σχόλια
Θα πουλάει τελικά μόνο σε εταιρείες leasing η Renault;
Οι τιμές της Renault απογειώθηκαν την τελευταία 2ετία και έτσι οι πωλήσεις της σε ιδιώτες, μειώθηκαν δραματικά!
Σταμάτησαν να αγοράζουν Renault...
Μελετούσαμε τις φετινές πωλήσεις των αυτοκινήτων σε ιδιώτες και εταιρείες, και μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό που συμβαίνει με τα Renault, φέτος. Μόνο το 16% των Renault Clio που πουλήθηκαν φέτος, αγοράστηκαν από ιδιώτες. Το ίδιο μικρό ποσοστό ισχύει και για τα Renault Captur και για τα Renault Arcana.
Αν το δούμε αυτό με συγκριτικά νούμερα, στο πρώτο επτάμηνο, ενώ πχ. πουλήθηκαν 1.750 Toyota Yaris, πουλήθηκαν μόλις 280 Renault Clio, σε ιδιώτες. Αντίστοιχα πουλήθηκαν 2.500 Toyota Yaris cross σε ιδιώτες και μόλις 185 Renault Captur. Τρία χρόνια πριν η Renault πούλαγε, όπως και οι υπόλοιπες μάρκες, το 50% των αυτοκινήτων της, σε ιδιώτες. Τώρα το ποσοστό αυτό έπεσε στο μόλις 15%.
Φταίνε άραγε μόνο οι αυξήσεις τιμών ή υπάρχει και κάτι άλλο που απομάκρυνε τους ιδιώτες;
Τρία χρόνια βέβαια πριν, η Renault είχε τις ίδιες περίπου τιμές με την Toyota και τώρα, αν δούμε τις υβριδικές εκδόσεις, είναι 8.000 ευρώ ακριβότερη από την Toyota.
Αν οι πωλήσεις σε ιδιώτες πέσανε από το 50% στο 15%, αυτό σημαίνει ότι έχασε τα 2/3 των ιδιωτών αγοραστών, δηλαδή μερικές χιλιάδες ιδιώτες που θα αγοράζανε Renault απομακρύνθηκαν από την μάρκα.
Όπως είναι λογικό η επίσημοι έμποροι της Renault δεν πρέπει να είναι ιδιαίτερα χαρούμενοι...
Αυτοί ενδιαφέρονται να έχουν ιδιώτες αγοραστές, ώστε να έχουν στη συνέχεια πελάτες και για τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους και τώρα βλέπουν να μειώνονται συνέχεια οι ιδιώτες πελάτες τους. Υπάρχει όμως και ένα ακόμα πιο σημαντικό θέμα για αυτούς τους λίγους ιδιώτες, που συνεχίζουν να αγοράζουν Renault παρά τη μεγάλη αύξηση τιμών.
Θα ανέβουν αντίστοιχα 8-9 χιλιάδες και οι τιμές των μεταχειρισμένων Renault ή όταν θα θελήσουν να πουλήσουν το Renault που αγοράσανε, θα ανακαλύψουν ότι οι τιμές μεταπώλησης δεν θα έχουν ανέβει αντίστοιχα και θα χάσουν πολλά λεφτά; Είναι λογικό το ερώτημα;
Αν οι τιμές μεταχειρισμένων Toyota και Renault ήταν στο ίδιο επίπεδο (ακολουθώντας τις ίδιες περίπου τιμές λιανικής), πως ξαφνικά οι τιμές της Renault θα ανέβουν 8.000 και στα μεταχειρισμένα;
Γιατι ξαφνικά θα αρχίσουν οι αγοραστές μεταχειρισμένων να πληρώνουν τόσα λεφτά παραπάνω για ένα Renault;
Οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να προστατεύουν τους πελάτες τους, έχουν ειδική πολιτική στον τομέα αυτό. Φροντίζουν τα αυτοκίνητα που κάθε χρόνο τελειώνει η περίοδος leasing και βγαίνουν στην αγορά για πώληση σαν μεταχειρισμένα, να κρατάνε την αξία τους σαν μεταχειρισμένα.
Έχουν δηλαδή από πριν συμφωνίες, με τις εταιρείες leasing και αν η αγορά των μεταχειρισμένων δεν αγοράζει τα αυτοκίνητα αυτά στις σωστές τιμές, τότε οι ίδιες οι εταιρείες αγοράζουν τα αυτοκίνητα αυτά και φροντίζουν να τα διαθέσουν στις σωστές τιμές (προσφέροντας επιπλέον εγγυήσεις, πλήρη αποκατάσταση κάθε φθοράς κλπ.). Θα θυμάστε τα «3μερα πώλησης μεταχειρισμένων με εγγύηση», που οργανωνόντουσαν από διάφορες εταιρείες.
Έτσι τα αυτοκίνητα κρατάνε την αξία τους σαν μεταχειρισμένα και δεν απογοητεύονται οι ιδιώτες αγοραστές. Ταυτόχρονα όμως εξασφαλίζει και μικρότερη δόση, σε όσους αγοράζουν με leasing, αφού οι εταιρείες leasing, (έχοντας εξασφαλίσει ότι οι εταιρείες θα πάρουν τα αυτοκίνητα πίσω σε υψηλές τιμές, όταν λήξει η περίοδος leasing), δίνουν χαμηλότερες τιμές δόσης. Βγαίνουν όλοι κερδισμένοι, δηλαδή.
Σκέψου όμως, να έχεις αγοράσει ένα αυτοκίνητο και να πας σε 4 χρόνια να το κάνεις ανταλλαγή, και να σου πούνε ότι έχει χάσει το 60% ή το 65% της αξίας του; Θα ακούς αυτή την μάρκα και θα το βάζεις στα πόδια... Σκέψου και τι μπινελίκια θα φάει ο εξουσιοδοτημένος έμπορος που στο πούλησε και τι δυσφήμιση (δίκαια) θα φάει, από στόμα σε στόμα, η εταιρεία, αλλά και ο έμπορος που στο πούλησε. Πόσους μελλοντικούς πελάτες θα χάσουν;;
Την τελευταία διετία, η μεγάλη έλλειψη αυτοκινήτων, οδήγησε τις τιμές των μεταχειρισμένων στα ύψη και εξαφάνισε προβλήματα σαν το παραπάνω, αλλά τώρα που έληξε το πρόβλημα και δεν υπάρχει πλέον έλλειψη, οι τιμές των μεταχειρισμένων θα ακολουθήσουν τις ανάγκες των αγοραστών. Γιατί να πληρώσει κάποιος 8.000 ευρώ παραπάνω για ένα μεταχειρισμένο Renault, αν 3 χρόνια πριν είχε την ίδια τιμή με ένα Toyota; Μιλώντας μάλιστα για Renault και Toyota, το αντίθετο ισχύει στην πράξη. Τα Toyota λόγω της φήμης τους για καλύτερη αξιοπιστία, προτιμούνται σαν μεταχειρισμένα και έχουν διαχρονικά, καλύτερες τιμές. Πρέπει νομίζουμε να το ψάξει καλά αυτό το θέμα, με τις νέες αυξημένες τιμές της η Renault.
Εσείς τι λέτε φταίει η μεγάλη αύξηση τιμών στα Renault που απομακρύνει τους ιδιώτες αγοραστές ή και κάτι άλλο;
Σχολιάστε |
- Βασίλης Θαλής
Πραγματικά δλδ, ποιος σκέφτηκε εκεί στην Renault να πουλάει 8.000 ευρώ πιο ακριβά το υβριδικό Clio από το υβριδικό Yaris??
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής κάποιο τσακάλι σκέφτηκε πως είναι καλύτερο αυτοκίνητο!!
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis για να είμαι ειλικρινής, εγώ δεν έχω κανένα φανατισμό με καμία μάρκα. Αλλά αντικειμενικά δεν μπορεί να ξέρεις έστω και λίγα για αυτοκίνητα και να το πιστεύεις αυτό...
Βασίλης ΘαλήςΒασίλης Θαλής κάποια πράγματα είναι αντικειμενικά ξέχωρα από τα γούστα του καθενός..
Βασίλης ΘαλήςΒασίλης Θαλής πάντως θεωρώ πως αυτό την τιμή των Renault είναι τρικ πωλήσεων του εισαγωγέα..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής πάντως θεωρώ πως αυτό την τιμή των Renault είναι τρικ πωλήσεων του εισαγωγέα..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis υπερτιμολογησαν για να τα δώσουν πιο ακριβά ως leasing?
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis ναι, είναι σαφές. Κοιτάς έξω Renault νέας γενιάς και είναι όλα με leasing αυτοκόλλητο από πίσω..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis μα αυτό δεν είναι μια έμμεση παραδοχή καταστροφής ότι δεν πουλάνε καθόλου σε ιδιώτες?
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis και τι να κάνουν? Αδιέξοδο ήταν αφού ο κόσμος τους πήρε χαμπάρι και τους κράζει για τα αυτοκίνητα που φτιάχνουν και το τραγικό δίκτυο τους.. Αν διαβάσεις σχόλια εδώ, τους ρίχνουν τρελό κράξιμο με αυτά που έχουν τραβήξει. Και με συνεργεία και με ανταλλακτικά και με ηλεκτρολογικά κλπ.. Γέλασα πολύ με κάποια ..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής νταξει παίζουν και κολλημένοι, όπως με όλες τις μάρκες. Σαν το ποδόσφαιρο ένα πράγμα!
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis άποψη μου είναι πως ο φανατισμος δεν έκανε πουθενά και πότε καλό. Κάποιοι έχουν μείνει στην εποχή του Clio diesel 6-7 χρόνων πριν που τα πουλαγανε 17.000 και είχε καλό κινητήρα και λένε τα δικά τους. Το θέμα είναι να κοιτάς και το ημερολόγιο καμία φορά και να βλέπεις πως το 2023 δεν είναι έτσι τα πράγματα...
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής κολλημένοι πάντα θα υπάρχουν. Πρέπει όμως να καταλάβουν κάποιοι πως λειτουργεί η αλυσίδα πωλήσεων στην Ελλάδα. Όλα τα leasing, με όσα κουσουρια έχει το καθένα από αυτά από κακή χρήση, μετά γεμίζουν τις μάντρες μεταχειρισμένων και τα πουλάνε. Το θέμα είναι να δεις τι τιμές έχουν τα renault μετά από 3-4 χρόνια! Τυχαίο είναι που πέφτουν τόσο πολύ?
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis έτσι ακριβώς! Προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο από πρώην leasing ιδιοκτησία. Αλλά αυτό είναι προσωπική άποψη..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής γιατί τα φοβάσαι?
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis αταρχάς δεν ξέρει πότε τι συντήρηση έχουν κάνει.Απο εμπειρία θα πω πως όλα τα leasing τα κάνουν σέρβις σε δικά τους συνεργεία, με οποία εμπειρία έχουν εκεί τα μαστοριά τους. Κατά δεύτερον δεν ξέρεις πότε την χρήση που έγινε από τον προηγούμενο επάνω σε ένα αυτοκίνητο που δεν ήταν δικό του και θα το έδινε πίσω σε μικρό χρονικό διάστημα. Μεγάλη η πιθανότητα να μην ήταν καθόλου προσεκτικός στην χρήση του...
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής εδώ δεν έχουν γνώση στα καινούργια οι αντιπροσωπείες θα έχουν οι μαστοράτζες στα συνεργεία των leasing? 🤣
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis για αυτό η επιλογή ενός καινούργιου αυτοκινήτου, θέλει ψάξιμο και γνώσεις. Δεν μπορεί να δίνεις ένα σκασμο λεφτά για να πάρεις αυτοκινητο όταν παίζουν τέτοια τρικ από τους εισαγωγείς. Είναι κουτό να πετάς τόσα λεφτά σήμερα...
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής νομίζω όμως πως ο κόσμος ξύπνησε σιγά σιγά, και για αυτό η renault πλέον πάτωσε σε πωλήσεις στην χώρα μας. Κάποια στιγμή ο κόσμος ξυπνάει κακό σου δίνει ότι σου αξίζει. Μην ξεχνάμε πως λίγα χρόνια πριν πήγαιναν ντουγρού για χρεωκοπια η Renault...
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis βρε λες τελικά για αυτό να αυξήσανε τις τιμές τους?? Για να πληρώσουν τα χρέη τους??
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Akis Touger
Αφού το έχουν πάει 20 χιλιάρικα για τη βασική έκδοση, τι περίμεναν, να τρέξει ο κόσμος να προλάβει την ευκαιρία της χρονιάς? Χαχαχαχαχαχα Τετραγωνη λογική Renault: Πώς θα χτυπήσουμε τον KING των υβριδικών? Α, θα το πουλήσουμε 8 χιλιάρικα παραπάνω. Ωραίος ο Φαίδων, μπράβο Φαίδων.
- Μηνάς Αποστόλου
Και 15% σε πραγματικές πωλήσεις πολύ είναι και συγγνώμη κιόλας! Και μετά πουλάνε παραμύθι για άνοδο πωλήσεων με τα εταιρικά και τα leasing και τρέχουν τα πρόβατα...
- Γιωργος Φοβακης
Γιατί πουλάνε και αλλού πρέπει να είσαι τελείως ανοιδεως για να πάρεις RENAULT από 20 000
Giorgos KaravasilakisΓιωργος Φοβακης Ακριβώς ρε φίλε! Έχουν γεμίσει Ρενό leasing οι δρόμοι, και μεταχειρισμένα εταιρικά οι μαντραδες μεταχειρισμένων!!
- Spiros Arvanitakis
Φταίει ότι είναι πλέον πολύ ακριβά φταίει ότι δεν υπάρχει υποστήριξη από τα συνεργεία παραδείγματος χάρη στη Ρόδο κάηκες αν έχει Ρενό, φταίει ότι είναι πάρα πολύ ακριβά τα service , φταίει ότι είναι πάρα πολύ ακριβά τα ανταλλακτικά . Αν και μέχρι τώρα έχω αγοράσει 5 Renault από το Renault 5 , Renault Europa , Renault Megane , και δύο Renault Clio πετρέλαιο σκέφτομαι για την επόμενη αγορά αυτοκινήτου μου και επειδή είμαι φαν του πετρελαίου να είναι ένα αυτοκίνητο που να μου δίνει πάρα πολλά χρόνια εγγύηση δωρεάν service παραδείγματος χάρη ΚΙΑ
Giorgos KaravasilakisSpiros Arvanitakis Το πιο στοχευμένο σχόλιο από όλα ρε αδερφέ, μπράβο σου! Ανίκανοι στα συνεργεία τους, ανταλλακτικά και πανάκριβα και ανύπαρκτα, και αυτοκίνητα υπερτιμημένα! Πως να πάει ο γνώστης να αγοράσει ξανά αυτοκίνητα τους?
Τάσος ΚαραμάνοςGiorgos Karavasilakis τα Kia πάντως απ’ όσο διαβάζω, έχουν μεγάλες ελλείψεις σε ανταλλακτικά και μεγάλες καθυστερήσεις παραδόσεων ανταλλακτικών με αποτέλεσμα να μένουν σχεδόν ολοκαίνουρια αυτοκίνητα ακινητοποιημένα για μήνες από απροσδόκητες βλάβες, επειδή δεν διαθέτουν ανταλλακτικά οι ίδιες οι αντιπροσωπείες για να τα φτιάξουν. Βλ. Xceed, Sportage, κλπ..
- Δημητρης Κουρτεσης
Ποιος σκέφτεται να αγοράσει αυτοκίνητο και μάλιστα οικογενειακό γνωρίζει τον λόγο...
Kwstas LampropoulosΔημητρης Κουρτεσης είναι δυνατόν να θεωρούν πως έχουν καλύτερα αυτοκίνητα και τεχνολογιες από την Toyota ρε αδερφέ, και να πουλάνε πιο ακριβά?
Stelios KonstantinouKwstas Lampropoulos αλλά όχι και χειρότερα. Έτυχε να είχα και τις δύο μάρκες στην κατοχή μου.
Kwstas LampropoulosStelios Konstantinou Κοίτα, αν μπούμε σε κουβέντα ανώτερου-κατώτερου δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ. Πες μου όμως κάτι, είναι λογικό να πουλάνε τα Ρενό πιο ακριβά 8.000 ευρώ???
Stelios KonstantinouKwstas Lampropoulos σίγουρα δεν θα μπω σε αυτή την διαδικασία διότι το κάθε αυτοκίνητο έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Θα συμφωνήσω 8.000 διάφορα δεν δικαιολογείται.
Kwstas LampropoulosStelios Konstantinou Όχι απλά δεν δικαιολογείται, αλλά είναι απορίας άξιο! Τα παιχνιδάκια με της εταιρίες leasing είναι από πίσω φυσικά, όπως λέει και το άρθρο.
Ευθύμιος ΒαγγέληςKwstas Lampropoulos Το αυτοκίνητο γίνεται τεχνηέντως όλο και πιο ακριβό. Ειδικά το συμβατικό για να μη φαντάζει πολύ ακριβό το ηλεκτρικό. Όλο και πιο πολλοί χάνουν την δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο, και σύντομα ακριβά θα είναι και τα μεταχειρισμένα γιατί όλο και θα λιγοστεύουν. Βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο για να αρχίσουμε να το χωνεύουμε ότι "δεν θα έχουμε". Αν όχι εμείς, τα παιδιά μας. Σχεδιασμοί της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Ευθύμιος ΒαγγέληςΕυθύμιος Βαγγέλης Συμφωνώ σε όλα όσα λες. Πάμε και στην ταμπακιέρα όμως.. Όταν υπάρχουν αυτοκίνητα άκρως πιο ποιοτικά από τα δικά σου, και ναι αυξησανε τιμές, αλλά τα πουλάνε πολύ πιο φθηνά από εσένα, πες μας κυρία Renault: Τι όνειρο είδες και θες 8 χιλιάρικα περισσότερα αντί για 8 χιλιάρικα λιγότερα?? 😅
Ευθύμιος ΒαγγέληςΕυθύμιος Βαγγέλης Είναι το σχέδιο τέτοιο!😁 Τη μια να βουλιάζει ή καίγεται ένα πλοίο που μεταφέρει αυτοκίνητα, την άλλη δεν υπάρχουν τσιπάκια (γελιότητες), σήμερα διάβασα ότι στην Toyota κράσαρε το λογισμικό και κόλλησε η παραγωγή ανταλλακτικών, αν θυμάμαι καλά σε εργοστάσιο που φτιάχνει ανταλλακτικά για την ΚΙΑ στην κεντρική Ευρώπη (νομίζω Τσεχία) έπιασε φωτιά και σταμάτησε η παραγωγή κλπ κλπ. Πάρα πολλές μαζεμένες συμπτώσεις δεν είναι αυτές;
Kwstas LampropoulosΕυθύμιος Βαγγέλης Μαζί σου! Αλλά στην Ευρώπη τα πουλάνε πολύ πιο φθηνά τα Renault...
Ευθύμιος ΒαγγέληςKwstas Lampropoulos Οι άνθρωποι προορίζονται να κλειστούν στις μεγαλουπόλεις χωρίς ιδιαίτερες δυνατότητες αυτόνομης μετακίνησης. Θέλεις να πάρεις μια γεύση του μέλλοντος που μας ετοιμάζουν δες δύο ταινίες: Δικαστής Ντρέντ με τον Σταλόνε, και Cloud Atlas με Τομ Χανκς, Χάλι Μπέρι.
John TsesmetzoglouΕυθύμιος Βαγγέλης όχι εάν τους σφάξουμε πρώτοι !
- Antonis Mpoutzoukas
Ποια renault? Mετα το Laguna εγινε μάρκα 2ης κατηγορίας και μονο να αυξάνει τις τιμές ξέρεις
Μηνάς ΑποστόλουAntonis Mpoutzoukas νομίζω την ανεβάζεις που την λες 2ης κατηγορίας...
