To Tourer, αν και βασίζεται στο Civic, καταφέρνει να ξεχωρίζει, κυρίως λόγω της τολμηρής σχεδίασης του πίσω μέρους. Το εσωτερικό είναι ποιοτικό και σπορ και παρουσιάζει μια φιλοσοφία πολυμορφικότητας, ενώ άλλη μια προτεραιότητα των μηχανικών της Honda ήταν η διατήρηση ή και η βελτίωση της αεροδυναμικής, κάτι που το πέτυχαν χρησιμοποιώντας στοιχεία όπως η πίσω αεροτομή και τα πλαϊνά σπόϊλερ, με αποτέλεσμα οι εκπομπές ρύπων να περιοριστούν στα 99 γρ./χλμ.
Κυρίαρχο στοιχείο του Civic Tourer είναι οι χώροι. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 624 λίτρα, που επεκτείνεται μέχρι τα 1668 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Όπως και στο 5θυρο Civic, το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο κάτω από εμπρός καθίσματα απελευθερώνοντας έτσι χώρο στο πίσω μέρος του πατώματος, ενώ τα magic seats της Honda προσφέρουν εξαιρετική ευρυχωρία και πρακτικότητα.
Η ανάρτηση του Civic Tourer αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ είναι το παγκοσμίως πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που διαθέτει σύστημα ενεργής προσαρμογής των πίσω αμορτισέρ (Adaptive Damper System) που προσαρμόζει αυτόματα την απόσβεση της πίσω ανάρτησης σε κλάσματα του δευτερολέπτου σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες.
Το νέο Honda Civic Tourer εξοπλίζεται με τον diesel 1.6 κινητήρα i-DTEC, απόδοσης 120 ίππων και 300 Nm ροπής, με 3,8 λτ/100 χλμ. κατανάλωση και 99 γρ εκπομπές CO2. Tο νέο Civic Tourer παραμένει Civic στην οδική του συμπεριφορά, παρά την διαφορετικότητα της εξωτερικής εμφάνισης. Στρίβει εξαιρετικά, εμπνέει για σπορ οδήγηση ενώ στον αυτοκινητόδρομο καταπίνει χιλιόμετρα ξεκούραστα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr