Σχεδιαστικά, το μήκους 4.035 χλστ. i20 ακόμα και στην βασική έκδοση συνεχίζει να κερδίζει τις εντυπώσεις με τα μεγάλα ελλειπτικά φώτα, τη χαμηλά τοποθετημένη πολυγωνική γρίλια, τα πίσω μεγάλα φώτα και τις πληθωρικές διαστάσεις, που ήρθαν σαν αποτέλεσμα της νέας πλατφόρμας, πάνω στην οποία βασίζεται.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον ατμοσφαιρικό 1200άρη που αποδίδει σε αυτήν τη περίπτωση 75 ίππους στις 5,500σ.α.λ και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Χάρη στο χαμηλό βάρος του κορεάτικου μοντέλου θα χαρίσει καλές , για τα δεδομένα της κατηγορίας, επιταχύνσεις και θα κρατήσει την κατανάλωση σε λογικά πλαίσια με την Hyundai να υπόσχεται κατανάλωση μόλις 4,8λτ./100χλμ.
Ο χώρος των αποσκευών είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του Hyundai i20 μιας και ο όγκος του ξεκινά από τα 326 λίτρα. Μάλιστα, είναι τετραγωνισμένος και με μέτριο σε ύψος κατώφλι φόρτωσης, κάτι που βοηθάει στη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.
Αναφορικά με τους χώρους για τους επιβάτες, ο «αέρας» για τα γόνατα είναι ελαφρώς πιο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ καλές οι αποστάσεις προς τις υπόλοιπες διαστάσεις.
Μάρκα | HYUNDAI |
---|---|
Μοντέλο | i20 |
Version | 1.2 75 PS |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 1248 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΑ |
Κυκλοφόρησε | 2015 |
Crash Test Euroncap | **** |
Τιμή | 11.090 |
Τιμή με έκπτωση | 11.090 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 4035 |
Πλάτος | 1734 |
Υψος | 1474 |
Μεταξόνιο | 2570 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1520 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1519 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 326 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1050 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 50 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 980 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 1248 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 75 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 5500 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 121 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 4000 |
Κύλινδροι - διάταξη | 4 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ |
Turbo | Ναι |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
Copyright © 2024 - autoagora.gr