Παναγιωτης ΚρεμιζαςΜηνάς Αποστόλου μάρκα 2ης κατηγορίας και δίνη μοτέρ σασμάν και εξοπλισμό στην μερσεντές τη νισαν τη μιτσουμπισι στη φόρμουλα κλ κλ
- λουκας καρανικας
Θα κρατήσω το Volvo μου μεχρι να λιώσει όποιος κατα την γνώμη μου αγοράζει την σήμερον ημερα αυτοκίνητά με 30.000 χιλιάρικα και 40 τα θεωρώ πεταμενα λεφτά χίλιες φορες να τα επενδύσω και ας τα χασω παρα αυτοκίνητο
Manos Margaronisλουκας καρανικας Ακριβως
- Giorgos Karavasilakis
Τα Toyota είναι αυτοκίνητα για μια ζωή!! Τα Renault για μια στιγμή...
Μηνάς ΑποστόλουGiorgos Karavasilakis αυτό που σε βγάζει από τα ρούχα σου όμως, είναι πως τα πουλάνε και πιο ακριβά από τα Toyota! Μπήκα και διάβασα πως το Yaris hybrid είναι 8.000 πιο ακριβό από το Clio hybrid!!!
Sotiris MpalomenosGiorgos Karavasilakis μια ζωή μετριότητας και μιζεριας
Giorgos KaravasilakisΜηνάς Αποστόλου Ψάχνουν για κορόιδα ρε συ..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis Ψάχνουν για κορόιδα ρε συ..
Μηνάς ΑποστόλουGiorgos Karavasilakis Δεν ξέρω αν είναι κορόιδα ο κόσμος που δεν ξέρει από αυτοκίνητα και τρώνε εύκολα το σανό των διαφημίσεων. Στην τελική δεν είναι όλοι υποχρεωμένοι να ξέρουν
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου Τις πιο πολλές φορές η έρευνα αγοράς σε οδηγεί στις παραπλανητικές διαφημίσεις και στους πετσωμενους που τα βρίσκουν όλα τέλεια...
Giorgos KaravasilakisΜηνάς Αποστόλου σε αυτό δεν διαφωνώ αλλά κάτσε ρε συ. Ανθρώπους γύρω του δεν έχει? Πουθενά δεν έχει ακούσει πως η Ρενό έχει πανάκριβα ανταλλακτικά? Κανείς δεν του είπε πως στα συνεργεία τους δεν ξέρουν να πιάσουν ούτε ροποκλειδο? Πουθενά δεν διάβασε πως είναι πολύ ακριβά σε σχέση με ότι προσφέρουν?
Giorgos KaravasilakisSotiris Mpalomenos στα πρόθυρα χρεοκοπίας πριν λίγα χρόνια, και τώρα υπερτιμολογησαν τα ρημαδια τους, για να πληρώσουμε εμείς τα χρέη τους... 😅😅
- Stelios Konstantinou.
Πιστεύω στην Ελλάδα δεν γίνεται η σωστή προώθηση των αυτοκινήτων Renault ( σε αντίθεση σε κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες και μη, κατέχει τις πρώτες θέσεις.) Όπως επίσης το after sales service υστερεί σε σχέση με άλλες εταιρείες, σε αυτό συμβάλλει και τα ακριβά ανταλλακτικά.
- Nikos Xronopoulos
Όλες οι εταιρείες πουλάνε τα αυτοκίνητα τους στην διπλάσια τιμή... συντήρηση σε αυτά που έχουμε...και μην αγοράζει κανείς..δεν μπορεί ένας καλπατζες...να κοστίζει 25000 ευρώ...
Βασίλης ΘαλήςNikos Xronopoulos Κάποιοι τα έχουν και αγοράζουν καινούργια φίλε μου. Η Ρενό εκμεταλλεύτηκε όμως την φάση της συνολικής ακριβείας, και έφτασε στο σημείο να κοροϊδεύει τον κόσμο από την αισχροκέρδεια της...
Nikos XronopoulosΒασίλης Θαλής πολύ σωστά φίλε αλλά πόσοι Έλληνες τα έχουν; Δέκα.. δεκαπέντε τοίς εκατό...οι υπόλοιποι; είμαστε κορόιδα λαός...
Βασίλης ΘαλήςNikos Xronopoulos Εε για αυτό προσπαθεί να μας πιάσει κορόιδα η Ρενό.. Μας έχει ψυχολογησει καλά!
- Giannis Papadopoulos
Ε όχι ρε φίλε και κορυφή τα τουοτα. Κόψε κάτι.. Ανάλογα με τα χρήματα που έχεις Αγοράζεις αυτοκίνητο.
- Χρήστος Σιακαβάρας
Φταίει ότι τα Toyota είναι κορυφή…
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΧρήστος Σιακαβάρας να είσαι κορυφή και να πουλάς και πιο φθηνά από τους προβληματικους!! 10.000 κάτω από την τιμή του Yaris θα έπρεπε να το δίνουν το Clio, μπας και την πατήσει κάποιος από την φτήνια του για να πουλήσουν..
Ioannis PetridisΟδυσσέας Μαυρομάτης Κάνεις τεράστιο λάθος φίλε μου. Μηχανικά κανένα Toyota δεν είναι ανώτερο από το Renault στην κυριολεξία δεν τα βλέπει η Renault τα Toyota. Έχω Renault Τού 2003 αυτήν την στιγμή έχει 410.000 Χλμ. Από τα οποία τα 300.000 με υγραέριο. Η απόδοση της μηχανής είναι πάρα πολύ καλή.Εάν ήταν Toyota Θα είχε παραδώσει πνεύμα.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςIoannis Petridis ναι... Γι'αυτό τα Toyota αντέχουν 30 χρόνια στους δρόμους... Για τον ίδιο λόγο που λες μάλλον, όλοι οι Έλληνες τους γύρισαν την πλάτη και πουλάνε μόνο εταιρικά!
Ioannis PetridisΟδυσσέας Μαυρομάτης Τελείως άσχετος.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςIoannis Petridis εσύ και 100 ακόμα οι σχετικοί στην Ελλάδα που αγόρασαν Renault. Όλοι οι υπόλοιποι χιλιάδες που τους γύρισαν την πλάτη, άσχετοι...
- Thanasis Hasiotis
Μάλλον θέλουν να το κλείσουν το μαγαζάκι μου φαίνεται... Αλλά επίσης μπορεί να υπάρχει κάτι άλλο από πίσω που θα το δούμε σε αρκετά χρόνια...
- Konstantinos Kechagias
Με 24.000 το Clio πετρέλαιο όταν όχι στο πολύ μακρινό παρελθόν εκκινούσε κάτω από 17.000 λογικό το βρίσκω. Και εις κατώτερα..
Giorgos KaravasilakisKonstantinos Kechagias μάλλον θέλουν να πουλάνε ένα αυτοκίνητο και να κερδίζουν όσα κονομαγανε όταν πούλαγαν 5... Εγώ δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.
Ανδρέας ΜανίτσαςGiorgos Karavasilakis Μα η ίδια η Mercedes το δήλωσε δημόσια. Τέρμα η εποχή που πάλευαν η μάρκες να πάρουν μερίδιο αγοράς η μια από την άλλη πουλώντας όσο το δυνατόν περισσότερα κομμάτια με σχεδόν ανύπαρκτο κέρδος. Η πανδημία και η κρίση που έφερε στην παραγωγη τους δίδαξε ότι τους συμφέρει να πουλάνε λιγότερα κομμάτια σε υψηλότερη τιμή με σημαντικά μεγαλύτερο κέρδος ανά κομμάτι. Είναι η νέα στρατηγική τους. Λιγότερα αυτοκίνητα και ακριβότερα.
Konstantinos KechagiasΑνδρέας Μανίτσας Έτσι ακριβώς! Όλοι προς τα εκεί κινήθηκαν, η Mercedes έχει το brandname και την άνεση να το δηλώσει κάτι που μικρότεροι κατασκευαστές δεν μπορούνε να βγουνε να το πούνε στο κοινό ανοιχτά
- Giwrgos Panaritis
Όταν η Renault ζητάει σχεδόν 7 χιλιάρικα παραπάνω για το υβριδικό clio από όσο κάνει το αντίστοιχο Yaris τι να περιμένεις;
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiwrgos Panaritis Ποιος αισχροκερδης επιστήμονας το σκέφτηκε εδώ στη Ρενό θα ήθελα να μάθω ρε φίλε...
- Costas Everkiadis
Έτσι καταλήγουν οι εταιρίες που δεν σέβονται τους πελάτες τους και αντίστοιχα κάποιες που χτίζουν στην εμπιστοσύνη των πελατών τους με την ποιότητα των προϊόντων τους
Kwstas LampropoulosCostas Everkiadis εδώ όχι απλά δεν τους σέβονται αλλά τους κοροϊδεύουν κιόλας μέσα στα μούτρα τους, και τους γδυνουν και σε τιμές! Απορώ ακόμα και πως τα επιλέγουν κάποιοι έστω σαν leasing...
Costas EverkiadisKwstas Lampropoulos για την ιστορία είχαμε 2 γαλλικά αυτοκίνητα στην οικογένεια και τώρα μόνο japan.
Kwstas LampropoulosCostas Everkiadis Νομίζω έχεις την καταλληλότερη εμπειρία να μιλήσεις, και να μας πεις πως διάολο σκέφτηκαν στην Ρενό να πουλάνε 7-8 χιλιάρικα πιο ακριβά από τα Γιαπωνέζικα..
Costas EverkiadisKwstas Lampropoulos Αν έχεις δει την ταινία Fort vs ferari θυμίσου ότι τα μεγαλοστελεχοι ήταν αυτά που στερουσαν την νίκη της Fort...
Kwstas LampropoulosCostas Everkiadis πάντως από σχέδιο καλά πάνε εδώ στη Ρενό, μια χαρά εξαφάνισαν τις πωλήσεις χωρίς τα εταιρικά...
- Δημήτρης Σουμι
Αφού τα κάνατε Τούρκικα...
Ilias PapathanasiouΔημήτρης Σουμι 👏👏👏
Theo MilakinenΔημήτρης Σουμι ενώ η Toyota δεν έχει εργοστάσιο στην Τουρκία ε;
Dionisis PapadopoulosIlias Papathanasiou μοντελα είναι τουρκικα?
Μηνάς ΑποστόλουDionisis Papadopoulos Clio και Mégane...
Σπύρος ΚοντόςΜηνάς Αποστόλου ,το chr της Toyota είναι στην Τουρκία φτιαγμένο
Panteleimon VafeasΣπύρος Κοντός και το corolla sedan!
Δημήτρης ΣουμιPanteleimon Vafeas ντάξει παιδιά μην τρελαίνεστε, δεν μιλάμε αποκλειστικά για την renault.. και η mercedes αν δείτε τα πλαστικά της στο εσωτερικό Τούρκικα είναι. Αλλά η Mercedes είναι Mercedes πως να το κάνουμε..
Ιωάννης ΒλάχοςΔημήτρης Σουμι μεγκαν μόνο το σενταν είναι τούρκικο. Clio και νέο Megane ηλεκτρικό αντίστοιχα Iσπανια και Γαλλία.
Ιωάννης ΒλάχοςΙωάννης Βλάχος Το yaris το απλό (όχι το cross) σε σχέση με το clio είναι αρκετά φθηνότερο και φυσικά με μικρότερους χώρους και χαμηλότερης ποιότητας υλικά στο εσωτερικό. Λογικό να πουλάει πολλά περισσότερα στην Ελλαδα.
Χρήστος ΧρονόπουλοςΙωάννης Βλάχος Η Toyota τα έχει σχεδόν όλα Τουρκία.
- Jim Spil
Toyota Corolla 2002 250Κ χλμ και συνεχίζω
Giorgos KaravasilakisJim Spil φαντάσου τώρα να σου πουν πως τα Renault είναι ακριβότερα αυτοκίνητα από τα Toyota. Και μιλάμε για την παραλίγο χρεωκοπημενη Rensult από τα αποτυχημένα αυτοκίνητα της!!
Jim SpilGiorgos Karavasilakis εμεις στο χωριό μ δεν έχουμε δει τι συγκεκριμένη μάρκα που λες
Giorgos KaravasilakisJim Spil Δεν ξέρω από πιο χωριό είσαι ρε μάγκα, αλλά σίγουρα οι άνθρωποι του ξέρουν που και πως να διαθέσουν τα λεφτά τους!!
Jim SpilGiorgos Karavasilakis σε ντατσουν μιτσουμπισι και χοντα
Giorgos KaravasilakisJim Spil λες να είναι τυχαίο που είναι όλα Γιαπωνέζικα?
Dimitris DikaiosGiorgos Karavasilakis εδώ φίλε συνεχίζει το corola του 1992 με 500 χιλιάδες χιλιόμετρα
Παναγιώτης ΓιαννακόπουλοςDimitris Dikaios Dimitris Dikaios
Panayiotis CharalampopoulosΠαναγιώτης Γιαννακόπουλος orolla 2001 510k.. lpg
Τασος ΝασιοPanayiotis Charalampopoulos σοβαρο πράγμα κάνεις 😆😆😆 πέθανες και δε το κατάλαβες 😆😆
Νικήτας ΛίγγαςΤασος Νασιο Renault Clio 2003 460.000xlm κ συνεχίζω😁
- Ξενοφων Λαγος
Οι Ευρωπαίοι δεν πάνε καλά, κακή ποιότητα και ακριβές τιμές, δεν έμαθαν το μάθημα τους, από τους Ιάπωνες και Κορεατες γλύτωσαν από τους Κινέζους δεν το βλέπω!
Βασίλης ΘαλήςΞενοφων Λαγος Μα που το έχουν δει αυτό το έργο, να πουλάνε σε τέτοιες τιμές, αυτά τα αυτοκίνητα στη Renault?
- Giorgos Karavasilakis
Κάτι πολύ λάθος κάνουν εδώ στη Renault φίλε! Γιατί τα κορόιδα στην Ελλάδα αργούν πολύ να ξυπνήσουν...
- Κωνσταντίνος Βασιλοπουλος
Τα κοροϊδα ξυπνανε σιγά σιγά και δεν παίρνουν σκουπίδια όπως θα γίνει και με τη group vag κάποια στιγμη
- Αχιλλεας Χάλαρης
Ιαπωνία σημαίνει αξιοπιστία! Άμα πάρεις Γαλλικό έχεις αυτοκτονήσει #
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΑχιλλεας Χάλαρης αυτοκίνητα μέτρια, με τιμή λιμουζίνας μόνο στην Ελλάδα πουλάνε αδερφέ!
Αχιλλεας ΧάλαρηςΟδυσσέας Μαυρομάτης 1986 Mazda 626 CLX 2000 CC το πήρα το 89 και μόνο τα βασικά Service κάνω! Μόνο εγώ γιατί είμαι μηχανικός!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΑχιλλεας Χάλαρης όταν πάρεις γιαπωνέζικο δύσκολα το αλλάζεις! Αν πάρεις renault το αλλάζεις σε μερικούς μήνες μετά την εγγύηση και στο 40% της τιμής του...
- Dimitris Dimo
ΕΝΏ Ο ΈΞΥΠΝΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ ΑΓΟΡΆΖΕΙ ΤΑ ΠΑΡΤΆΛΙΑ ΤΉΣ ΤΟΥΓΙΟΤΑ ΠΟΥ ΠΆΝΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΈΣ ΤΑ ΑΝΆΣΚΕΛΑ
Giannis PanagiotouDimitris Dimo Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να τα καλυπτει ολα....Αυτος που περνει Toyota το παιρνει για την αξιοπιστια του...Αυτος που θελει ενα αυτοκινητο να στριβει και ειναι γνωστης αφου το εχει ψαξει ξερει τι να διαλεξει..
Giorgos KaravasilakisDimitris Dimo Μάλλον έχεις Renault για να λες τέτοια για την Toyota. Έλα πες, σε ποια ταινία είδες να τουμπαρουν τα Toyota?
Dimitris DimoDimitris Dimo ΣΕ ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΌΜΟ ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ ΤΆ ΑΝΆΣΚΕΛΑ ΠΑΝΕ ΝΆΙ ΕΊΧΑ ΡΕΝΏ ΚΛΕΙΟ WILLIAMS όταν εσύ δεν είχες δεύτερο βρακί να φορέσεις τώρα έχω άλλο που ούτε τό έχεις δεί καν
Dimitris DimoGiannis Panagiotou ΤΆ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΛΎΠΤΟΥΝ ΤΆ ΠΆΝΤΑ ΣΈ ΑΡΚΕΤΌ ΒΑΘΜΌ. ..... ΤΆ ΤΟΥΓΙΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΎΠΤΟΥΝ ΤΊΠΟΤΑ ΚΑΙ ΖΗΜΙΈΣ ΈΧΟΥΝ ΞΈΡΩ ΓΙΑ ΝΆ ΣΟΥ ΛΈΩ
Giannis PanagiotouDimitris Dimo Αξιοπιστια και ευρωπαικο αμαξι δεν συναδει και το ξερω απο πρωτο χερι..
Giorgos KaravasilakisGiannis Panagiotou συγκρίνεις σε αξιοπιστία τα ιαπωνικά με τα Ρενό ρε άνθρωπε? Και λες πως ξέρεις από αυτοκίνητα?? 😅😅😅
Dimitris DimoGiorgos Karavasilakis ΣΥΓΚΡΊΝΩ ΤΟΥΣ ΈΧΟΥΝ ΛΕΦΤΆ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΥΠΌΛΗΤΟΥΣ..... ΈΧΩ 600.000 ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΕΥΡΏ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΡΕ ΜΆΣΤΟΡΑ ΤΙ ΜΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΝΑΛΕΟΥΣ ΜΈ ΤΆ ΤΟΥΓΙΟΤΑ
Dimitris DimoGiorgos Karavasilakis ΣΕ ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΌΜΟ ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ ΤΆ ΑΝΆΣΚΕΛΑ ΠΑΝΕ ΝΆΙ ΕΊΧΑ ΡΕΝΏ ΚΛΕΙΟ WILLIAMS όταν εσύ δεν είχες δεύτερο βρακί να φορέσεις τώρα έχω άλλο που ούτε τό έχεις δεί καν
Giorgos KaravasilakisDimitris Dimo σε ποια χώρα ζεις ρε άνθρωπε? Γιατί στην Ελλάδα αυτά δεν συμβαίνουν. Όσο για τα βρακιά και τις προσβολές, θα πω κρίμα στην ηλικία σου...
Dimitris DimoGiorgos Karavasilakis ΤΉΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΛΈΩ Η ΟΠΟΊΑ ΤΣΟΎΖΕΙ
Giorgos KaravasilakisDimitris Dimo αλήθεια, τα πουλαγανε και τότε ακριβότερα τα Renault, από καλύτερα αυτοκίνητα?
Dimitris DimoGiorgos Karavasilakis ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΛΕΦΤΆ ΔΕΝ ΜΙΛΆΣ ΠΆΡΕ ΤΟΥΓΙΟΤΑ ΑΑΑΠΠΠΠΟΟΟΟΟ 19800 ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΉΝΤΑ
Giorgos KaravasilakisDimitris Dimo εσύ με τόσα λεφτά πάντως, Renault σκέφτηκες να αγοράσεις?? Πρέπει να ξέρεις πολλά από αυτοκίνητα...
Dimitris DimoGiorgos Karavasilakis Σου είπα είχα Ρενώ το 1993 πού έκανε 12 εκατομμύρια δραχμές όταν άλλαζες πάνες ακόμη
- Θωμάς Μαυρογεώργος
ποιός ξέρει τι γίνεται αυτοί που πουλάνε αυτοκίνητο ξέρουν τι γίνεται
Μηνάς ΑποστόλουΘωμάς Μαυρογεώργος μάλλον οι αγοραστές ξέρουν καλύτερα που δεν τα αγοράζουν, άνθρωπε... Στο πάτωμα είναι οι πωλήσεις τους σε ιδιώτες!
