Αυτή είναι η βασική έκδοση της Skoda Fabia, η οποία προέκυψε από την τοποθέτηση του 3κύλινδρου, ατμοσφαιρικού, 1.0 λτ. κινητήρα του Citigo (ή των αδελφών του VW up! και SEAT Mii αν προτιμάτε), που αποδίδει 75 άλογα. Το κόστος του κινητήρα αυτού είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό των turbo εκδόσεων της Fabia και σαν αποτέλεσμα το τσέχικο μικρό, που μας έχει κερδίσει με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και τη στιβαρότητά του, προσφέρεται σε μια άκρως δελεαστική τιμή.
Ο 3κύλινδρος 1,0 MPI με τα 75 άλογα και τα 95 Nm ροπής από τις 3.000-4.300 σ.α.λ. μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργεί στρωτά, πολιτισμένα και με χαμηλό θόρυβο. Ουσιαστικά δεν νιώθεις να σου λείπει δύναμη, παρά μόνο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και λίγες στροφές. Για να προσπεράσεις χωρίς άγχος πάντως χρειάζεται τουλάχιστον ένα κατέβασμα, μιας και παρά την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου οι ρεπρίζ είναι μέτριες (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 13,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 19,8 δλ). Μεγάλο ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση με την Skoda να κάνει λόγο για μέση τιμή 4,8 λτ./100 χλμ. και τις μετρήσεις μας να μην αποκλίνουν σημαντικά, αφού τελικά «είδαμε» 5,9 λτ./100 χλμ.
Λιτό σε εμφάνιση και υλικά είναι το εσωτερικό της Skoda Fabia (ειδικά στη βασική έκδοση), ωστόσο σε κερδίζει με τη στιβαρότητα και την πρακτικότητά του. Η τελευταία είναι σε υψηλό επίπεδο μιας και υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα σε σημεία με εύκολη πρόσβαση, ενώ η εργονομία και η εξοικείωση είναι απροβλημάτιστες ακόμη και για πρωτάρη οδηγό. Η θέση οδήγησης θα βολέψει τους πάντες, καθώς έχει μεγάλο εύρος ρυθμίσεων και το κάθισμα είναι αναπαυτικό και με σωστή πλευρική στήριξη. Το μεγάλο ατού της Fabia φυσικά είναι η ευρυχωρία της καμπίνας, χάρη στην οποία θα βολευτούν με άνεση ακόμη και 4 μεγαλόσωμοι ενήλικες. Παράλληλα ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία με 330 λτ. (299 λτ. με κανονική ρεζέρβα).
Η οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο. Η ανάρτηση λειαίνει μια χαρά τις ανωμαλίες, το πλαίσιο είναι στιβαρό και όταν το πιέσεις σε στροφές μπορεί να μην ενθουσιάζει με την αίσθηση του τιμονιού, αντιδρά όμως προοδευτικά και φιλικά, με τυπικά υποστροφική διάθεση.
Μάρκα | SKODA |
---|---|
Μοντέλο | FABIA |
Version | 1.0 MPI 75 PS |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 999 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΑ |
Crash Test Euroncap | ***** |
Τιμή | 10.900 |
Τιμή με έκπτωση | 10.900 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 3992 |
Πλάτος | 1732 |
Υψος | 1467 |
Μεταξόνιο | 2470 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 330 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1150 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 45 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1055 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 999 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 75 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 6200 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 95 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 3000 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΠΟΛΛΑΠΛΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Copyright © 2024 - autoagora.gr