autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το εσωτερικό του Astra 1,6 CDTi είναι προσεγμένο ποιοτικά.

Ο κινητήρας αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm ροπής.

Opel Astra 1,6 CDTi 136 PS

Διαβάστηκε από 27796 αναγνώστες - 9/7/2014

H δύναμη και η οικονομία είναι τα δυνατά σημεία του νέου diesel κινητήρα 1,6 CDTi του Opel Astra, που αποδίδει 136 ίππους και έχει 3,9 λτ./100 χλμ κατανάλωση. Ο οικογενειακός χαρακτήρας του Astra αποκτά τώρα πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.
Ο νέος κινητήρας 1,6 CDTi ECOFLEX κινητήρας της Opel, αντικαθιστά στην γκάμα της εταιρείας τον 1,7 CDTi και προσφέρεται σε 2 εκδόσεις με απόδοση 110 ή 136 ίππους. Το Astra της δοκιμής μας φοράει τον δυνατό με τους 136 ίππους και είναι και ο ισχυρότερος στην κατηγορία του. Είναι εντελώς καινούργιος και ο μοναδικός προδιαγραφών EURO6 στην κατηγορία του.

Σχεδίαση - Εσωτερικό
Η εξωτερική εμφάνιση του Astra δεν έχει διαφοροποιήσεις και διαθέτει όλα τα στοιχεία της ανανεωμένης του γενιάς, που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2013, και οι οποίες κατά κύριο λόγο τονίζουν τον δυναμισμό του. Ομοίως και το εσωτερικό του Astra 1,6 CDTi δεν διαφέρει σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της Opel. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι καλή, όπως και το φινίρισμα. Σχεδιαστικά η εικόνα είναι ευχάριστη και την προσοχή συνεχίζει να τραβάει η κεντρική κονσόλα, που όμως δείχνει αρκετά «φορτωμένη» με πολλά κουμπιά, που απαιτούν εξοικείωση. Η ευρυχωρία αποτελεί ένα από τα ατού του Opel Astra, στην καμπίνα του οποίου μπορούν να φιλοξενηθούν ακόμη και 5 ενήλικες. Ο χώρος αποσκευών των 370 λτ. είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Κινητήρας
Ο κινητήρας 1,6 CDTi ECOFLEX διαθέτει τούρμπο με άμεσο ψεκασμό καυσίμου (common rail), αποδίδει 136 ίππους και κυρίως 320 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop που του επιτρέπει να καταναλώνει (σύμφωνα με τα εργοστασιακά νούμερα) κατά μέσο όρο 3,9 λτ./100 χλμ. και να εκπέμπει 104 γρ./χλμ. ρύπων CO2, ενώ κατά την διάρκεια της δοκιμής μας, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 5,5 λτ/100 χλμ. Η ροπή και ο τρόπος που αυτή προσφέρεται σε όλο το εύρος των στροφών είναι εντυπωσιακή. Για τα δεδομένα της κατηγορίας, η επιτάχυνση από στάση και οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές, όπου στις τελευταίες βοηθά και η έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου.

Οδηγώντας
Το Astra 1,6 CDTi εστιάζει κυρίως στην άνεση των επιβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν προσφέρει μια καθΆ όλα ασφαλή οδική συμπεριφορά. Στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει ευθύβολα, χωρίς πολλούς αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι αξιοσημείωτη. Μάλιστα με το νέο κινητήρα τα επίπεδα θορύβου και οι κραδασμοί, που φτάνουν στην καμπίνα είναι αισθητά μειωμένοι, ενώ οι αναρτήσεις φιλτράρουν με δεξιοτεχνία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στις στροφές το Astra είναι ασφαλές και ουδέτερο, ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς κίνησης, χάρη και στο στάνταρ ESP. Τα φρένα, τέλος, είναι αποτελεσματικά και δυνατά.

Συμπέρασμα
Η έκδοση του Astra με το νέο 1,6 CDTi κινητήρα των 136 ίππων φαίνεται πως είναι η πιο ολοκληρωμένη στη γκάμα του, αφού συνδυάζει την άνεση με τις επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου. Τα χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι κορυφαία για τα 1.600 κ.εκ., όπως και η χαμηλή κατανάλωση αποτελώντας έτσι μια ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