- Nick Anastasiadis
Μηπως γιατί έχουν 5-6 χιλιάδες ευρώ διαφορά το Clio με το Yaris; Λέω εγώ τώρα..
Alex EconomouNick Anastasiadis καλώς τον και ας άργησε …
Nick AnastasiadisAlex Economou Είσαι σε δίλημμα
Alex EconomouNick Anastasiadis Σε τριλημμα
Nick AnastasiadisAlex Economou Αεί κοιμήσου βρυκόλακα!!! Έχουμε συνάντηση κορυφής αύριο!
- Νίκος Μπαράκος
οταν θες 22 κ για clio δεν χρειαζεται να πουμε τιποτα αλλο...τουλαχιστον το yaris εχει μεταπωλητικη αξια..
- Νίκος Φραγκούλης
Δεν ξεκίνησε το πρόβλημα με την Ρενώ, ας μην ξεχνάμε ότι η VW αναγκάστηκε πριν λίγο καιρό να κατεβάσει τις τιμες κατακόρυφα γιατί τα πόλο πήγαιναν άπατα. Σιγά σιγά,εκεί που ανέβασαν τις τιμές όλες οι εταιρείες,θα τα βλέπουν και θα τα ξεσκονίζουν εκεί στις εκθέσεις. Με ποια κριτήρια ανέβασαν τις τιμές στα ύψη σε σχέση με περσι και προπερσι;; Μηοως ανέβηκε αντίστοιχα το εισόδημα των Ελλήνων και δεν το καταλάβαμε;;; Μηπως από την έναρξη της κρίσης το 2010,οι Έλληνες ξεπέρασαν τα προβλήματα τους;;; Μάλλον έχουν πολύ χιούμορ στις εταιρείες των αυτοκινήτων και θέλουν να μας κάνουν να γελάμε 😂😂😂
- Panos Economopoylos
Η Toyota του τώρα δεν είναι η ίδια με πριν15 και βάλε χρόνια, όπως και η Renault δεν είναι η ίδια,με αυτή πού ήταν παλιά.και οι δύο υπερκοστολογιμένες εταιρίες,πλέον που όλα τα αυτοκίνητα είναι κονσέρβα με ημερομηνία λήξης διαλέγεις με γνώμονα αυτήν που σου αρέσει τώρα γιατί δυστυχώς μέλλον δεν έχει κανένα πλέον αυτοκίνητο.
- Chris Tamp Chortarias
Hyundai accent 1500 του 2000 με 300 χιλιάδες χλμ .....α ξέχασα είχα αλλάξει κάποτε μια λάμπα στο στοπ.
- John Provias Tagios
Από την ημέρα που έδωσε κινητήρες σε Mercedes και Nissan , ανέβασε τις τιμές της .
Βασίλης ΘαλήςJohn Provias Tagios έκανε η μύγα κώλο και εχεσε τον κόσμο όλο δλδ?
John Provias TagiosΒασίλης Θαλής ακριβώς.
- Τάσος Καραμάνος
Αφού τα πήρε όλα η Europcar να τα βάλει στο νοίκι
- Johnys Kontopanos
Δεν ασχολούμαστε με κουβάδες 🤣🤣🤣
- Μελλιδης Σταυρος
Να τα πουλήσει εκεί μόνο! Εξάλλου σαβουρες είναι! Έτσι για το αντετι θα κρατήσω το Χόντα μέχρι να πεθάνω! Ανάγκη μας έχουν! Δεν τούς έχουμε!
- Menelaos Lykos
Δεν πειράζει ! μοσχοπουλάει με τις υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου(Dacia) ,όσο και να την πολεμούν, όσο για τους κακεντρεχείς για τα γαλλικά ας δούμε τα μοντέλα των Ιαπώνων που βασίζονται ( Mitsubishi,Nissan ) και ποιοι προμηθεύονται τους κινητήρες τις 1,5 dci σε όλα τα μικρά τις Daimler A class B class !
Βασίλης ΘαλήςMenelaos Lykos άρα τα Renault τα φτιάχνουν για φιγούρα, επειδή πουλάνε τις Ρουμανικές κονσέρβες? Τι επιχειρηματικό μυαλό έχουν οι κερατάδες, ποτέ δεν θα κατάφερνα να το σκεφτώ αυτό...
Menelaos LykosΒασίλης Θαλής Δεν πειράζει !Το σκέφτηκε πρώτη ,πριν από σένα και την Renault η VW ,που με μια πρώην κομουνιστική τσέχικη κονσερβοποιία την skoda τώρα έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις και την μητρική εταιρία σε κάποιες αγορές !
Βασίλης ΘαλήςMenelaos Lykos τι λες βρε φίλε? Ότι δεν πουλάνε οι VW, AUDI, SEAT? Εδώ τα στατιστικά πωλήσεων μιλάνε για 100 αυτοκίνητα σε ιδιώτες σε 7 μήνες! Δλδ αγοράζει η Ρενό στην Ελλάδα αυτοκίνητα, ανταλλακτικά, γεμίζει τις αντιπροσωπείες της, και δεν την απασχολεί να πουλήσει??
Menelaos LykosΒασίλης Θαλής Σιγά τα ωά ! Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι τόσο μικρή αλλά και ευμετάβλητη ,δεν αποτελεί σταθερό μέτρο . Ως αναφορά το άλλο που λες,μια αντιπροσωπεία φέρνει αυτοκίνητα και ανταλλακτικά μετά από παραγγελία ,όποτε δεν ισχύει να γεμίζει με αυτοκίνητα κτλ
Βασίλης ΘαλήςMenelaos Lykos ρε φίλε μου κάπου έχεις μπερδευτεί. Άσε τη Ρενό σαν βιομηχανία. Εδώ Ελλάδα λέμε! Την έχει κάποιος εισαγωγέας έτσι? Αυτός ο εισαγωγέας δεν θέλει κέρδη? Δλδ πληρώνει τόσα έξοδα, αυτοκίνητα, εκθέσεις, αντιπροσωπείες, προσωπικό, και και και και... έτσι για φιγούρα? Δεν θέλει να πουλάνε τα αμάξια που εισάγει?? Άσε αν είμαστε συνολικα μικρό μερίδιο στην Ευρώπη και στον κόσμο. Τον εισαγωγέα Ελλάδας σκέψου..
Menelaos LykosΒασίλης Θαλής Φίλε μου ,τα σχόλια ξεκίνησαν για την Renault σαν αυτοκινητοβιομηχανία ,γιαυτό ανέφερα όλα τα παραπάνω , δεν μπερδεύτηκα καθόλου ! Ο εισαγωγέας είναι η Renault με κάποιους συνεργάτες που στις εκθέσεις τους έχουν επίσης τα Dacia και τα Nissan, Ελοιπόν ! δεν τους ενδιαφέρει ! Πριν 15 χρόνια έιχε αντιπροσωπεία ελληνική τον αείμνηστο κο Μανιατοπουλο από τότε πήρε όλα τα δικαιώματα διάθεσης της μάρκας η ίδια ,όποτε μην στεναχωριέσαι για τους εισαγωγείς πουλάνε τα υπόλοιπα του group
Βασίλης ΘαλήςMenelaos Lykos ελπίζω να μην ανοίξεις ποτέ δικό σου μαγαζί αδερφέ...
Panagiwths GewrgopoulosΒασίλης Θαλής Οι περισσότεροι είστε πολύ μάτσο από ότι βλέπω και θεωρείτε " κουβάδες" κορεατικά και Ανατολικής Ευρώπης Από προσωπική πείρα HYUDAI KAI SKODA δεν είχα κανένα πρόβλημα ενώ ως εταιρίες κάλυψαν ΑΜΕΣΑ μικρό προβλήματα χωρίς να καλύψουν τα λάθη τους. Μιλάμε για 400.000 χλμ βενζίνη χωρίς θεματα
- Giannis Papadopoulos
Φάση έχετε όλοι.. Διαβάζω.. Τις απόψεις σας. Όλοι μηχανικοί είστε.. Και πωλητές αυτοκινήτων. Κανένας από εσάς δεν αναφέρει, Την ποιότητα των υλικών στο αυτοκίνητο.. Μια βίδα .. μια μικρή βίδα.. Παίζει ρόλο στο αυτοκίνητο.. Και το κοστολογιο της. Χαιρετώ.. Κύριοι..
Giannis PapadopoulosGiannis Papadopoulos Για πες μας εσύ που είσαι ειδικός, μήπως αν και ποσο πήρε αύξηση ο τόνος στα μεταλα η άρχισαν και τις πουλάνε με την ουγγια τις βιδες οπως τον χρυσο
Giannis PapadopoulosGiannis Papadopoulos Δεν είμαι αργυροχρυσοχοος ρε φίλε Βρες κάποιον ειδικό, που ασχολείται με αυτά.. Ρωτησε με επιστολή την εταιρεία Να σου δικαιολογήσει τις αυξήσεις. Καλό σου βραδυ
- Μιχάλης Ιωαννίδης
Τι συγκρίνετε ρε, τη Renault με την toyota? Γιατί δεν συγκρίνετε τη Ρενώ με τη Πεζώ ή την Φίατ ?
Kwstas LampropoulosΜιχάλης Ιωαννίδης για τις πωλήσεις leasing και ιδιωτών δεν λέει το άρθρο ή άλλο διάβασα?
Thomas TsertosΜιχάλης Ιωαννίδης η toyota είναι απ τις χειρότερες μάρκες φίλε μου από όσες είπες είναι μακράν η χειρότερη toyota και καλό δεν έχει μόνο ζημιά είναι, ρενω 500 χρόνια μπροστά είναι πολύ πίσω είναι οι Ιάπωνες!!! 🇨🇵🇨🇵
Thomas TsertosΜιχάλης Ιωαννίδης κλείσε ένα ραντεβού να σε δει γτ δεν σε βλέπω καλα μάλλον δεν βλέπεις!!!
Μιχάλης ΙωαννίδηςKwstas Lampropoulos οχι λαθος κανεις, το λεει καθαρα 2500 yaris cross σε ιδιωτες και 185 captur. Το αρθρο ειναι ακυρο εξ ορισμου, συγκρινει μια μαρκα που ειναι σταθερα νο1 σε πωλησεις με μια μαρκα που ειναι πολυ κατω απο το νο5 σε πωλησεις. Η συγκριση θα επρεπε να αφορα οχηματα απο μαρκες του ιδιου βελενηκους, δηλαδη τη Ρενω και καποια σε παρομοια θεση, οπως η Σιτροεν ή η Πεζο, ποσα cross over πουλησε η Citroen ωστε να ειναι το νουμερο συγκρισιμο με τα 185 Captur?
Kwstas LampropoulosΜιχάλης Ιωαννίδης μάλλον θα έπρεπε να διαβάσεις μέσα το άρθρο..
Dimitris ChrisThomas Tsertos Α ναι για αυτό η Ρένα πάει για κλείσιμο και η τογιοτα είναι πρώτη σε παγκόσμια κατάταξη σε πωλήσεις
Thomas TsertosDimitris Chris και μετά ξύπνησες εσύ βλέπεις πολλά όνειρα μάλλον όταν η ρενω έβγαζε αυτοκίνητα ή Toyota ακόμα δεν είχε φτιάξει εργοστάσιο!!! 🇨🇵
Dimitris ChrisThomas Tsertos Καλά, ότι να ναι!!, ρίξε μια ματιά σε πωλήσεις και έλα ξαναγράψε Ξέρεις (σιγά μην ξέρεις) ότι έβγαζε και κάτι σαπακια που τα έλεγε trucks αλλά τελικά πήγε για φούντο και την πήρε η Volvo και ακομα παραμένουν σαπακια
Thomas TsertosDimitris Chris βλέπω πίστεψε με πόσο τα πουλάνε και όλα που από τα 10 αμάξια που βλέπεις τα 8 είναι clio τυχαίο δεν νομίζω και πανάκριβα αυτήν την στιγμή η dacia τα έχει ξεσκίσει όλα βασιλιάς των πωλήσεων είναι με ρενω μοτέρ πάλι και πόσα ακόμα 🇨🇵
Dimitris ChrisThomas Tsertos Σε πιστεύω αδερφέ, βλέπω τις μάντρες γεμάτες είναι με δαυτα
Thomas TsertosDimitris Chris εγώ βλεπω πολλά toyota στα συνεργεία!!!
Dimitris ChrisThomas Tsertos Αύριο επειγόντως σε οφθαλμίατρο!!!
- Σταυρος Πλάγγεσης
Αξιοπιστία μόνο κάποια μοτέρ diesel αντέχουν από σασμάν και ηλεκτρικά ότι να ναι
- Γιάννης Ριτζάκης
Ρενο από ηλεχτρικα δεν προλαβενο Και αβενσισ του 2000 με 380000 χιλιομετα μόνο το σερβισ
Μηνάς ΑποστόλουΓιάννης Ριτζάκης δεν μπορούν να συγκριθούν σε αξιοπιστία τα renault με τα Toyota είναι γεγονός. Και για αυτό ο κόσμος γύρισε την πλάτη στους Γάλλους και δεν αγοράζει κανένας... Μόνο εταιρικά δίνει και σε τιμή απάτη!
- Giannis Tsintsaris
Εσείς που έχετε αμαξια του 1990 και του 2000 σκεφτήκατε ποτέ ότι ίσως έφτασε η ώρα να το πετάξετε; το ότι κάτι περπατάει ακόμα δεν σημαίνει ότι είναι καλό, δείτε λίγο πως ειναι και ένα πιο σύγχρονο αμαξι με τις ανέσεις και την ασφάλεια που παρέχει κι μην αρχίσει κάνεις τα δεν χαλάει το παλιό γιατι εγω προτιμώ να χαλάει και να κυκλοφορώ σαν άνθρωπος από το να γυρνάω σαν το γύφτο με 30 χρόνων αμαξι
Kwstas LampropoulosGiannis Tsintsaris μα άντε να θες να το αλλάξεις, και να σου λέει η Ρενό δώσε μου ένα νεφρό να πάρεις Clio που το θεωρώ ανώτερο του Yaris.... 🤣🤣🤣
Jannis MavridisGiannis Tsintsaris Giannis Tsintsaris
Giannis TsintsarisKwstas Lampropoulos παρεμπιπτόντως το clio είναι πολύ ανώτερο από το Yaris αλλά εγώ τα θεωρώ και τα δύο υπερεκτιμημένα σκουπίδια
Kwstas LampropoulosGiannis Tsintsaris δεν ξέρω σε ποιο clio και yaris αναφέρεσε φίλε μου, αλλά δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο που να κερδίζει στις νέες γενιές τους, το Γαλλικό. Ότι και να διαβάζεις, όπου και να δεις σύγκριση, Ελλάδα εξωτερικό.
Βαγγελης ΚυριακιδηςKwstas Lampropoulos έχει μεγαλύτερο Πορτ μπαγκαζ
Βιτάλης ΑζωβίδηςΒαγγελης Κυριακιδης Υπάρχει Clio στην οικογένεια του 2018 πάντως καμία άνεση δεν έχει Ούτε καν τεμπέλη … τρίζει ολόκληρο.. αλλά οικονομικό και σβέλτο είναι πετρέλαιο
- Lefteris Rizos
Όσοι είχαμε ξέρουμε. Πήραμε γιαπωνέζικο μετά.
- Αλεξης Τατ
Όταν το twingo έχει κοντά στα 18 χιλιάρικα σιγά μην αγοράσει κανένας
Μηνάς ΑποστόλουΑλεξης Τατ εδώ τα clio κάνουν 27+ αδερφέ... Έχουν ξεφύγει οι άνθρωποι! Γι'αυτό τους γύρισε την πλάτη ο κόσμος και πουλάνε μόνο εταιρικά σε τιμές χρυσάφι..
- γιωργος αρβανιτης
Οι τιμές δεν εξαρτώνται μόνο από την Ελληνικη αντιπροσωπεία. Πανευρωπαϊκά το clio ερχεται δευτερο σε πωλησεις μετά το golf με 300.000 αυτοκίνητα. Λέτε να αλλάξουν τον τιμοκατάλογο τους για να δίνουν 500 επιπλέον αυτοκινητα στην Ελλάδα;
Οδυσσέας Μαυρομάτηςγιωργος αρβανιτης για ψάξε πόσο κάνει το clio hybrid σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Και σαφώς τις τιμές τις ορίζουν οι αντιπροσωπείες κάθε χώρας..
γιωργος αρβανιτηςΟδυσσέας Μαυρομάτης θα το συγκρίνεις και με τα αντίστοιχα των άλλων εταιρειών. Γενικά είναι φθηνοτερα, όλες οι μαρκες.
γιωργος αρβανιτηςγιωργος αρβανιτης αν κάνεις την σύγκριση που λες, θα δεις πως η Renault στην Ελλάδα ξέφυγε στην αύξηση της. Κι αυτό, όπως λέει και το άρθρο μέσα, το έκανε για να πιάσει κότσους τους αγοραστές leasing με υποτιθέμενες εκπτώσεις, σε κάτι που υπερτιμολογησε μόνη της. Αυτή είναι η αλήθεια φίλε μου..
- Savvas Kofidis
Σε λίγο ο κόσμος δεν έχει να φάει τα αμάξια τον απασχολούνε .. να πάνε να πουλήσουν στη Ουκρανία με τόσα δις που πήραν βοήθεια
- Τασος Νασιο
Στην Ελλάδα όλα αυτά που τα ελληνικά ανθρωπακια αγοράζουν κουβάδες της Τογιότα
Kwstas LampropoulosΤασος Νασιο και στην Ευρώπη τα ίδια συμβαίνουν φίλε. Μόνο εταιρικά πουλάει η Ρενό και φυσικά σε χαμηλότερες τιμές από της Ελλάδας!
- Ilias Ntagiopoulos
Seat ibiza 2003 210.000χλμ και συνεχίζω χωρίς κανένα θέμα
Χρηστος ΤσουκαλαςIlias Ntagiopoulos στα παπαρια μας. Δε σε ρωτησε κανεις.
John AnagnostopoulosIlias Ntagiopoulos Εσυ νομίζεις ότι έχεις αυτοκίνητο……… Ότι πεις μεγάλε !!
Τασος ΝασιοIlias Ntagiopoulos τυχερός είσαι σκουπίδια είναι
Ilias NtagiopoulosΧρηστος Τσουκαλας στο στόμα σου παπάρα
Ilias NtagiopoulosJohn Anagnostopoulos δεν είπα ρε μεγάλε οτι έχω αυτοκίνητο ότι απλά μου έχει βγει σκυλί γιατί απλά το συντηρώ καλά πανέξυπνε
Τασος ΝασιοIlias Ntagiopoulos τι κάνει το κουβαγκ
Τασος ΝασιοΤασος Νασιο τα συνεργεία από τα vag έγιναν μεγιστανες
Τασος ΝασιοΤασος Νασιο Έχω 2 αμάξια.. Ένα κουβά Yaris 09" πόλης Ένα Γαμάτο Ibiza 05' για Ταξίδια
- Σταυρος Μαυροδακος
ΤΟΥΟΤΑ.,.Η καλύτερη εταιρεία του κόσμου... Και αν προσέξει λίγο ποιό πολύ σε κάποια πράγματα, θά κάνει ακόμα πιο πολύ επιτυχία...
Μηνάς ΑποστόλουΣταυρος Μαυροδακος πες τα ρε φίλε! Και οι άλλοι συγκρίνουν το clio με το yaris. Κι όχι μόνο το συγκρίνουν αλλά το πουλάνε και 8.000 πιο ακριβά....
Σταυρος ΜαυροδακοςΜηνάς Αποστόλου Το κλιο είναι στην κατηγορία του Κορολα... Τό Γιαρις φυσικά έκανε πάταγο γιατί άλλαξε όλο, από τά προηγούμενα μοντέλα πού είχαν βγεί..
