autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ο προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος έχουν νέα σχεδίαση.

Το εσωτερικό έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα.

Οι νέοι κινητήρες είναι προδιαγραφών Euro 6.

Νέο VW Polo

Διαβάστηκε από 27794 αναγνώστες - 9/7/2014

Το Polo είναι ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο για την VW και από το 1975 που ξεκίνησε η παραγωγή του, έχει πουλήσει περισσότερα από 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα. To νέο Polo διαθέτει τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας μεγαλύτερης κατηγορίας, έχει ανανεωθεί σχεδιαστικά και εξοπλίζεται με νέους κινητήρες βενζίνης και diesel, προδιαγραφών Euro6.

Σχεδίαση
Η σχεδίαση του Polo ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία της VW, όπως αυτή εκφράζεται με καθαρές γραμμές και σημαντική χρήση οριζόντιων στοιχείων εμπρός και πίσω, ενώ οι ώμοι του αμαξώματος προσδίδουν τον απαιτούμενο δυναμισμό. Οι προφυλακτήρες έχουν ξανασχεδιαστεί εμπρός και πίσω, όπως και τα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα, ενώ οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED.

Εσωτερικό-Χώροι
Το εσωτερικό του νέου Polo κυριαρχεί η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τα εξαιρετικό φινίρισμα και θυμίζει αρκετά μοντέλο premium κατηγορίας, με μαλακό αφρώδες πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό. Τα καινούργια όργανα, η νέα κεντρική κονσόλα και το flat bottom τιμόνι δίνουν μια σπορ αίσθηση. Νέες επιλογές ηχοσυστημάτων με οθόνη αφής είναι διαθέσιμες και παρέχουν αρκετές δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ ιδιαίτερα καλή είναι η εργονομία το νέου Polo αφού υπάρχουν θέσεις για μικροαντικείμενα, μια θήκη και 2 ποτηροθήκες στην βάση της κεντρική κονσόλας, μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι εύκολα προσβάσιμα από τον οδηγό.

Κινητήρες
Το νέο Polo εξοπλίζεται από 4 νέους κινητήρες βενζίνης και diesel, προδιαγραφών Euro 6. Στην κορυφή της γκάμας των βενζινοκινητήρων τοποθετείται ο νέος 1,2 TSI απόδοσης 90 ίππων και 160 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 5τυχο μηχανικό ή 7τυχο αυτόματο DSG κιβώτιο ταχυτήτων και η μέση του κατανάλωση είναι 4,7 λτ/100 χλμ. Ο βασικός βενζινοκινητήρας του Polo είναι ο 1,0L, που είναι ατμοσφαιρικός και έχει απόδοση 75 ίππων.
Στο νέο Polo λανσάρεται ο νέος κινητήρας diesel 1,4 TDI, απόδοσης από 75 έως 90 ίππους, ανάλογα με την έκδοση, ο οποίος αντικαθιστά στην γκάμα του Polo τον 1,2 TDI αλλά και τον 1,6 TDI, που δεν εξοπλίζει το Polo πλέον. Ο νέος αυτός κινητήρας είναι 3κύλινδρος με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, με άμεσο ψεκασμό και turbo, και αποδίδει μέγιστη ροπή 250 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ. Είναι εξοπλισμένος με νέα ρουλεμάν, αντικραδασμικό άξονα και βολάν διπλής μάζας για ελαχιστοποίηση των κραδασμών και του θορύβου. Συνδυάζεται με 5τυχο μηχανικό ή 7τυχο αυτόματο κιβώτιο DSG.

Οδηγώντας
Το νέο Polo είναι ιδιαίτερα σταθερό και άνετο στον δρόμο. Είναι πολύ σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και έχει καλή ποιότητα κύλισης. Σε δρόμο με στροφές έχει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και η οδική του συμπεριφορά είναι σε γενικές γραμμές ουδέτερη. Τα φρένα είναι δυνατά και το τιμόνι έχει παρέχει την σωστή πληροφόρηση.

Τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης οδηγού
Το νέο Polo διαθέτει μία εντυπωσιακή γκάμα νέων λειτουργιών άνεσης και ασφάλειας που είναι μοναδικές στην κατηγορία, όπως Adaptive Cruise Control (ACC), Front Assist ή Σύστημα Επιτήρησης Εμπρός Χώρου, City Emergency Braking, Multi-collision Brake System Ή Αυτόματο Σύστημα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων και Fatigue Detection ή Σύστημα Ανίχνευσης Κόπωσης Οδηγού.

Συμπέρασμα

Το νέο Polo ανανεώθηκε διακριτικά εξωτερικά, αλλά ιδιαίτερα σημαντικά κάτω από το καπό. Η προσθήκη των συστημάτων ασφαλείας από το Golf, του δίνει σημαντικό πλεονέκτημα στην κατηγορία του, ενώ οι νέοι κινητήρες είναι πλήρως σύγχρονοι και προδιαγραφών Euro 6. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική και τοποθετεί το Polo στην κορυφή της κατηγορίας. Το νέο Polo είναι από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα της κατηγορίας και αποτελεί μια από τις σίγουρες επιλογές στην κατηγορία. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