Η A-Class είναι το εισιτήριο για τον κόσμο της Mercedes, όντας το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας. Η A160 CDI είναι η πρώτη επιλογή, από πλευράς κόστους, για τον κόσμο των premium diesel, ένα κόσμο που αρκετοί φαίνεται να προτιμούν, με τον κινητήρα των 1.500 κυβικών που αποδίδει 90 ίππους και καταναλώνει 3,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Στο εσωτερικό η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή τους είναι κορυφαία, η σχεδίαση μοντέρνα και νεανική –πολύ περισσότερο μάλιστα από όσο μας έχει συνηθίσει η Mercedes, ενώ από πλευράς εργονομίας οι διακόπτες είναι σωστά τοποθετημένοι και υπάρχουν αρκετές θέσεις για την αποθήκευσης των αντικειμένων της καθημερινότητας, όπως τα κλειδιά, το κινητό, το πορτοφόλι και ου τω καθεξής, ενώ από πλευράς χώρων μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις ενήλικες, ωστόσο ο πέμπτος θα χωρέσει με σχετικές παραχωρήσεις ένεκα του διαθέσιμου εσωτερικού πλάτους. Κατά τα άλλα, ο αέρας για το κεφάλι είναι αρκετός, ενώ το ίδιο ισχύει και για το διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα. Από πλευράς αποσκευών τώρα, η χωρητικότητα ανέρχεται στα 341 λίτρα, δηλαδή βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας και άρα καλύπτει τις μεταφορικές ανάγκες ακόμη και μιας νεοσύστατης οικογένειας. Κάτω από το καπό της A 160 CDI βρίσκεται ένας 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 90 ίππους και 240 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από χαμηλά (συγκεκριμένα τις 1.700 σ.α.λ.) γεγονός που διευκολύνει ιδιαίτερα σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης.
Οδηγώντας, από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, οδηγός και επιβάτες θα εκτιμήσουν την καλή ποιότητα κύλισης και την άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, αφού καταφέρνει και απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου. Από την άλλη, όταν την πιέσεις, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και η ελαφριά υποστροφική τάση διορθώνεται άμεσα και ανεπαίσθητα από το ESP, ενώ το τιμόνι είναι γρήγορο και έχει σαφή αίσθηση. Και ολοκληρώνοντας, στις υψηλές ταχύτητες η A 160 CDI είναι σταθερή και προπαντός ήσυχη χάρη τόσο στην καλή μόνωση, όσο και στην αεροδυναμική της.
Copyright © 2024 - autoagora.gr