Μηνάς ΑποστόλουΣταυρος Μαυροδακος το clio είναι με yaris. Το Corolla είναι με Mégane..
- Costantino Mauro
Να σου πω εγώ τι φταίει. Τα πανάκριβα ανταλλακτικά της και τα μοτέρ της που κάνουν μόνο για ποδήλατο!!! Για να αγοράσεις 200 πιεσμενα άλογα χρειάζεσαι 50 χιλιάρικα. Και όλα αυτά για να έχεις μεταπωλητή αξία ίση με γαϊδουριου!!
Βασίλης ΘαλήςCostantino Mauro εξωφρενικές τιμές φίλε. Όλοι ανέβασαν αλλά αυτοί το ξέσκισαν και γι αυτό δεν αγοράζει ο κόσμος.
Nicholas JoshCostantino Mauro Τα μοτέρ της Ρενω κάνουν για ποδήλατο; Στις τιμές να συμφωνήσουμε στους κινητήρες πως προέκυψε αυτό;
Costantino MauroΒασίλης Θαλής δε τους λυπάμαι καθόλου εγώ προσωπικά!!! Μακάρι να μείνουν όλα απούλητα!! Γιατί οι τιμές αυτές δε δικαιολογουνται ούτε λόγω πολέμου, ούτε λόγω covid ούτε για κανέναν απολύτως λόγο!!
Βασίλης ΘαλήςCostantino Mauro και να κάνεις το λάθος να το αγοράσεις, και 3 χρόνια μετά να χεις χάσει το 40% των χρημάτων σου....
Costantino MauroNicholas Josh περιγράφω ακριβώς πως προκύπτει. Το δυνατότερο μοτέρ της ρενω είναι αυτό του Austral των 200ων ίππων. Ο ανταγωνισμός προσφέρει 225,265,300 ίππους στα ίδια λεφτά με πολύ καλύτερο εξοπλισμό.
Nicholas JoshCostantino Mauro Με την ίδια λογική θα πρέπει να προτιμήσουμε και κινέζικα τότε που έχουν το καλύτερο value for money... Τα ατού της ρενω ανέκαθεν ήταν η συμπεριφορά και η ασφάλεια τους. Ποτέ δεν έκαναν κυνήγι με την ιπποδύναμη αν και με την τεχνογνωσία που διαθέτουν ήταν παιχνιδάκι.
Costantino MauroNicholas Josh τι σχέση έχει το κινέζικο? Vfm θα είναι όταν θα μου έχει 50 αντιπροσωπειες στην Ελλάδα. Το after sales είναι το πιο σημαντικό σε αυτά. Δε με ενδιαφέρει η τεχνογνωσία της όταν αυτή δε μεταφέρεται στον καταναλωτή!! Ένα dci 1.5 και ένα the 1.2 έχει να μας δείξει μόνο εν έτη 2023?? Που απευθύνεται? Σε αγορά Ινδίας?? Γιατί-ξαναρωταω-να αγοράσω το Austral και όχι το 3008? Το chr? Το Qashqai? Το Rav? Το xtrail? Το q3? To X1? Τα νούμερα μιλάνε ξεκάθαρα!!
Giorgos KaravasilakisCostantino Mauro όπως δείχνουν και οι πωλήσεις σε ιδιώτες, εκτός και από τις δυνατότητες όλων των Ελλήνων, που σε αυτές τις τιμές έχουν καλύτερες επιλογές, με καλύτερο after sales...
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis όπως δείχνουν και οι πωλήσεις σε ιδιώτες, εκτός και από τις δυνατότητες όλων των Ελλήνων, που σε αυτές τις τιμές έχουν καλύτερες επιλογές, με καλύτερο after sales...
Nicholas JoshGiorgos Karavasilakis Δεν αντιλέγω πως το κόστος απόκτησης και χρήσης, είναι κάτι που αξιολογεί ο καθένας με βάση τις δυνατότητες και τις προτεραιότητες του. Η αρχική ένσταση εστίασε στο ότι η ρενω δεν έχει κινητήρες, ενώ 3 μάρκες που μου έρχονται πρόχειρες χρησιμοποιούν τουλάχιστον τους κινητήρες της σε μοντέλα τους (Mercedes, mitsubishi, Nissan) ενώ έχει καταφέρει εδώ και 2 δεκαετίες να βρίσκεται στα κορυφαία αυτοκίνητα με γυρολόγιο στο nurburgring, με ασφάλεια ορόσημο στα μοντέλα της και τουλάχιστον παλαιότερα σε λογική τιμή. Τα δεδομένα αλλάζουν ασφαλώς και τα καλά πέφτουν, ενώ άλλα που θεωρούνταν μέτρια έχουν αναβαθμιστεί απίστευτα.
Costantino MauroNicholas Josh είδες που μιλάς ακόμα για το 1,5dci? Πολύ αξιόπιστο και οικονομικό μοτέρ. Εξ'ου και το ότι πουλάει σαν ζεστό ψωμί το Clio σε leasing. Το megane rs είναι θρύλος! Δε το συζητάμε καν. Έχει πάρει παραμάσχαλα όλη τη παρακαταθηκη της renault!!
Βαγγελης ΚυριακιδηςCostantino Mauro το qashqai όμιλος Renault είναι , ίδιο κίνητηρα φοράει
Costantino MauroΒαγγελης Κυριακιδης δεν είπα το αντίθετο...
Nicholas JoshCostantino Mauro Δεν μιλώ μόνο για έναν κινητήρα. Υπάρχει και ο 1.33, και τα 0.9 και χιλιάρια, υπήρξαν και τα επαγγελματικά της Ρενω που άλλαξαν σήματα και πουλήθηκαν ως διαφορετικές μάρκες, κ.α. Επομένως η έκφραση: οι κινητήρες της Ρενω δεν κάνουν ούτε ποδήλατο, σίγουρα δεν ισχύουν. Τουλάχιστον 2 ιαπωνικές, υπάρχουν ακόμα αυτή την στιγμή βιώσιμες λόγω των κινητήρων (και όχι μόνο) της Ρενω...
- Elias Papadodemas
Σημεία των καιρών. Εκεί πήγαινε το πράγμα, που θα καταλήξει στο sharing των μέσων - οχημάτων, ενώ η μάζα θα κάνει χρήση των ΜΜΜ, όταν η μετακίνηση θα της επιτρέπεται
- Paschalis Sposito
Ότι μαλακια ναναι.. 245000 DCi Duster, γαμεί και δέρνει... Αν η αντιπροσωπεία άλλαζε χέρια, στο θέμα ανταλλακτικών θα ήταν λογικά καλύτερα...
Μηνάς ΑποστόλουPaschalis Sposito μα αυτό είναι το θέμα ρε αδερφέ! Πως η Renault στην Ελλάδα έχει υπερτιμολογησει τα πάντα, και ο κόσμος της γύρισε την πλάτη. Αυτά λένε τα νούμερα πωλήσεων που δείχνει το άρθρο. Δεν λέει για αξιοπιστία και συγκριτικά αλλά για πωλήσεις και τιμές..
Paschalis SpositoΜηνάς Αποστόλου νάναι καλά ο Θεοχαράκης... Εκατό καρπούζια κάτω από μια μασχάλη δεν χωράνε.. Αλήθεια, γιατί η Nissan δεν έχει τα ίδια θέματα; Ή τα έχει και δεν το ξέρουμε;
Paschalis SpositoPaschalis Sposito νάναι καλά ο Θεοχαράκης... Εκατό καρπούζια κάτω από μια μασχάλη δεν χωράνε.. Αλήθεια, γιατί η Nissan δεν έχει τα ίδια θέματα; Ή τα έχει και δεν το ξέρουμε;
Μηνάς ΑποστόλουPaschalis Sposito γιατί του Θεοχαράκη είναι και η Renault?
Paschalis SpositoΜηνάς Αποστόλου απο όσα ξέρω, ναι
Dimitris VeletasPaschalis Sposito μέχρι στιγμής ότι έχει βγαλει η Nissan φλερταρει με την αξιοπιστία. Αντιθέτως η Renault αγκαλίτσα και παρεάκι με τον μάστορα.
Paschalis SpositoDimitris Veletas το αντίθετο εχω δει. Πάντως και τα Datsunια, Renault είναι
Μηνάς ΑποστόλουPaschalis Sposito το κακό είναι πως νομίζουν πως πουλάνε καλά αυτοκίνητα, βάζουν τιμές υπερβολικές και πλέον ο κόσμος τους κατάλαβε και δεν τα παίρνει κανείς...
- Rational Gaze
Άχρωμα αοσμα ανευρα πανακριβα.....
Kwstas LampropoulosRational Gaze χωρίς ανταλλακτικά, γεμάτα προβλήματα, με ανύπαρκτο δίκτυο συνεργείων και τιμές για βιομηχάνους!
Rational GazeKwstas Lampropoulos πρώην fan εν τω μεταξυ ..Ρενω 5 μετα Williams 1800..19 κλπ...
Kwstas LampropoulosRational Gaze το σωστό κάνεις ρε αδερφέ! Σήμερα τα αυτοκίνητα τους είναι στην καλύτερη... ΜΕΤΡΙΑ! Και οι τιμές τους είναι εξωφρενικές, για αυτό τα δίνουν μόνο σε leasingαδες...
- Christos Blue
Ας εφτιαχνε πιο αξιοπιστα αυτοκινητα
Ιωάννης ΒλάχοςChristos Blue βασικά έχω ένα renault 16 χρόνια είναι σαν καινούριο, σε αντίθεση με τογιότα της οικογένειας μου ίδιας χρονολογίας που έβγαλε προβλημα σε ηλεκτρικά, μέχρι και κατασκευαστικό λάθος. Είναι τι θα σου κάτσει μερικές φορές και εξαρτάται το μοντέλο.
- John Karras
Ασ πάρουν γερμανικά να δούνε τη γλύκα εγώ πάντως που έχω ρενω είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Παναγιώτης ΜανωλούδηςJohn Karras τις λάμπες από πίσω τις ελενξες το πιο πιθανό είναι να είναι σαν χριστουγεννιάτικο δεμτρο
John KarrasΠαναγιώτης Μανωλούδης κανένα πρόβλημα 8 Χρόνια τώρα ούτε λάμπα δεν εχει καεί εσύ κοίτα ξε να συμπληρώσεις κάνα λάδι μηχανής.
Παναγιώτης ΜανωλούδηςJohn Karras δεν έχω γερμανικο ούτε καν
- Dimitris Papastathopoulos
Το έχω εταιρικό το τελευταίο Clio. Άρα μπορώ να καταλάβω το γιατί.
- John Tziotis
Καλήτερα να πουλάει απευθείας στα σκράπ
- Γιαννης Γιαννοπουλος
Αλλά αυτό το γιαπωνέζικο μικρό φοράει κινητήρα ΡΕΝΩ για όσους δεν το ξέρουν !
Giorgos KaravasilakisΓιαννης Γιαννοπουλος το υβριδικό yaris??
Autoagora.grΓιαννης Γιαννοπουλος Δεν έχουν τους ίδιους κινητήρες στα υβριδικά του σύνολα, η Toyota έχει εγκαταλείψει το Diesel πολύ καιρό τώρα.
Γιαννης ΓιαννοπουλοςGiorgos Karavasilakis από το 2021 και μετά φοράνε ρενώ γιατί κάτι γλιτώνουν με τούς δασμούς και επειδή δεν είναι στην Ευρώπη .
Giorgos KaravasilakisΓιαννης Γιαννοπουλος αδερφέ σίγουρα κάτι έχεις παρεξηγήσει. Το υβριδικό Yaris δεν έχει ούτε παξιμάδι της Renault..
Γιαννης ΓιαννοπουλοςGiorgos Karavasilakis δεν γνωρίζω για το υβριδικό αλλά είχαν γράψει οι τέσσερις τροχοί ότι θα φορεθεί σε ιαπωνικά αυτοκίνητα ακόμα και για το μερσεντές το αγροτικό λόγω υψηλού κόστους για την δική του μηχανή .
Giorgos KaravasilakisΓιαννης Γιαννοπουλος όχι αδερφέ μου. Το υβριδικό σύστημα της Toyota είναι η καινοτομία της!
- Ioannis Papathemelis
Τί φταίει άραγε; Πιθανολογώ η DACIA που πουλάει Renault σε λογικές τιμές και σπάει όλα τα ρεκόρ σε πωλήσεις. Όλα μπορεί να έχουν μια εξήγηση τελικά 😂
Kwstas LampropoulosIoannis Papathemelis ωραία λογική! Υπερτιμολογω τα Ρενό και τους πουλάω τους φθηνούς (κάποτε) Ρουμανικους τενεκέδες! Η παραλίγο χρεωκοπημενη Ρενό παλεύει να πληρώσει τα χρέη της από τα leasing...
- Giorgos Karavasilakis
να θες να τα βάλεις με τον Βασιλιά του Υβριδισμου την Toyota, και να έρχεσαι στην Ελλάδα και να τα πουλάς 8.000 πιο ακριβά!!! Εε δεν θα σου γυρίσει ο κόσμος την πλάτη??
Apostolos PapaposGiorgos Karavasilakis Λογικό
Stylianos SklavosApostolos Papapos στην Ευρώπη μια από τις δύο τρεις εταιρείες με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων.....και τα καλύτερα έρχονται....οι άλλες ξέρετε ποιες είναι....όπου ήταν ο Λούκα....
Giorgos KaravasilakisStylianos Sklavos εγώ ζω στην Ελλάδα φίλε μου. Και στην Ελλάδα το έχουν χέσει το θέμα! Τα πουλάνε για χρυσάφι και για αυτό βλέπουν πωλήσεις ιδιωτών με το κυαλι όπως δείχνουν τα νούμερα πωλήσεων. Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα στη χώρα μας!
Stylianos SklavosGiorgos Karavasilakis ποιος ασχολείται με τη χώρα μας....εδώ είναι ένας ο εισαγωγέας και ο νοων νοείται...
Giorgos KaravasilakisStylianos Sklavos άρα ο ένας εισαγωγέας τα φέρνει για φιγούρα? Ξέρεις κανέναν επιχειρηματία που δεν θέλει πιο πολλά λεφτά απ' όσα έχει? Απλά πετάνε χαρταετό στην Renault Ελλάδας, γιατί τα συγκρίνουν με τις Ρουμανικές κονσέρβες που πουλάνε και σου λέει: Αφού πουλάω για χρυσάφι τα Ντατσια, θα πουλήσω για πλατίνα τα Ρενό για να έχει μια λογική...
Stylianos SklavosGiorgos Karavasilakis Αυτό κι αν είναι μαγκια
Giorgos KaravasilakisStylianos Sklavos θα ήταν αν πούλαγε, αλλά δεν....
Stylianos SklavosGiorgos Karavasilakis στο ξαναειπα με το μπουρ......εδώ κάνεις δεν ασχολείται...στην Ευρώπη πίσω από την VW....καλό βράδυ!!!
Giorgos KaravasilakisStylianos Sklavos Καλή Σαρακοστή!
- Apostolos Papapos
Ας ανεβάσουν λίγο ακόμη τίς τιμές. 25 και 30 χιλιάρικα είναι πολύ λίγα για ένα μέτριο αυτοκινητάκι. 😆😆😆
Giorgos KaravasilakisApostolos Papapos να θες να τα βάλεις με τον Βασιλιά του Υβριδισμου την Toyota, και να έρχεσαι στην Ελλάδα και να τα πουλάς 8.000 πιο ακριβά!!! Εε δεν θα σου γυρίσει ο κόσμος την πλάτη??
Apostolos PapaposGiorgos Karavasilakis Λογικό.
- Sakis Daskalaras
Με αυτές τις τιμές να τα έχουν να τα χαίρονται.
Kwstas LampropoulosSakis Daskalaras τα υπερτιμολογουν και τα δίνουν στα κορόιδα του leasing με έκπτωση! Και μετά βλέπουν την τιμή μεταπώλησης και ψάχνουν γωνία να βαρεσουν το κεφάλι τους!!
- Διογένης Κύνικότατος
Απλά,είναι άχρηστα και φουλ ζημιάρικα. Όσο ενα σπίτι πλήρωσα ένα megane το 2003 (καινούριο) και αμάξι δεν είχα. Λογικό να πατώσουν κάποια στιγμή!
Βασίλης ΘαλήςΔιογένης Κύνικότατος και δεν είσαι ο μόνος φίλε μου. Το θέμα είναι πως φτάσανε να θεωρουν οι εισαγωγείς πως είναι καλά και αξιόπιστα τα αυτοκίνητα τους και τα βάλανε σε τιμές χρυσάφι και πλατίνα μαζί!
- Μηνάς Αποστόλου
Απλά,είναι άχρηστα και φουλ ζημιάρικα. Όσο ενα σπίτι πλήρωσα ένα megane το 2003 (καινούριο) και αμάξι δεν είχα. Λογικό να πατώσουν κάποια στιγμή!
- Telis Leivaditis
Επειδή παρακολουθώ την αγορά βλέπω οτι το νεο clio είναι πιο ακριβό από το yaris... !! Στα μεταχειρισμένα όμως η εικόνα αντιστρέφεται καθώς τώρα το yaris κρατά ψηλά την τιμή ενώ το clio την ρίχνει αρκετά. Βλέποντας το ο νέος αγοραστής προτιμά το φτηνότερο καινούργιο yaris από το clio ενώ αν πας στο μεταχειρισμένο το clio είναι ας πούμε ο "νικητής" Εγώ προτίμησα μεταχειρισμένο clio γιατί δεν είχα το χρήμα για νέο yaris...
Μηνάς ΑποστόλουTelis Leivaditis κατανοείς πως η υψηλή τιμή μεταπώλησης είναι υπέρ του Yaris λόγω της ποιότητας του, και η χαμηλή είναι μείον για το Clio έτσι?
Telis LeivaditisΜηνάς Αποστόλου Για οσους ψάχνουν κσνουργιο ναι είναι κίνητρο. Για όσους ψάχνουν μεταχειρισμένο θα πάνε σε άλλα υποκαταστατα "προϊόντα" εξίσου καλής ποιότητας...
Μηνάς ΑποστόλουTelis Leivaditis αν ήταν εξίσου καλής ποιότητας δεν θα κρατούσαν και αυτά υψηλή τιμή μεταπώλησης?
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου αν ήταν καλά τα Ρενό οι μαντραδες δεν θα τα πουλούσαν ακριβά κι αυτοί για να κονομησουνε? Καλά τα ψέματα είναι μέτρια αυτοκίνητα σε τιμή χρυσάφι φίλε μου..
Telis LeivaditisΜηνάς Αποστόλου έχω μπει και στα 2... Διάλεξα να πάρω μεταχειρισμένο clio diesel... Το αν είναι μέτριο , χάλια, πολύ καλό κτλ είναι σχετικό... Ο καθένας βάζει δικά του κριτήρια. Ίσως αλλοι αγοράζουν για να το πουλήσουν ακριβά μετά από πχ 10 χρονια.... Και αυτό κριτήριο είναι (όχι δικό μου πάντως). Πάντως τα Ρενώ έχουν ακριβηνει αδικαιολόγητα. Η αγορά έχει μάθει να τιμωρεί και θα φανεί στις πωλήσεις...
Μηνάς ΑποστόλουTelis Leivaditis μα αυτό ακριβώς εννοώ. Έχουν ανεβάσει χωρίς κανένα απολύτως λόγο τις τιμές τους. Πιο πολύ από όσο άλλοι... Άσχετα από προτιμήσεις!
- Εμμανουήλ Ανυφαντακης
Τιμές είναι αυτές????Είναι θέμα ονόματος και κυρίως αξιοπιστίας, κυρίως το δεύτερο, αλλά και τιμής
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΕμμανουήλ Ανυφαντακης έφτασε η Renault να έχει καλύτερο όνομα από την Toyota και τα πουλάει 8.000 ευρώ ακριβότερα??
