Η έκδοση 1,6 TDCi 105 PS ECOnetic βάζει το Focus στο club των μικρομεσαίων πετρελαιοκίνητων μοντέλων που είναι απαλλαγμένα από τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ.) και έχουν ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Αυτή η έκδοση του Focus δίνει μια νέα προοπτική στην ελληνική αγορά για το μικρομεσαίο μοντέλο της Ford. Ο κινητήρας του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ο 1,6 Duratorque, στον οποίο οι μηχανικοί της Ford έχουν κάνει επεμβάσεις στο σύστημα τροφοδοσίας, στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, στο κύκλωμα ψύξης και στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας και αποδίδει 105 ίππους. Σε συνδυασμό με τη μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης και το σύστημα Start/Stop, η κατανάλωση μειώθηκε στα 3,7 λτ./100 χλμ. και των εκπομπών CO2 κάτω από τα 100 γρ. Το εσωτερικό του Focus έχει μοντέρνα αισθητική, προσεγμένη ποιότητα με μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό και μια κεντρική κονσόλα, που δίνει μια hi-tech αίσθηση. Τα μπουτόν στο κέντρο θυμίζουν κινητό τηλέφωνο και κρύβουν πλήθος χρηστικών λειτουργιών όπως Bluetooth θύρα USB και δυνατότητα φωνητικών εντολών.
Με καλή και εργονομική θέση οδήγησης, άνετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus δεν κουράζει ποτέ και δεν λέει όχι ακόμα και σε ένα δρόμο με σφιχτό στροφιλίκι. Ο ακριβής και εύχρηστος επιλογέας αποτελεί αρωγό στην προσπάθεια αυτή, τη στιγμή που τα τα φρένα αποδεικνύονται ακούραστα. Η ροπή του κινητήρα είναι αρκετή και συμβάλλει με τη σειρά της, ώστε να ταξιδεύεις άνετα με 6η στο κιβώτιο. Η μακρύτερη κλιμάκωση του κιβωτίου έχει ρίξει τις στροφές στο ταξίδι και τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλά, βελτιώνοντας έτσι την άνεση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr