Η Audi δεν επιδίωξε να διαφοροποιηθεί αισθητά σε σχέση με το παρελθόν του μοντέλου, καθώς το σχήμα του έχει κριθεί επιτυχημένο. Αυτό που έχει αλλάξει είναι οι λεπτομέρειες. Οι ακμές είναι πιο οξείες και πιο πολλές στο προφίλ και τις επίπεδες επιφάνειες, ενώ τα φωτιστικά μπροστά και πίσω έχουν στενέψει. Η ολική αναδόμηση του νέου Α3 σε σχέση με το παλιό μοντέλο, με νέο πλαίσιο, ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης, έχει συμβάλει πάρα πολύ στη βελτίωση της οδικής του συμπεριφοράς, από όλες τις απόψεις. Έτσι η άνεση και η ποιότητα κύλισης που προσφέρει είναι πολύ καλή, ενώ έχει βελτιωθεί θεαματικά ο δυναμισμός του στο δρόμο. Η ακρίβεια και η πληροφόρηση από το τιμόνι ανήκουν πλέον στις καλύτερες της κατηγορίας, ενώ η συμπεριφορά του στις στροφές εκπέμπει σιγουριά και ασφάλεια. Στον ανοιχτό δρόμο, το αυτοκίνητο «καταπίνει» εύκολα τα χιλιόμετρα.
Ο κινητήρας 1,6 TDI ανήκει στη νέα σειρά πετρελαιοκινητήρων του γκρουπ της VW. Τα μοτέρ αυτά, όπως συμβαίνει και με τους βενζινοκινητήρες, έχουν δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση που έχει ωφελήσει εκτός από την οικονομία και την οικολογία, και όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο. Ακόμη, εκπέμπει μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ. και έτσι, δεν επιβαρύνει τον οδηγό του με την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η επιτάχυνση είναι καλή, ενώ οι ρεπρίζ κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Copyright © 2024 - autoagora.gr