Εμμανουήλ ΑνυφαντακηςΟδυσσέας Μαυρομάτης Aυτο ακριβώςAυτο ακριβώς
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΕμμανουήλ Ανυφαντακης πραγματικά είναι απίθανο αυτό που κάνουν εδώ στη Ρενό...
- Παναγιώτης Καραδήμας
Το καλύτερο είναι να μην έχεις καθόλου δικό σου αυτοκίνητο ! Να κινείσαι με ΤΑΧΙ ...πίστεψέ το κοστίζει πιο φθηνά το κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο ...έχεις και δωρεάν σωφέρ ...πας κάνεις τις δουλειές σου ...σταματάς όπου θες για να κατέβεις ...ξεχνάς τι θα πει παρκάρισμα και με ένα τηλ. έχεις πάλι ΤΑΧΙ για να φύγεις ! Διακοπές ; Πως πας διακοπές μια βδομάδα ; Παίρνεις το ΤΑΧΙ για πχ. για Κυπαρισσία και μόλις φτάσεις κάνεις ραντεβού - συμφωνία - μέρα - ώρα κλπ με τοπικό ΤΑΧΙ για την επιστροφή ! Στην απλή αριθμητική μας τώρα ! Προσθέστε όλα τα έξοδα για το ΤΑΧΙ ....οι λέξεις κλειδιά είναι..το κόστος ανά χιλιόμετρο ! Στο ΙΧ μας τώρα ....υπολογίστε : το κόστος καυσίμου - το κόστος σέρβις - ανταλλακτικά - ζημιές που κάνατε μόνοι σας και δεν καλύπτεστε από την ασφάλεια - μηχανικές βλάβες που δεν είναι στα σέρβις όπως πχ δίσκος πλατώ (εξαρτάται απ' το πόδι σου στο αμπραγιάζ ) - πρόστιμα για παράνομα παρκαρίσματα - ελαστικά - ασφάλεια - τέλη κυκλοφορίας - εφορία και το κερασάκι στην τούρτα .............. το 30% - 50% χάσιμο της αξίας του αυτοκινήτου που αγόρασες καινούργιο εεε ; Σκέψου ότι την πρώτη μέρα που το αυτοκίνητο πήρε πινακίδες κυκλοφορίας και βγήκε απ' την βιτρίνα αυτόματα έχασε 20% .....ΠΡΟΣΟΧΗ ...Το σύνολο των εξόδων για το ΙΧ το καμάρι σας ...υπολογίστε το με το σύνολο χιλιομέτρων για 0 -10 χρόνια χρήσης καινούργιου αυτ/του για να έχετε το κόστος χρήσης του ΙΧ σας ! Μετά ζητήσετε από έναν ταξιτζή να σας δείξει το τιμολόγιο που πληρώνετε ανά χιλιόμετρο χρήσης και δείτε πιο είναι πιο φθηνό .....αυτά !
- Panos Panagiotareas
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΟΥΛΑΕΙ H RENAULT....ΑΠΛΑ ΤΑ ΒΑΦΤΙΖΕΙ DACIA.....
- Spiros Krinas
Όταν θες ένα σκασμό λεφτά για ένα νέο αυτοκίνητο, πας σε εταιρείες με παραδοση στην αντοχή στο χρόνο. Επίσης τα υβριδικά της Toyota με το cvt κιβώτιο είναι πολύ μπροστά σε οικονομία καυσίμων ειδικά στην πόλη. Τα Renault έχουν και την κακή παράδοση του made in Turkey.
Giannis MpazisSpiros Krinas Και το τουγοτα τουρκος ειναι. Νερακι μπαινει αστα φαναρακια πισω κλπ θεματακια.
Spiros KrinasGiannis Mpazis η διαφορά της renault είναι πως είναι κατώτερα τους ανταγωνισμού τους, αλλά για αυτούς ανώτερα στην τιμή τους..
- Τεληωριδης Χαρ. Ιωαννης
Περσι τον αυγουστο κλεινω για αγορα το Arkana με παραδοση σε 2 μηνες τον πρωτο μηνα ειχα ειδοποιηση οτι η τιμη ανεβηκε 1000 ευρω τον δευτερο μηνα ειδοποιηση οτι εχει αυξηση αλλα 300 ευρω και η παραδοση απο οκτωβριο πηγε για χριστουγεννα ΑΚΥΡΩΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΑ
- Karathanasis Schumacher-Thalassas
Ηλεκτρικά μέρη σε ρενό κλιό 1.4, ...είναι η ξεφτίλα και να μετανιώνει κανείς την ώρα και την στιγμή!!!!
Kwstas LampropoulosKarathanasis Schumacher-Thalassas και να έχουν το θράσος να τα πουλάνε σε τιμές γκαρσονιέρας!
- ¶ρης-Αργύρης Μοναστηριώτης
Έχουν πολύ μικρή μεταπωλητικη αξία, άγνωστο γιατι
Giorgos Karavasilakis¶ρης-Αργύρης Μοναστηριώτης η μεταπωλητικη αξία είναι αγκαλιά με την ποιότητα και την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου..
- Charalampos Diamantidis
To θέμα είναι πολύπλοκο και ενδεχομένως αφορά το σύνολο της αγοράς των αυτοκινήτων. Είναι σίγουρο ότι την τελευταία 5ετία οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν πάρει την ανιούσα και αυτό είναι ιδιαίτερα διακριτό στις κατηγορίες των best seller μικρών κ μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Προσωπικά καινούργιο αυτοκίνητο δεν ξέρω εάν θα αγόραζα αυτή την χρονική στιγμή διότι πέρα από τις υψηλές τιμές αγορά τους έχει αυξηθεί κ το κόστος χρήσης-service καθώς και η οικονομική τους απαξίωση τους. Οπότε θα διάλεγα ένα καλοσυντηρημένο μτχ 5ετίας αναλόγως αναγκών μου κ οικονομικής μου δυνατότητας. Τώρα το γεγονός που αναλύεται ότι το καινούργιο clio πουλάει κυρίως σε leasing ενώ το yaris σε ιδιώτeς ενδεχομένως να κρύβει εμπορικές συμφωνίες που δεν γνωρίζουμε που να τείνουν προς αυτή την στρατηγική καθώς επίσης και στο brand name της toyota στο συγκεκριμένο (κ όχι μόνο) μοντέλο που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των ιδιωτών ενώ κ αυτό διατηρεί μια πολύ υψηλή τιμή πώλησης. Στα μεταχειρισμένα (κ ειδικότερα εισαγωγής} το clio (και το corsa) παραμένουν στις πρώτες θέσεις σε αντίθεση με το yaris διότι η αγορά (οι ιδιώτες κ οι έμποροι) βλέπουν μια αξία (κ από τις δύο πλευρές) που τα καταντά πιο ελκυστικά από τα yaris........
Giorgos KaravasilakisCharalampos Diamantidis τα renault δεν κρατάνε τιμή μεταπώλησης ενώ τα Toyota κρατάνε. Σου πάει το μυαλό γιατί συμβαίνει αυτό?
Charalampos DiamantidisGiorgos Karavasilakis Είναι γνωστό την πάση η αξιοπιστία της Τoyota έναντι της Renault (και όχι μόνο) αλλά δεν μπορείς να απαξιώσεις καμία μάρκα τέτοιου μεγέθους ειδικά για ένα μοντέλο όπως το clio με δεδομένη πορεία στην αυτοκίνηση κ προσωπικά ξέρω φίλους που ακόμη διατηρούν clio προ του 2005 σε άριστη κατάσταση με ελάχιστα προβλήματα και πίνουν νερό στο όνομα τους......το αν κρατάνε τιμή ή όχι δεν το γνωρίζω αν κ στο internet δεν βρίσκω κ ιδιαίτερα φτηνά clio (εκτός εάν εννοείς 500 - 1000 ευρώ φθηνότερα από ένα αντίστοιχο yaris).....κ εντέλει είναι θέμα γούστου αλλιώς όλοι θα είχαμε το ίδιο αυτοκίνητο.....περί ορέξεως κολοκυθόπιτα
Charalampos DiamantidisCharalampos Diamantidis Ότι πεις
- Juan Padovani
Στη Ευρώπη πάντα πούλαγε καλά το έβλεπες και στους δρόμους. Εδώ δεν πήγε ποτέ καλά και ούτε θα πάει στο μέλλον αφού κυριολεκτικά πυροβολάνε τα πόδια τους. Βέβαια το τί μυαλά κουβαλάνε αυτοί οι κρατικοδίαιτοι φάνηκε στη Ρωσία. Είχαν κάνει επενδύσεις δισεκατομμυρίων σε παραγωγικά εργοστάσια που τα πούλησαν σε μια νύκτα για ένα υποτιμημένο ρούβλι
- Gregor Katrivesis
Δεν έχει σημασία που αλλά πριν 1μιση χρόνο είχα εμπειρία σε αντιπροσωπεία της ρεναυλτ και ντατσια … ο πωλητής δεν ήξερε ούτε καν τι εκδόσεις είχε σε κινητήρες 🥳🥳🥳🥳
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGregor Katrivesis η λέξη οργάνωση και επαγγελματισμός είναι άγνωστες για τη Renault στην Ελλάδα....
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΟδυσσέας Μαυρομάτης η λέξη οργάνωση και επαγγελματισμός είναι άγνωστες για τη Renault στην Ελλάδα....
- Dimitris Papadopoylos
Οι ζημιές που βγάζουν φταίει τίποτα άλλο
Βασίλης ΘαλήςDimitris Papadopoylos βάλε και τις εξωφρενικές τιμές για την ποιότητά τους, την παραλίγο χρεωκοπημενη, και βγάζεις εύκολα συμπέρασμα..
Dimitris PapadopoylosΒασίλης Θαλής η ζημιές μόνο αν οι ανεγκεφαλοι είχαν σωστά αμάξια ο κόσμος θα τα αγόραζε όσο και να είχαν αλλά πάσχουν από ηλεκτρικά .και τα πεζό από βάσεις μηχανών και τα σιντροεν από λάδια
Βασίλης ΘαλήςDimitris Papadopoylos το καλό αυτοκίνητο να έχει και υψηλή τιμή! Αυτό έχει μια λογική. Το μέτριο με προβλήματα ποιος σκέφτηκε να έχει τιμή Supercar?
Dimitris PapadopoylosΒασίλης Θαλής εγώ το επόμενο αυτοκίνητο σκέφτομαι dacia όσοι έχουν πάρει κανένα πρόβλημα δεν έχουν . μεταχειρισμένο πετρέλαιο.τα γαλλικά τα αγγλικά και τα ιταλικά είναι για πέταμα
Βασίλης ΘαλήςDimitris Papadopoylos τσεκαρε λίγο και το after sales τους πριν αγοράσεις αδερφέ. Γιατί τα παράπονα είναι πολλά και για αυτούς...
Dimitris PapadopoylosΒασίλης Θαλής θα το ψάξω . όμως εγώ ψάχνω ποιο πολύ για μεγάλο πορτ μπαγκαζ λογο ότι τα μίνι βαν τα ανοίγουν εύκολα και δεν μένει κανένα εργαλείο.ειμαι πατωματζης και έχω πολλά εργαλεία.αρα η θα πάω για κάτι που δεν βγάζει ζημιές (όσοι ξέρω δεν τους έχει βγάλει τίποτα) για πετρέλαιο μιλάω η θα πάω σε παλιό θα του βάλω ένα υγραερίο και τέρμα το πανηγύρι.γιατι εκεί μας έχουν φτάσει
- Mike Mike
Οι υπέρογκες τιμές βοηθάνε τις εταιρίες leasing.Να πληρώνει ο ιδιώτης συνέχεια υπέρογκα ποσά χωρίς να έχει δικό του αυτοκίνητο ποτέ λόγο της ακρίβειας.Να χαθεί η έννοια της ιδιοκτησίας αλλά κομμουνιστάν
Giorgos KaravasilakisMike Mike οι υπέρογκες τιμές βοηθάνε τις εταιρείες leasing να πείσουν τα κορόιδα να πάρουν Renault και καλά, με βαρβάτη έκπτωση...
- Jianni Yiannis
Θέμα τιμής και αντιπροσωπείας είναι. Μια χαρά συτοκινητα είναι! Δεν είναι τυχαίο που έχει γεμίσει ο τόπος renault μεταχειρισμένα ! Είχα με leasing clio dci πολύ όμορφο αυτοκίνητο και πολύ καλός κινητήρας!
Autoagora.grJianni Yiannis Το θέμα μας, αυτό που είναι που μας έκανε εντύπωση, είναι ότι μόνο οι εταιρείες leasing αγοράζουν (σε πολύ μεγάλο ποσοστό). Οι εταιρείες leasing και λόγω του όγκου αγοράζουν με έκπτωση, δεν τα παίρνουν στις τιμές λιανικής που υποχρεούται ο ιδιώτης να πάρει. Ίσως να είναι και αυτός ο λόγος που ακρίβηναν τόσο τα Renault (θα πωλιούνται σε καλύτερες τιμές στις εταιρείες Leasing για την Renault), τι γίνεται όμως με τους ιδιωτές; θα συνεχίζει να πουλάει μόνο σε Ιδιώτες; Το δίκτυο της δεν θα έχει πρόβλημα που θα χάνει λεφτά (τα Service δεν γίνονται σε εξουσιοδοτημένες μονάδες αλλά σε Leasing); Δεν αντιδράνε; Μπορεί να έχουν ακόμα δουλεια στα συνεργεία λόγω προηγούμενων ετών, σε λίγα χρόνια τι θα γίνει; Φαίνεται πως υπάρχουν πολλά ερωτήματα
- Δήμος Κοσμάς
Το ιδιοκτησιακό καθεστώς για τα αυτοκίνητα τελειώνει απλά θα νοικιάζουμε
Giorgos KaravasilakisΔήμος Κοσμάς δεν είναι ακόμα έτσι αδερφέ. Οι πωλήσεις δείχνουν πως ακόμα υπάρχει κόσμος που αγοράζει.. Το θέμα είναι τι και γιατί το αγοράζει? Αγοράζει αυτό που έχει ανάγκη ή αυτό που του πουλάνε με marketing τρικ?
- Μάκης Αναστόπουλος
Αν δεν έχετε φίλο ή συγγενή μηχανικό μακριά από Renault
Μηνάς ΑποστόλουΜάκης Αναστόπουλος αν έχεις φίλο ή συγγενή μηχανικό, θα σου πει να ΜΗΝ πάρεις Renault!
- Stelios Giannelis
Απορώ γενικά πως μπορούν και πουλάνε οι ανταγωνιστές της TOYOTA σε όλες τις κατηγορίες απέναντι στο 1ο όνομα της αγοράς, με καταπληκτικές τιμές πώλησης και 6ετή εγγύηση.
Giorgos KaravasilakisStelios Giannelis μα δεν πουλάνε, αυτό είναι το θέμα! Ξύπνησε ο κόσμος ενώ αυτοί νομίζουν πως ακόμα είμαστε πρόβατα για σφαγή... Κανένας νοήμων δεν συγκρίνει το υβριδικό Yaris με το αντίστοιχο Clio, κι η Ρενό νομίζει πως είναι και καλύτερο το δικό της και βάζει 8.000 ακριβότερη τιμή...
Nikolaos NikolasGiorgos Karavasilakis ποιος δεν πουλάει ρε; Η πεζό Σιτροέν οπελ δεν πουλάει;
- Teo Bathrelos
Η Renault έδωσε κινητήρες στη Mercedes και την είδε premium, ειδικά στην Ελλάδα! Πανάκριβη χωρίς λόγο και με service για παιδια
Kwstas LampropoulosTeo Bathrelos Premium σκουπίδι, όχι premium...
- Charpantidis George
κ μετά, τι θα κάνετε την γνώμη μας..?? πακέτο..?? ρε, σε δουλειά να βρίσκεστε...άιντε
- Yannis Papadiotis
Αν δεν φτιάξει δίκτυο (σημεία πώλησης και σέρβις) και τιμές πως περιμένει πωλήσεις;;; Στα leasing τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα γιατί για όλα είναι υπεύθυνη η εταιρία leasing γι’αυτό και πουλάει εκεί…
Yannis PapadiotisYannis Papadiotis δεν νομίζω ότι είναι αυτό, ίσα ίσα οι leasing εταιρίες πιέζουν για χαμηλότερες τιμές γι’αυτό και στις περισσότερες των περιπτώσεων τα leasing έχουν και ειδική έκδοση (business πχ).
Μηνάς ΑποστόλουYannis Papadiotis κι όμως! Βάζει τιμή πώλησης στον Θεό για να δώσει στους leasingαδες με έκπτωση (και καλά)...
- Panagiotis Stranis
Το κλιο έπρεπε να είναι η βάση του στα 15.000 εχει φτάσει 20 συν άρα υπερεκτιμημενο δυστυχώς όμως όλα έχουν τσιμπήσει πριν λίγα χρόνια έβρισκες πάντα για βάση μιλάμε από 12.000 έως 16.000 πιστεύω ότι θα οδηγηθουμε σε λίγα χρόνια σε αυτοκίνητα για όσο τα έχεις ανάγκη για μια δυο η περισσότερες ημέρες και θα το επιστρέφεις γενική διαπίστωση είναι πλέον ασύμφορη η χρήση αλλά και το κόστος ενός καινουγιου αυτοκινήτου για να μην μιλήσουμε για ηλεκτρικά που ξεκινάνε από 30.000 θα πρέπει να το δουν οι εταιρείες γιατί προβλέπω σιρικνωση έως και λουκέτα..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςPanagiotis Stranis νταξει, όλοι ανέβασαν τιμές για διάφορους λόγους, αλλά αυτό με την αύξηση της Renault δεν έχει προηγούμενο!! Για αυτό ο κόσμος σε αυτά τα λεφτά βρίσκει πιο ποιοτικές λύσεις και τους γύρισε την πλάτη...
- Manos Pafitis
Γενικά τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι σκουπίδια. Οπως και η ευρωπαϊκή ένωση.
- Nikos Pappas
Ίσως γιατί όλη σχεδόν η γκάμα τους είναι υβριδικά και σχετικά ακριβά; Αρκετός κόσμος που μπορεί και θέλει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο για μικρό θα διαλέξει κάτι φθηνό και με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αντίστοιχα όσοι μπορούν να πάρουν ένα μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο προτιμούν το leasing για όλα τα (γνωστά) υπέρ που έχει.
Giorgos KaravasilakisNikos Pappas υβριδικά δεν έχει και η Toyota και μάλιστα 5ης γενιάς! Είναι δυνατόν λοιπόν να έχει τα μούτρα να τα πουλάει η Renault ακριβότερα κατά 8.000 ευρώ??
- Georg Petrel
ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ και ο άλλος στα ίδια λεφτά θα πάρει κάποιο έστω entry level BMW ή Audi κι όχι το Captur που για 1300 κυβικά ζητάει 35.000€ Βέβαια και τα Ford πολύ ακριβά είναι
Μηνάς ΑποστόλουGeorg Petrel ΑΚΡΙΒΩΣ!! Τεράστια και αδικαιολόγητη αύξηση ακόμα και σε σχέση με τις αυξήσεις των άλλων. Αλλά είναι στη μέση το τρικ με τα leasing και την δήθεν έκπτωση, που μετά τραβάς τα μαλλιά σου από την τιμή μεταπώλησης.
- Dimitrios Kamberis
Πανάκριβο και τρελή απαξίωση ως μεταχειρισμένο. Thanks but no thanks... 😊
Μηνάς ΑποστόλουDimitrios Kamberis το πόσο πολύ πέφτει η μεταπωλητικη αξία ενός Renault πάντως, είναι πραγματικά τραγικό...
- Teo Barboudis
Παρτα πάρτε yaris μην το τρακάρετε μόνο γιατί δεν φτάνει το νεφρό για ανταλακτικα.
