Θα επιστρέψει ο Μύθος της Toyota Celica;
Έχουν περάσει 19 χρόνια από την παύση παραγωγής της Toyota Celica και είναι πολλοί που αναπολούν το μοντέλο. Ένας από αυτούς είναι και ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, που δήλωσε πως ένας διάδοχος της Celica θα ήταν μια εξαιρετική ιδέα. Ας δούμε τις 7 γενιές που συνετέλεσαν στη δημιουργία ενός έπους.
O Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota θέλει να δει μια νέα Celica
Η Toyota Celica δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Το αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε προκειμένου να είναι το προσιτό sport μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας έκανε το ντεμπούτο του το 1970 και βρισκόταν σε παραγωγή για 35 συναπτά έτη, μέχρι το 2006 που σταμάτησε πια να παράγεται. Αυτά τα 35 χρόνια η Toyota Celica κατασκευάστηκε σε 7 γενιές και αγαπήθηκε αρκετά, τόσο παγκοσμίως, όσο και στη χώρα μας. Η κάθε γενιά άφησε το στίγμα της τόσο στο δρόμο, μέσω κυρίως των πιο «ταπεινών» εκδόσεων όπως η ST-i, όσο και στους αγώνες, με τις Celica GT-FOUR να βρίσκονται στο απόγειο της δόξας τους από τα τέλη της δεκαετίας του 80 μέχρι τα 90s.
Ένας από τους ανθρώπους που αγάπησαν τις Celica είναι όπως φαίνεται και ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, ο Tsuneji Sato, ο οποίος ανέφερε πρόσφατα πως ένας διάδοχος του μοντέλου θα ήταν μια εξαιρετική ιδέα. Αυτό το ενδεχόμενο βρίσκει σύμφωνο και τον πρώην CEO, Akio Toyoda, ο οποίος παραμένει στην εταιρεία ως Πρόεδρος και ουσιαστικά είναι «δικός μας» άνθρωπος: Είναι λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμμετέχει ενεργά σε αγώνες αυτοκινήτων με το ψευδώνυμο «Morizo Kinoshita» και το 2016 ενέκρινε το project του GR Yaris.
Παρόλο που δεν έχει γίνει ακόμα κάποια επίσημη επιβεβαίωση για νέα Celica, αναμένουμε μέσα στο έτος να ξεκαθαρίσουν οι προθέσεις της εταιρείας σχετικά με τον διάδοχο του μοντέλου. Μέχρι τότε, ας κάνουμε μια ανασκόπηση στις 7 γενιές του μοντέλου και στα σημεία που τις έκαναν να ξεχωρίσουν. Μπορούμε να πούμε πως κάθε μία γενιά αποτελεί ένα ιστορικό αρχείο της περιόδου στην οποία κατασκευαζόταν, ένα δείγμα της τεχνολογίας και της τάσης κάθε εποχής. Ξεκίνησαν πισωκίνητες, έπειτα έγιναν προσθιοκίνητες, απέκτησαν αναδιπλούμενα φανάρια, ασπάστηκαν τα turbo και την τετρακίνηση, και έγραψαν ιστορία στις κακοτράχαλες ειδικές διαδρομές του WRC και στις ασφάλτινες πίστες. Και κάπου στο ενδιάμεσο, η Celica έγινε η βάση για τη δημιουργία της Supra.
Σχολιάστε |