Η ανανέωση του Renault Megane ήταν δεδομένη, ώστε το γαλλικό μοντέλο να παραμείνει ανταγωνιστικό στην δύσκολη (από μεριάς ανταγωνισμού) κατηγορία των μικρομεσαίων. ¶λλωστε η Renault είχε ήδη δείξει ποιο θα ήταν το νέο «κουστούμι» που θα διέθεταν τα νέα της μοντέλα της, από τα Captur, Clio, με την νέα σχεδιαστική τάση να προσδιορίζεται από το μεγάλο σήμα στη μάσκα. Η κύρια αλλαγή στην εξωτερική εμφάνιση του Megane είναι ότι απέκτησε πιο επιθετικό ρύγχος και πλέον ταιριάζει με τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της γαλλικής μάρκας. Έτσι, στο εμπρός μέρος διακρίνεται το μεγάλο λογότυπο. Αναδιαμορφωμένος είναι κι ο εμπρός προφυλακτήρας, με τους προβολείς ομίχλης να βρίσκονται μέσα σε χρωμιωμένα πλαίσια, ενώ έχουν τοποθετηθεί και LED φώτα ημέρας. Το νέο αυτό look θα το αποκτήσουν όλες οι εκδόσεις αμαξώματός του, ακόμα και οι πιο σπορ.
Ο 4κύλινδρος, 8βάλβιδος 1.500άρης turbodiesel αποδίδει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ενώ τα 240 Nm της ροπής του είναι διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.. Το μοτέρ αυτό διατίθεται με στάνταρ σύστημα Stop&Start και στην πράξη τα καταφέρνει θαυμάσια, με κατανάλωση μόλις 3,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 90 γρ./χλμ. και φυσικά σχετική απαλλαγή από καταβολή τελών κυκλοφορίας. Χωρίς αισθητό κροτάλισμα ο 1,5 dCi εμφανίζει πολιτισμένη, ήσυχη και ελαστική λειτουργία, με δυναμικό τράβηγμα και ροπή που «σκοτώνει».
Στην καμπίνα έχουν υιοθετηθεί νέες επενδύσεις, με τον γενικότερο σχεδιασμό να χαρακτηρίζεται λιτός και σύγχρονος συνάμα, με προσεγμένη την ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης. Ο πίνακας οργάνων εντυπωσιάζει με το αναλογικό στροφόμετρο αριστερά και το ψηφιακό ταχύμετρο στο κέντρο μαζί με τις ενδείξεις καυσίμου και θερμοκρασίας. Η ανάρτηση του Megane προσφέρει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα. Σε συνδυασμό και με το στάνταρ ESP (απενεργοποιείται μόνο μέχρι τα 50 χλμ./ώρα), το πετρελαιοκίνητο Megane εμφανίζει δυναμικό κράτημα και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Copyright © 2024 - autoagora.gr