Κώστας ποτολιδηςTeo Barboudis μονο ρενο
- Κωνσταντίνος Μπογιατζόγλου
Θα έλεγα οτι αυξήθηκε η ευφυία του κοσμου και δεν προτιμαει τα ελεεινά αυτοκίνητα αλλα μετα βλέπω ειδήσεις και μου περνάει. 😌
- Ilias Giannopoulos
Δε λεω είναι ντιζαΐνατα...αλλά με τη πάροδο του χρόνου χάνουν την αξία τους,δηλαδή πέταξες τα λεφτά σου Άσε που είναι ακριβά και μου κάνει εντύπωση για γαλλικό,και ακριβό όπως έχω ακούσει σε σέρβις και ανταλλακτικά Κόσμος δεν έχει λεφτά για πέταμα ειδικά στη σημερινή εποχή
Kwstas LampropoulosIlias Giannopoulos Όταν ένα αυτοκίνητο δεν έχει καλή μεταπωλητικη αξία κάτι σημαίνει έτσι δεν είναι?
- Δημήτρης Τέκνος
Όλα μακάρι να κλείσουν.....
- John Labos
ΟΛΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ .Ν ΔΩ ΟΤΑΝ ΣΤΟΚΑΡΟΥΝ ΟΙ ΜΑΝΤΡΕΣ Τ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ..ΕΔΩ ΕΦΤΑΣΑΝ ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΜΕ ΔΥΟ ΡΟΔΕΣ ΕΝΑ ΣΚΕΛΕΤΟ ΔΕΚΑ ΚΙΛΑ Κ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 15.000€ ΚΑΙ 30.000€. ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΟΣΕΧΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΊΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΑΡΜΈΝΑ ΟΛΑ
Giorgos KaravasilakisJohn Labos Θα τα πουλάνε για ένα κομμάτι ψωμί, και κόσμος που θα έχει ανάγκη να αγοράσει κάτι καινούργιο και να δώσει τον ματρακά που είχε, θα τα πάρει. Ο πωλητής, απλά θα βαράει το κεφάλι του στον τοίχο...
- George Kaffezas
Προφανώς ο Ιάπωνας ειναι πιο αξιόπιστος απο τον Γαλλο. Μιλάει η αγορα...
Kwstas LampropoulosGeorge Kaffezas στη Renault έχουν άλλη άποψη μάλλον και τα πουλάνε ακριβότερα κατά 8.000... 😅😅😅
- George Ioannidis
Εκει που εφτασαν τις τιμες τους, ας τα κρατησουν να τα βλεπουν. Και η Ρενω και η Τογιότα.
- Δημήτρης Σμιξιώτης
Γενικά το 50% και πάνω των αυτοκινήτων που πουλιούνται στην Ελλάδα είναι πλέον leasing. Ειδικά στα SUV το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο. Αυτό συμβαίνει λόγω των υπερβολικών αυξήσεων των τιμών. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες που χρησιμοποιούν leasing κερδίζουν σε απαλλαγή φόρων και τους βγαίνει πιο φθηνά.
Giorgos KaravasilakisΔημήτρης Σμιξιώτης η Reanult το 50% το έκανε 85% γιατί οι ιδιώτες βρίσκουν πολύ καλύτερες επιλογές στα ίδια περίπου χρήματα.
Δημήτρης ΣμιξιώτηςGiorgos Karavasilakis Το 2022 πουλήθηκαν 57.988 με leasing και μόλις 47.630 σε ιδιώτες.
- Φίλαθλος Μιχαηλίδης
Σαν τα κορεατικά και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν υπάρχουν! Είναι κορυφαία!
- Ademar Bellos
Γιατί είναι ένας πλαστικός κουβάς το clio εσωτερικά.
Βασίλης ΘαλήςAdemar Bellos κουβάδες έχουν κι άλλοι, αλλά είναι κουβάδες με αξιοπιστία που ο κόσμος τους προτιμάει. Η Ρενό δίνει το 85 των αυτοκινήτων της σε εταιρίες ενοικίασης...
- Lakis Kretsis
Όταν βγάζεις συνεχώς προβλήματα και είσαι και πανάκριβος ... ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ !!!
Kwstas LampropoulosLakis Kretsis το αστείο είναι να θες να πουλήσεις ακριβότερα από αντικειμενικά καλύτερα προϊόντα από τα δικά σου.
- Akiss Paraskevopoulos
Απλό τα Τογιότα βγάζουν λιγότερες ζημιές και κοστίζουν λιγότερο. Πιο απλό δεν γίνεται
Βασίλης ΘαλήςAkiss Paraskevopoulos είναι δυνατόν να πιστεύουν πως τα Toyota είναι χειρότερα αυτοκίνητα από τα δικά τους εκεί στη renault και να τα πουλάνε ακριβότερα? Μεγάλα σαινια...
- Αρης Μαυρογενης
Το Renault Megane- αυγο χειρότερο αμάξι ever. Καμένος ελαττωματικός κινητήρας στα 9.000 km και πληθώρα προβλημάτων στα 4 χρόνια συμβίωσης. Ελπίζω να τα βελτίωσαν…. για να τα πουλήσουν
Μηνάς ΑποστόλουΑρης Μαυρογενης μάλλον δεν άλλαξε τίποτα, γιατί πελάτη δεν βλέπουν στις αντιπροσωπείες όπως λένε τα νούμερα πωλήσεων. Μόνο συμφωνίες με τους Leasingαδες κάτω από το τραπέζι για να μην τους ξεμείνουν στις αποθήκες!
- Jonn Lewntaridis
Εγώ βλέπω στην αγορά ότι συμβαίνει το αντίθετο και ιδικά στο εξωτερικό
Kwstas LampropoulosJonn Lewntaridis τα νούμερα πωλήσεων στην Ελλάδα, σε ιδιώτες είναι τραγικά αδερφέ. Άσε τι κάνουν στο εξωτερικό, που τα πουλάνε και πολύ χαμηλότερα στην τιμή. Εδώ τους πήραν χαμπάρι..
Thomas TsertosKwstas Lampropoulos Dimitris Benakis βλέπε λίγο στα συνεργεία τι πηγαίνουν και μετά μιλά toyota η αγάπη του μάστορα μια ζωή ριμαδια !!!
Dimitris BenakisThomas Tsertos αυτό που μου δείχνεις δεν είναι ιαπωνεζικο, συμφωνώ. Θα στο πω πιο βόρεια παλεια όταν οδηγούσα opel και vag, και έψαχνες να με βρεις έπρεπε να κοιτάς επάνω σε πιο φορτηγό της expres ήμουν φορτωμένος.
Thomas TsertosDimitris Benakis εγώ θα στο πω πιο λυτά θα μάθεις και εσύ από αυτοκίνητα κάποια στιγμή που θα πάει toyota starlet είναι το φορτωμένο η αλήθεια πάντα είναι πικρή μπορώ να σου στείλω άπειρα ιαπωνικά φορτωμένα και με βλάβες φουλ μόνο Γάλλος για πάντα 🇨🇵🇨🇵
Panagiotis MadoglouThomas Tsertos Ρε μάστορα,κράζεις το στάρλετ🤣,το είδαμε και αυτό.Μοντέλο του 96 το συγκεκριμένο και ακόμα είναι γεμάτος ο τόπος και σαν μτχ έχει ζήτηση.
Thomas TsertosPanagiotis Madoglou και μετά ξύπνησες τα πιο ριμαδια αυτοκίνητα στον πλανήτη είναι τα toyota λαδιερες είναι!!!
Thomas TsertosThomas Tsertos ρενω για να δεις σε συνεργείο ταμα στην Τήνο πρέπει να κάνεις ιαπωνικό κάθε μέρα βλέπω τα χειρότερα με διαφορά τα ιαπωνικά άπειρα έχω να σε δειξω φουλ ζημιάρικα για δες εδώ τι λέει η παύση έγινε 😂😂
Dimitris BenakisThomas Tsertos φίλε starlet οδηγούσα για 540.000 χλμ, Κάθε 120000 τακάκια, κάθε 220000 δίσκο πλατω στα 430000 άλλαξα αλτινειτορ, δεν έλυσα ποτέ μηχανή, δεν έκαιγε λάδια, άλλαξα μια τρόμπα βενζίνης στα 350000 περίπου και μια τάπα ψυγείου εκεί στα 400000 αν θυμάμαι καλά, βέβαια αν είσαι σιδηροφαγος ότι αυτοκίνητο και να έχεις δεν σώζεται με τίποτα, τώρα τι λάδια του έβαζα είναι μεγάλο μυστικό κάποια στιγμή ένας φίλος όταν με είδε μου είπε να μου κάνει δώρο 4 λίτρα λάδια γιατί θα το κάψω, τα λάδια είναι μεγάλο πρόβλημα και λίγοι ξέρουν τι τους γίνετε σε αυτόν τον τομέα υπαρχή απόλυτο σκοτάδι, διότι αμορφωτοι και άσχετοι βασιλεύουν στον χώρο, και τον εκμεταλευονται οι επιτιδιοι (εταιρείες λαδιων-εμποροι).
Giannikos FirfirikovDimitris Benakis τι 4τροχοι και 14τροχοι μου λες τώρα, έχω πληρώσει μαλλιοκέφαλα με τις γαλλικές μπανιέρες. Ποτέ ξανά, για κανα κρουασάν καλοί είναι
Thomas TsertosGiannikos Firfirikov εμένα φίλος μου έχει starlet 260.000χλμ μια φορά φλάντζα κεφαλής και 2 φορές καταλύτη που τον άναψε μια φορά γρυλο παραθύρου και το εβαψε όλο επειδή κάηκε το χρώμα τι άλλο να αλλάξει και άσε που αν φάει μια σέντρα δεν θα μείνει τπτ!!!
Thomas TsertosThomas Tsertos είχαμε yaris βενζίνη καινούργιο 1.33 6ταχυτο τα άλλαξαμε όλα αντλία βενζίνης αισθητήρα λαμδα 2 φορες μίζα επισκευή κινητήρα γτ αυτες οι λαδιερες είχανε τρελό θέμα έιχε καεί μονάδα abs στις 130.000χλμ αυτά το δώσαμε το ρημάδι και ησύχασα αυτήν την στιγμή έχω 3 ρενω 7 χρόνια δεν έχω πάει συνεργείο ούτε για μια λάμπα σκυλιά του πολέμου και τα 3 μτχ. με πάνω από 200.000χλμ όλα και τα πάω παντού σκυλιά μαύρα ιαπωνα ούτε νεκρός ξανά μόνο Γάλλο μια ζωή μέχρι να σβήσει ο ήλιος 🇨🇵🇨🇵🇨🇵
Dimitris BenakisThomas Tsertos δεν κατάλαβα τι φταίει στο αυτοκίνητο αν ο φίλος είναι σιδεροφαγος..... Φλάντζα κεφαλής σε συνδυασμό με καταλύτη σημαίνει ότι του τα έχωνε..... Τώρα το χρωμα το έκαψε ψάξε να βρεις τις πταίει πάντως δεν νομίζω να φταίει το αυτοκίνητο.
Thomas TsertosDimitris Benakis μάλλον δεν κατάλαβες καλά όχι απλά φταιει είναι σκέτη λαδιερά και φουλ ζημιάρικα και δεν σου λέω για corolla και auris άστο εκεί να δεις οι επισκευές πάνε σύννεφο!!!
- Takis Mantzanas
Τι φταίει;;;; Για κάτσε να σκεφτώ... Ααα το βρήκα... Το εμβόλιο φταίει ρε παιδιά.. Ή ο Κουλης.... Διαλέξτε....
Μηνάς ΑποστόλουTakis Mantzanas πιστευεις πως μπολιαστηκαν όλοι εκεί στη Renault?
Takis MantzanasΜηνάς Αποστόλου Εε Αφού για όλα μα για όλα φταίνε τα εμβόλια ή ο Κουλης είπα να το προχωρήσω εγώ να φάνε την σκόνη μου τα ψεκια. Και εννοώ ότι τ αυτοκίνητα είναι εμβολιασμενο... Εεε που να το σκεφτούν αυτό τα ψεκια;.. Α χα χα χα..
- Chris Imirtziadis
Σταρχιδια μας μηπως??
- Yiannis Bourtoulameos
… The Halai Pote Η καλύτερη μάρκα… δε μπα ναναι κ από την γουαδελουπη
- Αλεξ Καραγιώργος
Εδώ υπάρχει κόσμος που παίρνει vw !!!!
Μιχάλης ΚωνσταντίνουΑλεξ Καραγιώργος υπάρχει και γούστο στον κόσμο.
Αλεξ ΚαραγιώργοςΜιχάλης Κωνσταντίνου μάλλον ασχετοσύνη!!!!
- Yianni Alexo
Τα Ρενό είναι δύσκολα αυτοκίνητα ακόμα και στο πλησιμο. Το ξέρω γιατί έχουμε Ρενό στην οικογένεια.. Μέτρια αυτοκίνητα. Εμάς ευτυχώς σχετικά οκ πάει. Πάντως η αλήθεια είναι πως όλα τα καινούργια Ρενό είναι πολύ άσχημα. (προσωπική άποψη)
- Ιωαννης Χελιωτης
Ποιος παίρνει αυτοκίνητο με ταμπουρά το 2023
- Χρίστος Μαβόγλου
Έχω τη συγκεκριμένη μάρκα. Δεν θα έπαιρνα ξανά.
Kwstas LampropoulosΧρίστος Μαβόγλου οι δυσαρεστημένοι πελάτες και η τρελή αύξηση τιμής της, είναι και ο λόγος που δεν πουλάνε φίλε μου..
Χρίστος ΜαβόγλουKwstas Lampropoulos κακή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία (δεν αναγνώρισαν τα κατασκευαστικά λάθη). Κλειδί κάρτας χαλάει εύκολα, πανάκριβη η αντικατάστασή του και μεγάλος χρόνος αναμονής. Κακή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά. Πολύ καλά φρένα. Καλή μηχανή. (αγορά του 2003)
Kwstas LampropoulosΧρίστος Μαβόγλου διαβάζω αμέτρητα σχολια που έχουν να κάνουν με την συμπεριφορά της αντιπροσωπείας...
Χρίστος ΜαβόγλουKwstas Lampropoulos λέω σε όλον τον κόσμο μακριά.
Kwstas LampropoulosΧρίστος Μαβόγλου πάντως σε ποιον κάνει εντύπωση αυτή η συμπεριφορά της Ρενό στην Ελλάδα?
- Spyros Antzoulatos
Ενα megane II που έχουμε ακόμα το έχουμε αλλάξει όλο, μονο το μοτερ ειναι ίδιο
- Βασίλης Νάστος
Καί τα δύο είναι άσχημα το design έχει εκλείψει εδώ καί χρόνια στα σχετικά φτηνά αυτοκίνητα . καί στα ακριβά αλλά εκεί έχεις επιλογές
- Thodoris Vlachostergios
Ολοι οι ειδικοί εδώ μαζευτηκανε
Kwstas LampropoulosThodoris Vlachostergios ο κόσμος μπορεί να κάνει ότι σχόλιο θέλει, αλλά γιατί δεν πουλάει σχεδόν σε κανέναν ιδιώτη πλέον η Renault έχεις κάποια άποψη? 15 στα 100 αυτοκίνητα της είναι μόνο σε ιδιώτες..
Βασίλης ΘαλήςKwstas Lampropoulos αν δεν είναι ειδικοί οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που την έχουν πατήσει, ποιοι είναι?
- Γιάννης Γκόγκας
ναι αλλά τα κέρδη των πωλήσεων όταν η Renault πουλάει 280 και η Toyota 1750, πάνε στη Toyota. Δε πάνε στη Renault ούτε σε καμιά άλλη.
Dimitris ValasidisΓιάννης Γκόγκας το άρθρο λέει 1750 & 280 σε ιδιώτες, δεν αναφέρει το σύνολο των πωλήσεων.
Μηνάς ΑποστόλουΓιάννης Γκόγκας και στις συνθήκες που πίσω είναι φίλε μου, αφού και οι υπόλοιποι δίνουν leasing με ποιοτικότερα αυτοκίνητα σε οικονομικότερες τιμές..
Dimitris ValasidisΜηνάς Αποστόλου Dimitris Valasidis
Μηνάς ΑποστόλουDimitris Valasidis πέτυχες άνθρωπο! Captur του 22 και Clio τελευταίας γενιάς. Εντάξει για το εσωτερικό διαφωνούμε 100%.. Απαράδεκτη συναρμογή υλικών και στα 2, ειδικά το clio ετριζε στα πρώτα χλμ μέσα η καμπίνα. Αλλά αυτά ειναι υποκειμενικά και δεν θα συμφωνήσουμε. Ότι το yaris hybrid είναι 10 φορές καλύτερο από το clio hybrid συμφωνούμε? Πως και γιατί πουλάνε το Renault 8.000 ακριβότερα έχει κάποια λογική?
Dimitris ValasidisΜηνάς Αποστόλου στα υβριδικά η Toyota είναι έτη φωτός μπροστά, το πώς κοστολογεί μια εταιρεία έναντι μιας άλλης δε το γνωρίζω, το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η έρευνα και ανάπτυξη υβριδικού συνόλου της Renault σίγουρα θα είναι πιο ακριβή διότι μπήκε πρόσφατα στα υβριδικά σε σχεση με της Toyota που είναι 15 χρόνια στο χώρο. Τέλος αν με ρωτάς τι θα αγόραζα, σίγουρα Yaris γιατί σα σύνολο είναι καλύτερο.
- Georgios Sklavos
Όλοι οι ειδήμονες της αυτοκίνησης σε ένα post... Γιαπωνέζικα κουτιά με Ρόδες,κορεάτικες πλαστικουρες και vag group με σπασμένους κινητήρες ...όταν η mercedes βάζει στα μοντέλα της κινητήρες diesel Renault....
- Βασίλης Θαλής
από περιέργεια, ποιο ήταν το πρόβλημα τελικά ρε αδερφέ? Τι είπαν από την Renault?
Βασίλης ΘαλήςΒασίλης Θαλής καινούργιο αυτοκίνητο και να μένει από εγκέφαλο... Και μετά συζητάμε για την αξιοπιστία τους και γιατί δεν πουλάνε!
Βασίλης ΘαλήςΒασίλης Θαλής η εταιρία με την εγγύηση θα την γλύτωσε φθηνά. Η ταλαιπωρία η δική σου όμως με ένα καινούργιο αυτοκίνητο τους, δεν μπορεί να ξεπληρωθεί... Και σου έτυχε και σε ταξίδι!!
Mario PanagosΒασίλης Θαλής Καλα η εταιρια (Hertz) αρνηθηκε να μου πληρωσει τα 2 ταξι που χρησιμοποιησαμε ως οικογενεια (επρεπε η συντροφος μου κ ο σκυλος μου να περιμενουν με καυσωνα 45 βαθμων χωρις a/c στην Εθνικη για να φυγουμε με ενα ταξι ολοι μαζι) επειδη το policy της Hertz Autohellas του κυριου Βασιλακη δικαιολογει μονον μια αποδειξη ταξι. Οτι πιο αλητικο κυκλοφορει ειναι η Hertz Autohellas, κ ας μου κανουν μηνυση με το ανυπαρκτο νομικο τμημα εξωτερικων συνεργατων που εχουν.
Mario PanagosMario Panagos δεν τους ενδιέφερε... Αυτοί ταλαιπωρήθηκαν? Εκείνοι περίμεναν στη μέση του δρόμου με καύσωνα? Τραγικοί απλά...
