

17 έτη και βλέπουμε, έφτασε ο μ.ό. ηλικίας των οχημάτων στην Ελλάδα.
Με τα σωστά κίνητρα η απόσυρση θα βελτίωνε αισθητά την εικόνα.
Όμως με χαμηλούς μισθούς και δύσκολη πιστοληπτική δυνατότητα ο μέσος αγοραστής.
Τα συνεργεία δουλεύουν φουλ λόγω των συγκυριών.

17 έτη και βλέπουμε, έφτασε ο μ.ό. ηλικίας των οχημάτων στην Ελλάδα

Η παρατεταμένη οικονομική κρίση που ταλάνισε τη χώρα μας τα προηγούμενα χρόνια, είχε διάφορες  συνέπειες σε πολλούς κλάδους. Στο κομμάτι του αυτοκινήτου, είχε ως απόρροια ο μ.ό. της ηλικίας του στόλου οχημάτων να ανέβει αισθητά και να έχει φτάσει τα 17 έτη, χωρίς -το κυριότερο- να φαίνεται στον ορίζοντα κάποια λύση για το πρόβλημα. Πολλά από τα αυτοκίνητα που συναντάμε στον δρόμο είναι σε πολύ κακή κατάσταση εξωτερικά, και όπως φαίνεται οι περισσότεροι ιδιοκτήτες φροντίζουν μόνο για τα απαραίτητα, προκειμένου να μην «τους μείνει» στο δρόμο. 
 

Με τα σωστά κίνητρα η απόσυρση θα βελτίωνε αισθητά την εικόνα

Μια απόσυρση -όπως και κατά το παρελθόν- θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά την εικόνα και να βοηθήσει όσους έχουν ένα πραγματικά «τελειωμένο» αυτοκίνητο, να το αντικαταστήσουν με κάτι πιο «βιώσιμο». Τα σωστά κίνητρα μάλιστα, θα ήταν το νέο αυτοκίνητο να μην είναι αποκλειστικά καινούργιο, αλλά έστω και μεταχειρισμένο-ας πούμε 5ετίας. Δεδομένου ότι σε αυτών των ηλικιών τα οχήματα (π.χ. MY 2018/19) η τεχνολογία είναι η ιδία με των σημερινών μοντέλων, και οι τιμές αισθητά χαμηλότερες, το μέτρο θα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση. Θα τόνωνε την αγορά και το κυριότερο θα βοηθούσε να ξεφορτωθούμε τα «σαπάκια».
 

Όμως με χαμηλούς μισθούς και δύσκολη πιστοληπτική δυνατότητα ο μέσος αγοραστής

Ωστόσο, δεν είναι απόλυτα σίγουρο ότι μια απόσυρση θα έλυνε από μονή της το πρόβλημα. Η αγορά δοκιμάζεται και από πολλές άλλες προκλήσεις. Μεγάλο μέρος των αγοραστών έχει χαμηλούς  μισθούς, αλλά και μειωμένη πιστοληπτική ικανότητα,  λόγω των προβλημάτων που δημιούργησε η κρίση. Δεδομένου ότι δεν έχουν όλοι πλέον πρόσβαση σε τραπεζικό δανεισμό, η όποια επιτυχία στο μέτρο θα εξαρτιόταν από τους πελάτες που έχουν να πληρώσουν αποκλειστικά με μετρητά, ή από τους -ελάχιστους- εμπόρους που κάνουν «ευκολίες» με γραμμάτια.
 

Τα συνεργεία δουλεύουν φουλ λόγω των συγκυριών

Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, τα συνεργεία δουλεύουν στο «φουλ» και πραγματικά δεν προλαβαίνουν τις ανάγκες των πελατών τους για συντήρηση, και όχι μόνο, σε περιόδους υψηλής ζήτησης όπως τώρα το καλοκαίρι. Η συντήρηση που κάνουν οι περισσότεροι πάντως, είναι μόνο η βασική. Σε πολλές περιπτώσεις πραγματοποιούνται πραγματικά οι εργασίες που απλά θα αποτρέψουν από το να μείνει το αυτοκίνητο στο δρόμο.
 
Εσύ τι πιστεύεις; Θα βοηθούσε όντως μια απόσυρση; Τι άλλο θα μπορούσε να γίνει για να απαλλαγούμε από τον τόσο «ηλικιωμένο» στόλο;
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε