Το Volkswagen Polo θα παραμείνει ζωντανό έως το 2030
Οι ελαστικοί κανόνες για τους ρύπους διατηρούν στην γκάμα το Polo.
Θα πωλείται σίγουρα έως το 2030 το γερμανικό μικρό.
Θα λάβει μία σειρά από αναβαθμίσεις.
«Θα αυξηθεί το κόστος αλλά μπορούμε να το συνεχίσουμε», είπε ο CEO της VW.
Οι ελαστικοί κανόνες για τους ρύπους διατηρούν στην γκάμα το Polo
Τουλάχιστον έως το 2030 θα βρίσκεται το Polo στην γκάμα της Volkswagen. Την είδηση αυτή γνωστοποίησε με δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής μάρκας, υπογραμμίζοντας πως η χαλάρωση των κανόνων σχετικά με τις εκπομπές ρύπων έσωσαν τη ζωή του μοντέλου. Ωστόσο, δεν παρέλειψε να ξεκαθαρίσει πως οι νέοι κανόνες ασφαλείας αναμένεται να αυξήσουν το κόστος του, χωρίς όμως να γίνει πιο συγκεκριμένος.
Θα πωλείται σίγουρα έως το 2030 το γερμανικό μικρό
Ο επικεφαλής της Volkswagen, Thomas Schäfer, μίλησε σε βρετανικά Μέσα και εξήγησε πως από τη στιγμή που οι αρχικές προτάσεις για τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7 αναθεωρήθηκαν σε μεγάλο βαθμό, διατηρήσαν το βενζινοκίνητο Polo «ζωντανό». Το αναθεωρημένο σύνολο κανόνων «EU6e», είπε ο Schäfer, «δεν είναι τόσο τρελό όσο θεωρήθηκε αρχικά», ως εκ τούτου το «Polo θα συνεχίσει σίγουρα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας».
Θα λάβει μία σειρά από αναβαθμίσεις
Από κει και πέρα, το αυτοκίνητο πόλης της VW δε θα συνεχίσει ως έχει, αλλά θα αναβαθμιστεί. «Θα το διατηρήσουμε φρέσκο», είπε ο Schäfer υπονοώντας έναν ουσιαστικό γύρο ενημερώσεων μεσοπρόθεσμα που θα κάνουν το Polo τεχνολογικά ενημερωμένο, αλλά παράλληλα θα ανεβάσουν το κόστος.
«Θα αυξηθεί το κόστος αλλά μπορούμε να το συνεχίσουμε», είπε ο CEO της VW
«Αυτό που προσθέτει έξτρα κόστος είναι ο Γενικός Κανονισμός Ασφάλειας 2 (General Safety Regulation 2) ο οποίος επιβάλει μία σειρά από τεχνολογίες και εξαρτήματα που πρέπει να προστεθούν στάνταρ στα αυτοκίνητα. Αυτό είναι λοιπόν πραγματικά περίπλοκο, ωστόσο το κάνουμε σε όλες τις μάρκες του Ομίλου και νομίζω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε», ανέφερε καταλήγοντας ο Thomas Schäfer.