- Kiamalis PowerClima
Εδώ μέσα οι μισοί είναι άσχετοι κ οι άλλοι μισοί (πολλούς λέω) κρίνουν σύμφωνα με τα θέλω τους ή το τι έχουν. Οι εξαιρέσεις από όσους είτε από λογική είτε από οδηγική εμπειρία σε πολλές μάρκες κ μοντέλα μιλάνε σωστά. Οι κλασικοί μαλ@κες Έλληνες τα ισοπεδώνουν όλα μόνο κ μόνο επειδή εκείνος πήρε honda ή mercedes ή volvo (καθόλου τυχαία επιλογή στις μάρκες είναι οι δικές μου προτιμήσεις)
Kiamalis PowerClimaKiamalis PowerClima Γιατί κανείς δεν αγοράζει πλέον Renault από ιδιώτες ξέρεις να πεις?
Kiamalis PowerClimaKiamalis PowerClima Το άρθρο μιλάει για Ελλάδα ή κάνω λάθος? Στην κάθε χώρα οι άνθρωποι της είναι κολλημένοι με κάποιες μάρκες για διάφορους λόγους. Η Renault ειναι από αυτές που ο κόσμος δεν έχει σε εκτίμηση στην Ελλάδα, τι να κάνουμε τώρα? Για εμένα τα πιο όμορφα αμάξια είναι τα ιταλικά και τα γαλλικά αλλά δεν θα πλήρωνα για κανένα από αυτά. Κόλλημα. Πειράζει? Σέβομαι όμως την κάθε μάρκα για την ιστορία της και το τι έχει δώσει στην αυτοκινητοβιομηχανία. Για παράδειγμα ο 1500αρης πετρελαιοκινητήρας της Renault είναι διαμαντακι. Το clio Williams, το alpine , την αναγέννηση της Dacia, τα πρωταθλήματα στην F1 κτλ κτλ
Βασίλης ΘαλήςKiamalis PowerClima ναι για Ελλάδα μιλάει. Και στην Ελλάδα υπάρχει κάποιος επιχειρηματίας που παίρνει αποφάσεις και διαμορφώνει το προφίλ της εταιρίας. Κι αυτοί εδώ τα έχουν κάνει μαντάρα, γιατί σχεδόν όλοι έχουν παράπονα. Διάβασε σχόλια από ιδιοκτήτες να καταλάβεις φίλε μου. Όσο για την ιστορία τους, καλή φάση δεν λέω, αλλά δεν αγοράζουμε ιστορία, αλλά και καινούργια αυτοκίνητα από την αντιπροσωπεία....
- Dimitrios Carup
Pios agorazi Renault simera???? Ute doro 🎁den to thelo
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςDimitrios Carup όπως δείχνουν τα νούμερα μόνο οι εταιρείες ενοικίασης..
Dimitrios CarupDimitrios Carup Pio zoon nikiazi Renault??? Mono an ise xtipimenos apo ton theo 🤮🤮🤮… mi nikiazete Renault na Dume ti tha ta kanune .
- Γεωργιος Βεσκουκης
Ποτέ Γαλλικά Αυτοκίνητα
Giannis LiouliosΓεωργιος Βεσκουκης τόσο ξέρεις τόσο λες
Γιωργος ΜάρκουΓεωργιος Βεσκουκης Εγω έχω Citroen Picasso 22 χρόνια, κοντεύω 400.000 χιλιόμετρα. Εκπληκτικό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις
Γεωργιος ΒεσκουκηςGiannis Lioulios Τι Λες ρε Βλήμα
Giorgos KaravasilakisΓεωργιος Βεσκουκης άσχετα από τις προτιμήσεις του καθενός φίλε, οι πωλήσεις ιδιωτών στην Ελλάδα, δείχνουν ξεκάθαρα πως δεν προτιμούν Renault.
Γρηγορης ΦτGiorgos Karavasilakis Έχω Peugeot 307 του 2003 με 295.000 χλμ και δεν έχει πάθει ποτέ τίποτα, ούτε με έχει αφήσει στον δρόμο.
Γρηγορης ΦτΓρηγορης Φτ Καταλαβαίνω τι εννοείς. Είναι όντως θέμα τύχης
Christos KoukiotisΓιωργος Μάρκου 19 χρόνια Citroen c4, 355.000χλμ, τα 235.000χλμ με υγραέριο και όλα τόσο καλά που δεν σκέφτομαι να αλλάξω αυτοκίνητο τα επόμενα χρόνια αν και υπάρχει η δυνατότητα.
- ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ
Σαραβαλάκια από κούνια.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ και σε τιμές γκαρσονιέρας όπως είπε και ένας φίλος εδώ πιο πάνω...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ ακριβώς.
Ioannis PetridisΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ Πόσο άσχετος είσαι να ήξερες μόνο.
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ δεν σε χαρακτήρισα προσωπικά και το σταματάμε εκεί οκ; Τα Renault είναι κωλαμαξα.Έχω το δικαίωμα της γνώμης μου και εσυ το δικό σου. Αν θες υποστήριξε τη θέση σου με επιχειρήματα και μην χαρακτηρίζεις τους άλλους. Μειώνεις άδικα τον εαυτό σου.
Dennis SkalintzosΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ ακριβώς όπως το είπες θα συμπληρώσω μπουρδέλα περιωπής τα πληρώνεις και σε τρέχουν στα συνεργεία ένα χρόνο το κράτησα ένα Κλειώ μεγαλύτερο μπουρδέλο αμάξι δεν είχα ποτέ... Πήρα yaris και ησύχασα
Tolis KypreosΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ Ακριβώς αυτό πιστεύουμε κι έμεις για την Toyota σου φίλε!! ΚΩΛΟΑΜΑΞΑ!!! Και με την κωλοτριπίδα απο πάνω!! Όχι απο κάτω!! Απο ΠΑΝΩ!!!
Ioannis PetridisΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ Σωστός ο παίκτης.
Thomas TsertosΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ Tolis Kypreos συμφωνώ πείτε τα με τις παλιό λαδιερες τα toyota που συνέχεια ανάβουν λαμπάκια κρεμάνε μέσα όλα τρίζουν ριμαδια κολο ιαπωνικά ούτε τζαμπα μια ζωή διαμάντι το παίρνεις και ξεχνάς τι θα πει συνεργείο μέχρι να σβήσει ο ήλιος όσοι ξερουν 🇨🇵🇨🇵🇨🇵
Γιωργος ΜάρκουΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ Ποια είναι σαραβαλακια;;;;;
Μανόλης ΚατζάκηςΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ γιατί το λέτε αυτό;εγώ φέρνω από Γερμανία αυτοκίνητα και σας πληροφορω ότι είναι η μοναδική μάρκα που δεν με έχει στεναχωρήσει ποτέ,δεν γίνεται να είναι τύχη,και μιλάω για μεγάλο ποσοστό σε σχέση με άλλες μάρκες σε αριθμό αυτοκινήτων..
Μανόλης ΚατζάκηςΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ Καλά έχει καμία σχέση το Captur με Cross Yaris?πάει θα μας φύγει και το λίγο που μας έμεινε...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ πάντως όντως έχετε προσεγμένα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως μάρκας!!
Μανόλης ΚατζάκηςΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ εγώ πραγματικά δεν έχω εμπάθεια σε κανένα αυτοκίνητο και η γνώμη μου είναι μετά από πολλά αυτοκίνητα,όντως με την νέα γενιά των Ρενώ δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με κάτι το ιδιαίτερο περαχαπο αναλώσιμα...
Μανόλης ΚατζάκηςΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ προσπαθώ πολύ για να κρατηθώ στην τόσο δύσκολη αγορά και για να μην μας βρίζει ο κόσμος που σχεδόν πάντα έχει δίκιο,σχεδόν..
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΦΕΣΛΗΚΙΔΗΣ μακάρι να έχει βελτιωθεί σε θέματα ποιότητας. Αυτό θα φανεί σε βάθος χρόνου. Ούτε και γω έχω εμπάθεια και το σχόλιο μου για «σαραβαλάκια» μπορεί να ήταν λίγο υπερβολικό, αλλά τα ρενο ειδικά αυτά της δεκαετίας του 2000-2010, δυστυχώς χαλάνε…
Thomas TsertosΟδυσσέας Μαυρομάτης Συγνώμη φίλε μου αλλά επιμένω ότι είσαι άσχετος. Ψάξε να βρεις ποιόν κινητήρα φοράει η Mercedes GLA , Ρώτα να μάθεις πόσα μοντέλα φοράνε τον 1.5 Cdi Diesel τής Renault. Έχω Renault Megane τού 2003 Έχω κάνει 410000 Χλμ από τα οποία 300000 Χλμ με υγραέριο. Η απόδοση του κινητήρα είναι πάρα πολύ καλή ακόμη καί τώρα. Μάντεψε τι θα είχε πάθει ένα Toyota. Εάν δεν μπορείς να μαντέψες θα σού πώ εγώ. Θά είχε παραδώσει πνεύμα ο κινητήρας τού.
Ioannis PetridisΟδυσσέας Μαυρομάτης Η κινητήρες τής Renault είναι από τούς καλύτερους αν όχι οι καλύτεροι. Πάντα βέβαια στην ίδια κατηγορία σε σύγκριση με τούς άλλους.
- Ιορδάνης Χατζηγεωργίου
Κάθε 4 χρόνια στις λαϊκές....
- Thomas Gadaras
Αυτοκίνητα με ταμπούρα εν έτη 2023!
Giorgos KaravasilakisThomas Gadaras αυτό πραγματικά με βγάζει από τα ρούχα μου ρε φίλε! Δεν μπορώ να βλέπω καινούργια αυτοκίνητα με τιμές στον Θεό, να έχουν ταμπούρα! Πες με κομπλεξικος, αλλά το θεωρώ κοροϊδία...
Thomas GadarasThomas Gadaras ακόμα και τα ποδήλατα έχουν δισκόφρενα
Giorgos KaravasilakisThomas Gadaras δλδ πραγματικά, πόσο μπορεί να αυξηθεί το κόστος μιας τεχνολογίας που ήδη παράγεις, μα την βάλεις σε όλα σου τα μοντέλα?
- Elias Gkatziouras
Ακριβά τα Ρενώ, μηχανικές βλάβες,..
- θοδωρης βρονταμιτης
και με τα λεφτά που ζητάνε παίρνεις γκαρσονιέρα στο κέντρο! Για αυτό δεν κάνουν πωλήσεις ούτε στα στελέχη τους...
- θοδωρης βρονταμιτης
Δεν είναι αξιόπιστα
- Χρήστος Μακ Πετράκης
Το σήμα φταίει π ναι σαν Γρύλος
Kwstas LampropoulosΧρήστος Μακ Πετράκης λες αν βαζανε για σήμα μια μπάρα χρυσού, να είχε μεγαλύτερη απήχηση?? 🤣
- Nestor Thomsen
Και η Τοyota πουλάει σε υψηλές τιμές όπως και όλες οι εταιρείες.Οποτε δεν είναι η τιμή ο λόγος.Ο λόγος πιστεύω είναι το κλισέ που έχει δημιουργηθεί ότι τα γαλλικά αυτοκίνητα βγάζουν βλάβες ένα κλισέ που έχει τις ρίζες από παλαιότερες δεκαετίες και δεν ισχύει σήμερα.Ειναι αστείο όταν ρωτάς κάποιον που στηρίζει ότι τα γαλλικά βγάζουν βλάβες και σου απαντάει ότι το αυτοκίνητο που είχε αυτός ή κάποιος συγγενής του έβγαζε βλάβες...Εν τω μεταξύ κάθε αμάξι θα βγάζει βλάβες αν κάποιος οδηγαει χάλια ή δε το συντηρεί σωστά .
Giorgos KaravasilakisNestor Thomsen τιμές όλοι ανέβασαν αλλά η Renault το ξέσκισε φίλε! Και άσε τα κλισέ και δες την πραγματικότητα. Έφτασε να θεωρεί πως έχει ποιοτικότερη υβριδική τεχνολογία από την Toyota. Γελάνε και τα Σαμιαμίδια...
- Thomas Polychronakos
ΕΙΣΤΑΖΕΑΜΑΣ
- Ioannis Tolizas
Οκ να απολυθει όλο το marketing
- Kostas Zaxaris
Ο κόσμος αποκτά γούστο σιγα-σιγα ....
Kwstas LampropoulosKostas Zaxaris ή απέκτησε άποψη, και δεν πετάει ένα καράβι λεφτά σε μέτρια αυτοκίνητα!
- Christos Tavi
γιατι ολα τα megane λαμπαδιαζουν;
Μιχάλης ΚωνσταντίνουChristos Tavi γιατί θέλουν συντήρηση αλλά δεν...
Tolis KypreosChristos Tavi Ενώ τα δικά σας κουβαδάκια, δεν παίρνουν ούτε φωτιά!! Εχουν την ευλογία του διαβόλου!!! Μ@λ@κες!!!
Takhs Alpatsino NtelisChristos Tavi ρε φιλε γιατι βριζεις? Δικο μου ηταν το αμαξι που λαμπαδιασε δεν μπηκα να ποσταρω μια ασχετη φωτο να καιγεται ενα ρενο...Δυστυχως..
Tolis KypreosChristos Tavi Δεν μας είπες τον λόγο τότε… Αναβάζεις μια φωτό κι εσύ και δεν λές, γιατί πήρε φωτιά.
Takhs Alpatsino NtelisChristos Tavi Τον λογο που πηρε φωτια δεν τον εμαθα ποτε...Το καλο μεσα στην ολη φαση ηταν που μπορεσα να σταματησω γιατι δεν ειχα απο φρενα τιποτα και ηλεκτρικα και μπορεσα να βγω εξω πριν καω..( Παρεπιπτοντως το αμαξι πηγαινε μια χαρα και σε γενικες γραμμες μπορω να σου πω πριν συμβει αυτο οτι ημουν ευχαριστημενος!!
- Μηνάς Αποστόλου
και με χαμηλότερη τιμή! Και κάποιοι αναρωτιούνται γιατί δεν πουλάει η Renault, που ζητάει ένα κοντέινερ χρήμα για ένα clio....
- Gerry Fren
Απλώς η Toyota είναι 10 χρόνια μπροστά...
- Giwrgos Petretzikis
Αν αλλαξει design θα πουλαει
Βασίλης ΘαλήςGiwrgos Petretzikis με 8.000 πιο ακριβή τιμή από τα best seller?
Kwstas LampropoulosGiwrgos Petretzikis άσχημα δεν είναι. Ακριβά και προβληματικά είναι... Και με χαμηλή τιμή μεταπώλησης!
Nikos ChristoforidisGiwrgos Petretzikis νταξ και τα Toyota δεν τα λες και κουκλιά
- Vasilis FoSt Stergiou
ρεΝΟ ΦΙΛΕ
Γιάννης ΡουκουνάκηςVasilis FoSt Stergiou φίλε θα το κρατήσω και όταν ξαναμπεί στην αγορά θα το πουλησω χρυσάφι
- Paulos Giagozoglou
Στα φρύδια του λαού
- Dimos Valtas
Στα τέτοια μας
- Aristidis Zonitsas
Δεν πωλούνται καινούργια renault (χαμηλό ποσοστό)διότι πιστεύω ότι πωλούνται πάρα πολλά μεταχειρισμένα εισαγωγής Clio captur κτλπ.Τα περισσότερα εισάγονται στην Ελλάδα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςAristidis Zonitsas ξέρεις, όσο κι αν σου μοιάζει απίθανο, υπάρχει ακόμα κόσμος που αγοράζει καινούργιο αυτοκίνητο! Κι αυτός ο κόσμος δεν αγοράζει Renault. Μεταχειρισμένα πουλάνε ναι, γιατί δεν κρατάνε τιμή μεταπώλησης και έχουν χαμηλότερες τιμές..
- Μηνάς Αποστόλου
είναι απαράδεκτο αυτό με την τεράστια αύξηση τιμής τους. Κάνανε 16 με 17 χιλιάρικα λίγα χρόνια πριν! Τώρα θέλουν να καταφέρουν τον κόσμο με τέτοιες τιμές όταν οι ανταγωνιστές τους πουλάνε πιο φθηνά, έχουν καλύτερη ποιότητα, και καλύτερη τιμή μεταπώλησης..
- Giorgos Parasxakis
Renault σκουπίδια
Δημήτρης ΧατζηστεργίουGiorgos Parasxakis Georg Petrel
Dhmostenhs KontogiannhsGiorgos Parasxakis Μιλάς εσύ με το κουβαγκεν? Έχετε γίνει μύθος με το check engine Χαχαχα
Spiros ExarchosΔημήτρης Χατζηστεργίου άσε μεγάλε τα Vag είναι πολύ ανώτερα σε όλα τα επίπεδα ειχα 2 renault που πέρασαν από τα χέρια μου το golf tsi hunadai i 30 και τώρα Toyota yaris του 2022 από όλα τους το γκολφ πολύ ανώτερο
- Nikolaos Nikolakakis
Αναξιοπιστα
- Vasilis Karaolanis
Joanna Liourou
- Kyriakos Fatouros
Clio 8χρονια 160 Χιλ, 4.3 κατανάλωση, 0 προβλήματα,
- μπουντουράκης στέλιος
Ξξξξξξξξξξξξ
- Δημήτρης Καρασταμάτης
τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα καρναβάλια απο καταβολής κόσμου...
Μηνάς ΑποστόλουΔημήτρης Καρασταμάτης μην λέτε τέτοια γιατί θα ανεβάσουν κι άλλο τις τιμές!!
- Makis Varvaris
Πολύ ακριβά κ τα ανταλλακτικά κ το σέρβις.
- Ανέστης Χατζηεφραιμίδης
Ε η τιμή τους είναι πλέον απωθητική
- Thanasis Antonopoulos
Το Clio παραμένει σταθερά στα 3 πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην Ευρώπη.Κι εκεί όλα leasing είναι;
Giorgos KaravasilakisThanasis Antonopoulos Στην Ευρώπη έχουν πολύ χαμηλότερη τιμή! Στην Ελλάδα που τα νούμερα είναι έτσι έχεις να σχολιάσεις γιατί οι ιδιώτες τους γράψανε στα @@ τους και δεν αγοράζουν?
Thanasis AntonopoulosThanasis Antonopoulos στην Ελλάδα είναι πρώτη η Toyota που δεν είναι πεντάδα πουθενά στην Ευρώπη,τι να σχολιάσω;
Giorgos KaravasilakisThanasis Antonopoulos Παγκόσμια best seller τα Toyota, μην λες ότι σου κατέβει! Αλλά ξαναπάμε στην ταμπακιέρα! Οι πωλήσεις της renault στην Ελλάδα δείχνουν πως σχεδόν κανένας ιδιώτης δεν αγοράζει αυτοκίνητο της. Σε ξαναρωτώ, έχεις κάποιο επιχείρημα/αιτιολογία για αυτό ή απλά είσαι φανατισμένος Ρενάκιας που παρεξηγηθηκες?
- John Maziotis
ρεΝΟ απλά!!
- Αποστόλης Μι
Καλά δεν μας αρέσουν καν τα ρενο οπότε Κλάιν
- Theofilos Kondoulis
Καλό μήνα με υγεια
- Mihalis Metos
Η τιμή φταίει για όλα!!!!!
- Nikolaos Protherm Kartsonakis
Πήγαινε Τουρκία να δεις. Το ένα στα τρία είναι Renault.
- Panagiotis Dragonas
Μπροστά στα σκοντα είναι 0
- Vasilis Kourtis
Δημήτρης Γεωργίου
- Xristos Tsiatas
Ειναι φτηνα
Giorgos KaravasilakisXristos Tsiatas Ποτέ δεν ήταν! Ουτε τα Γαλλικά κρουασάν δεν είναι φτηνά...
- Βασίλης Θαλής
Στο θέμα μας, αυτό που είναι που μας έκανε εντύπωση, είναι ότι μόνο οι εταιρείες leasing αγοράζουν (σε πολύ μεγάλο ποσοστό). Οι εταιρείες leasing και λόγω του όγκου αγοράζουν με έκπτωση, δεν τα παίρνουν στις τιμές λιανικής που υποχρεούται ο ιδιώτης να αγοράσει. Ίσως να είναι και αυτός ο λόγος που ακρίβυναν τόσο τα Renault (θα πωλιούνται σε καλύτερες τιμές στις εταιρείες Leasing για την Renault), τι γίνεται όμως με τους ιδιωτές; θα συνεχίζει να πουλάει μόνο σε εταιρείες Leasing; Το δίκτυο της δεν θα έχει πρόβλημα που θα χάνει λεφτά (τα Service δεν γίνονται σε εξουσιοδοτημένες μονάδες αλλά στις εταιρείες Leasing); Δεν αντιδράνε; Μπορεί να έχουν ακόμα δουλειά στα συνεργεία λόγω προηγούμενων ετών, σε λίγα χρόνια τι θα γίνει; Φαίνεται πως υπάρχουν πολλά ερωτήματα
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςΒασίλης Θαλής πράγματι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία οι πωλήσεις leasing είναι το 50% - 60% των νέων ταξινομησεων. Μη ξεχνάτε πως ένα αυτοκίνητο leasing έχει συμβόλαιο 4 με 5 χρόνια σε αντίθεση με τον ιδιώτη που το κρατάει 10 με 15 χρόνια ή μέχρι να μπορέσει να αγοράσει κάποιο άλλο τέλος παντων
Akis BarbanargosΒασίλης Θαλής μετά από μια τριετία θά γεμίσουν οι εκθέσεις με Ρενώ
Christos TaviΒασίλης Θαλής σε τι τιμες αγοραζουν οι leasing οταν εταιρειες leasing και εισαγωγικες ανηκουν στο ιδιο ομιλο;
Δημήτρης ΘεολογίτηςΒασίλης Θαλής Τα Renault βγάζουν ηλεκτρολόγικες βλάβες που θέλουν διαγνωστικό..... Βγάζεις πόλο μπαταρίας και δεν παίρνει μπροστά μετά γιατί θέλει προδιαγραφές το ηλεκτρικό τιμόνι... 😅😅 Παλι δουλειά για την αντιπροσωπεία.... Βλάβη τηλεματικής, επαναπρογραματισμο εγκεφάλου κινητήρα, είναι φτιαγμένα για να εξυπηρετούν την αντιπροσωπεία και ας τα παίρνουν εταιρίες leasing το λάδο φίλτρα απλά θα μειωθούν αντιπροσωπεία.... Οι εταιρείες leasing παίρνουν καλύτερες τιμές από την renault γιατί παίρνουν αυτοκίνητα που δεν είχαν αρχικό προορισμό την Ελλάδα, και έχουν πχ γλώσσα άλλη ως εργοστασιακή στην οθόνη r link..... Γενικά παίρνουν αυτοκίνητα όπου περισσεύουν στην Ευρώπη οι εταιρίες leasing καινούργια και για αυτό έχουν καλύτερες τιμές..... Αυτοκίνητα που τα φτιάξανε και δεν πουλιούνται έξω είτε λόγο έκδοσης πχ, είτε λόγο χώρας προδιαγραφών αυτοκινήτου...
George PetropulosΒασίλης Θαλής δε το πηρατε χαμπαρι οτι στο μελλον που θα ειναι ολα ηλεκτρικα τα περισσοτερα συνεργεια θα κλεισουν; Σπάνια χαλανε, σερβις δε θελουν, οποτε ολοι αυτοι θα μεινουν ανεργοι. Στις σπανιες περιοτωσεις που θα χαλαει η μπαταρια, θα πηγαινεις στην αντ/πεια κ θα στην αλλαζουν. 3 χρόνια τωρα, το μόνο σερβις που εχω στο ηλεκτρικο ειναι να συμπληρωνω το νερο για τα παρμπριζ… Ουτε καν τακάκια γιατι φρεναρουν αφηνοντας το γκαζι. Αρα πανε κ οι φρεναδες…
- λουκας καρανικας
Θα κρατήσω το Volvo μου μεχρι να λιώσει όποιος κατα την γνώμη μου αγοράζει την σήμερον ημερα αυτοκίνητά με 30.000 χιλιάρικα και 40 τα θεωρώ πεταμενα λεφτά χίλιες φορες να τα επενδύσω και ας τα χασω παρα αυτοκίνητο
Manos Margaronisλουκας καρανικας Ακριβως
- Antonis Mpoutzoukas
Ποια renault? Mετα το Laguna εγινε μάρκα 2ης κατηγορίας και μονο να αυξάνει τις τιμές ξέρεις
Μηνάς ΑποστόλουAntonis Mpoutzoukas νομίζω την ανεβάζεις που την λες 2ης κατηγορίας...
- Δημητρης Κουρτεσης
Ποιος σκέφτεται να αγοράσει αυτοκίνητο και μάλιστα οικογενειακό γνωρίζει τον λόγο...
Kwstas LampropoulosΔημητρης Κουρτεσης είναι δυνατόν να θεωρούν πως έχουν καλύτερα αυτοκίνητα και τεχνολογιες από την Toyota ρε αδερφέ, και να πουλάνε πιο ακριβά?
Stelios KonstantinouΔημητρης Κουρτεσης αλλά όχι και χειρότερα. Έτυχε να είχα και τις δύο μάρκες στην κατοχή μου.
Stelios KonstantinouΔημητρης Κουρτεσης Κοίτα, αν μπούμε σε κουβέντα ανώτερου-κατώτερου δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ. Πες μου όμως κάτι, είναι λογικό να πουλάνε τα Ρενό πιο ακριβά 8.000 ευρώ???
Stelios KonstantinouΔημητρης Κουρτεσης σίγουρα δεν θα μπω σε αυτή την διαδικασία διότι το κάθε αυτοκίνητο έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Θα συμφωνήσω 8.000 διάφορα δεν δικαιολογείται.
Kwstas LampropoulosΔημητρης Κουρτεσης Όχι απλά δεν δικαιολογείται, αλλά είναι απορίας άξιο! Τα παιχνιδάκια με της εταιρίες leasing είναι από πίσω φυσικά, όπως λέει και το άρθρο.
Ευθύμιος ΒαγγέληςΔημητρης Κουρτεσης Το αυτοκίνητο γίνεται τεχνηέντως όλο και πιο ακριβό. Ειδικά το συμβατικό για να μη φαντάζει πολύ ακριβό το ηλεκτρικό. Όλο και πιο πολλοί χάνουν την δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο, και σύντομα ακριβά θα είναι και τα μεταχειρισμένα γιατί όλο και θα λιγοστεύουν. Βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο για να αρχίσουμε να το χωνεύουμε ότι "δεν θα έχουμε". Αν όχι εμείς, τα παιδιά μας. Σχεδιασμοί της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Kwstas LampropoulosΔημητρης Κουρτεσης Συμφωνώ σε όλα όσα λες. Πάμε και στην ταμπακιέρα όμως.. Όταν υπάρχουν αυτοκίνητα άκρως πιο ποιοτικά από τα δικά σου, και ναι αυξησανε τιμές, αλλά τα πουλάνε πολύ πιο φθηνά από εσένα, πες μας κυρία Renault: Τι όνειρο είδες και θες 8 χιλιάρικα περισσότερα αντί για 8 χιλιάρικα λιγότερα?? 😅
Ευθύμιος ΒαγγέληςΔημητρης Κουρτεσης Είναι το σχέδιο τέτοιο!😁 Τη μια να βουλιάζει ή καίγεται ένα πλοίο που μεταφέρει αυτοκίνητα, την άλλη δεν υπάρχουν τσιπάκια (γελιότητες), σήμερα διάβασα ότι στην Toyota κράσαρε το λογισμικό και κόλλησε η παραγωγή ανταλλακτικών, αν θυμάμαι καλά σε εργοστάσιο που φτιάχνει ανταλλακτικά για την ΚΙΑ στην κεντρική Ευρώπη (νομίζω Τσεχία) έπιασε φωτιά και σταμάτησε η παραγωγή κλπ κλπ. Πάρα πολλές μαζεμένες συμπτώσεις δεν είναι αυτές;
Kwstas Lampropoulos.Δημητρης Κουρτεσης Μαζί σου! Αλλά στην Ευρώπη τα πουλάνε πολύ πιο φθηνά τα Renault...
Ευθύμιος ΒαγγέληςΔημητρης Κουρτεσης Οι άνθρωποι προορίζονται να κλειστούν στις μεγαλουπόλεις χωρίς ιδιαίτερες δυνατότητες αυτόνομης μετακίνησης. Θέλεις να πάρεις μια γεύση του μέλλοντος που μας ετοιμάζουν δες δύο ταινίες: Δικαστής Ντρέντ με τον Σταλόνε, και Cloud Atlas με Τομ Χανκς, Χάλι Μπέρι.
John TsesmetzoglouΔημητρης Κουρτεσης όχι εάν τους σφάξουμε πρώτοι !
- Spiros Arvanitakis
Φταίει ότι είναι πλέον πολύ ακριβά φταίει ότι δεν υπάρχει υποστήριξη από τα συνεργεία παραδείγματος χάρη στη Ρόδο κάηκες αν έχει Ρενό, φταίει ότι είναι πάρα πολύ ακριβά τα service , φταίει ότι είναι πάρα πολύ ακριβά τα ανταλλακτικά . Αν και μέχρι τώρα έχω αγοράσει 5 Renault από το Renault 5 , Renault Europa , Renault Megane , και δύο Renault Clio πετρέλαιο σκέφτομαι για την επόμενη αγορά αυτοκινήτου μου και επειδή είμαι φαν του πετρελαίου να είναι ένα αυτοκίνητο που να μου δίνει πάρα πολλά χρόνια εγγύηση δωρεάν service παραδείγματος χάρη ΚΙΑ
Giorgos KaravasilakisSpiros Arvanitakis Το πιο στοχευμένο σχόλιο από όλα ρε αδερφέ, μπράβο σου! Ανίκανοι στα συνεργεία τους, ανταλλακτικά και πανάκριβα και ανύπαρκτα, και αυτοκίνητα υπερτιμημένα! Πως να πάει ο γνώστης να αγοράσει ξανά αυτοκίνητα τους?
Τάσος ΚαραμάνοςSpiros Arvanitakis τα Kia πάντως απ’ όσο διαβάζω, έχουν μεγάλες ελλείψεις σε ανταλλακτικά και μεγάλες καθυστερήσεις παραδόσεων ανταλλακτικών με αποτέλεσμα να μένουν σχεδόν ολοκαίνουρια αυτοκίνητα ακινητοποιημένα για μήνες από απροσδόκητες βλάβες, επειδή δεν διαθέτουν ανταλλακτικά οι ίδιες οι αντιπροσωπείες για να τα φτιάξουν.
- Γιωργος Φοβακης
Γιατί πουλάνε και αλλού πρέπει να είσαι τελείως ανοιδεως για να πάρεις RENAULT από 20 000
Giorgos KaravasilakisΓιωργος Φοβακης Ακριβώς ρε φίλε! Έχουν γεμίσει Ρενό leasing οι δρόμοι, και μεταχειρισμένα εταιρικά οι μαντραδες μεταχειρισμένων!!
- Μηνάς Αποστόλου
Και 15% σε πραγματικές πωλήσεις πολύ είναι και συγγνώμη κιόλας! Και μετά πουλάνε παραμύθι για άνοδο πωλήσεων με τα εταιρικά και τα leasing και τρέχουν τα πρόβατα...
- Akis Touger
Αφού το έχουν πάει 20 χιλιάρικα για τη βασική έκδοση, τι περίμεναν, να τρέξει ο κόσμος να προλάβει την ευκαιρία της χρονιάς? Χαχαχαχαχαχα Τετραγωνη λογική Renault: Πώς θα χτυπήσουμε τον KING των υβριδικών? Α, θα το πουλήσουμε 8 χιλιάρικα παραπάνω. Ωραίος ο Φαίδων, μπράβο Φαίδων.
- Chris Tamp Chortarias
Hyundai accent 1500 του 2000 με 300 χιλιάδες χλμ .....α ξέχασα είχα αλλάξει κάποτε μια λάμπα στο στοπ.
- Panos Economopoylos
Η Toyota του τώρα δεν είναι η ίδια με πριν15 και βάλε χρόνια, όπως και η Renault δεν είναι η ίδια,με αυτή πού ήταν παλιά.και οι δύο υπερκοστολογιμένες εταιρίες,πλέον που όλα τα αυτοκίνητα είναι κονσέρβα με ημερομηνία λήξης διαλέγεις με γνώμονα αυτήν που σου αρέσει τώρα γιατί δυστυχώς μέλλον δεν έχει κανένα πλέον αυτοκίνητο.
- Νίκος Φραγκούλης
Δεν ξεκίνησε το πρόβλημα με την Ρενώ, ας μην ξεχνάμε ότι η VW αναγκάστηκε πριν λίγο καιρό να κατεβάσει τις τιμες κατακόρυφα γιατί τα πόλο πήγαιναν άπατα. Σιγά σιγά,εκεί που ανέβασαν τις τιμές όλες οι εταιρείες,θα τα βλέπουν και θα τα ξεσκονίζουν εκεί στις εκθέσεις. Με ποια κριτήρια ανέβασαν τις τιμές στα ύψη σε σχέση με περσι και προπερσι;; Μηοως ανέβηκε αντίστοιχα το εισόδημα των Ελλήνων και δεν το καταλάβαμε;;; Μηπως από την έναρξη της κρίσης το 2010,οι Έλληνες ξεπέρασαν τα προβλήματα τους;;; Μάλλον έχουν πολύ χιούμορ στις εταιρείες των αυτοκινήτων και θέλουν να μας κάνουν να γελάμε 😂😂😂
- Νίκος Μπαράκος
οταν θες 22 κ για clio δεν χρειαζεται να πουμε τιποτα αλλο...τουλαχιστον το yaris εχει μεταπωλητικη αξια..
- Nick Anastasiadis
Μηπως γιατί έχουν 5-6 χιλιάδες ευρώ διαφορά το Clio με το Yaris; Λέω εγώ τώρα..
Alex EconomouNick Anastasiadis καλώς τον και ας άργησε …
Nick AnastasiadisNick Anastasiadis Είσαι σε δίλημμα;
Alex EconomouNick Anastasiadis Σε τριλημμα
Nick AnastasiadisNick Anastasiadis Αεί κοιμήσου βρυκόλακα!!! Έχουμε συνάντηση κορυφής αύριο!
- Θωμάς Μαυρογεώργος
ποιός ξέρει τι γίνεται αυτοί που πουλάνε αυτοκίνητο ξέρουν τι γίνεται
Μηνάς ΑποστόλουΘωμάς Μαυρογεώργος μάλλον οι αγοραστές ξέρουν καλύτερα που δεν τα αγοράζουν, άνθρωπε... Στο πάτωμα είναι οι πωλήσεις τους σε ιδιώτες!
- Dimitris Dimo
ΕΝΏ Ο ΈΞΥΠΝΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ ΑΓΟΡΆΖΕΙ ΤΑ ΠΑΡΤΆΛΙΑ ΤΉΣ ΤΟΥΓΙΟΤΑ ΠΟΥ ΠΆΝΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΈΣ ΤΑ ΑΝΆΣΚΕΛΑ
Giannis PanagiotouDimitris Dimo Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να τα καλυπτει ολα....Αυτος που περνει Toyota το παιρνει για την αξιοπιστια του...Αυτος που θελει ενα αυτοκινητο να στριβει και ειναι γνωστης αφου το εχει ψαξει ξερει τι να διαλεξει..
Giorgos KaravasilakisDimitris Dimo Μάλλον έχεις Renault για να λες τέτοια για την Toyota. Έλα πες, σε ποια ταινία είδες να τουμπαρουν τα Toyota?
Giorgos KaravasilakisDimitris Dimo αλήθεια, τα πουλαγανε και τότε ακριβότερα τα Renault, από καλύτερα αυτοκίνητα?
Dimitris DimoDimitris Dimo ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΛΕΦΤΆ ΔΕΝ ΜΙΛΆΣ ΠΆΡΕ ΤΟΥΓΙΟΤΑ ΑΑΑΠΠΠΠΟΟΟΟΟ 19800 ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΉΝΤΑ
Giorgos KaravasilakisDimitris Dimo εσύ με τόσα λεφτά πάντως, Renault σκέφτηκες να αγοράσεις?? Πρέπει να ξέρεις πολλά από αυτοκίνητα...
Dimitris DimoDimitris Dimo Σου είπα είχα Ρενώ το 1993 πού έκανε 12 εκατομμύρια δραχμές όταν άλλαζες πάνες ακόμη
Dimitris DimoGiannis Panagiotou ΤΆ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΛΎΠΤΟΥΝ ΤΆ ΠΆΝΤΑ ΣΈ ΑΡΚΕΤΌ ΒΑΘΜΌ. ..... ΤΆ ΤΟΥΓΙΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΎΠΤΟΥΝ ΤΊΠΟΤΑ ΚΑΙ ΖΗΜΙΈΣ ΈΧΟΥΝ ΞΈΡΩ ΓΙΑ ΝΆ ΣΟΥ ΛΈΩ
Giannis PanagiotouDimitris Dimo Αξιοπιστια και ευρωπαικο αμαξι δεν συναδει και το ξερω απο πρωτο χερι..
Giorgos KaravasilakisGiannis Panagiotou συγκρίνεις σε αξιοπιστία τα ιαπωνικά με τα Ρενό ρε άνθρωπε? Και λες πως ξέρεις από αυτοκίνητα??
Dimitris DimoGiorgos Karavasilakis ΣΥΓΚΡΊΝΩ ΤΟΥΣ ΈΧΟΥΝ ΛΕΦΤΆ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΥΠΌΛΗΤΟΥΣ..... ΈΧΩ 600.000 ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΕΥΡΏ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΡΕ ΜΆΣΤΟΡΑ ΤΙ ΜΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΝΑΛΕΟΥΣ ΜΈ ΤΆ ΤΟΥΓΙΟΤΑ
Dimitris DimoGiorgos Karavasilakis ΣΕ ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΌΜΟ ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ ΤΆ ΑΝΆΣΚΕΛΑ ΠΑΝΕ ΝΆΙ ΕΊΧΑ ΡΕΝΏ ΚΛΕΙΟ WILLIAMS όταν εσύ δεν είχες δεύτερο βρακί να φορέσεις τώρα έχω άλλο που ούτε τό έχεις δεί καν
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis σε ποια χώρα ζεις ρε άνθρωπε? Γιατί στην Ελλάδα αυτά δεν συμβαίνουν. Όσο για τα βρακιά και τις προσβολές, θα πω κρίμα στην ηλικία σου...
Dimitris DimoGiorgos Karavasilakis ΤΉΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΛΈΩ Η ΟΠΟΊΑ ΤΣΟΎΖΕΙ
- Αχιλλεας Χάλαρης
Ιαπωνία σημαίνει αξιοπιστία! Άμα πάρεις Γαλλικό έχεις αυτοκτονήσει #
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΑχιλλεας Χάλαρης αυτοκίνητα μέτρια, με τιμή λιμουζίνας μόνο στην Ελλάδα πουλάνε αδερφέ!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΟδυσσέας Μαυρομάτης όταν πάρεις γιαπωνέζικο δύσκολα το αλλάζεις! Αν πάρεις renault το αλλάζεις σε μερικούς μήνες μετά την εγγύηση και στο 40% της τιμής του...
- Κωνσταντίνος Βασιλοπουλος
Τα κοροϊδα ξυπνανε σιγά σιγά και δεν παίρνουν σκουπίδια όπως θα γίνει και με τη group vag κάποια στιγμη
Giorgos KaravasilakisΚωνσταντίνος Βασιλοπουλος Κάτι πολύ λάθος κάνουν εδώ στη Renault φίλε! Γιατί τα κορόιδα στην Ελλάδα αργούν πολύ να ξυπνήσουν...