To Clio είναι «διαβασμένο», τόσο στο θέμα της εμφάνισης, όσο και σε αυτόν της τεχνολογικής αρτιότητας σε όλους τους τομείς. Και ειδικά σε ότι αφορά στην εμφάνιση, το Clio δείχνει μεγαλόσωμο και εντυπωσιακό σε σχεδίαση, βασιζόμενο στην σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault. Μπορεί να βρίσκεται αρκετά χρόνια στην αγορά αλλά χάρη στο πρόσφατο facelift δείχνει φρέσκο και ανταγωνιστικό.
Η βασική έκδοση φοράει τον τετρακύλινδρο 1200άρη κινητήρα που αποδίδει 75 άλογα και θα κινήσει με σχετική άνεση το Clio. Μερικές φορές θα δυσανασχετήσει λόγω του βάρους και του όγκου του Clio αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα φανεί να υστερεί σημαντικά. Το μικρό γαλλικό μοντέλο αποδεικνύεται φειδωλό στο καύσιμο και απαιτεί μόλις 5,6 λτ. για κάθε 100χλμ.
Ποιοτικά, στο εσωτερικό το πρόσημο συνολικά είναι θετικό, χάρη και στη χρήση μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό. Όσον αφορά στους χώρους είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις ενήλικες και μόνο το πλάτος του πίσω καθίσματος δείχνει να υστερεί. Ο χώρος αποσκευών των 300 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
Στο δρόμο στο Clio, το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει η ανάρτηση, η οποία συμπεριφέρεται υποδειγματικά στο σκληρό αστικό οδικό δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι, φιλτράρει άριστα τις εδαφικές κακοτεχνίες, χωρίς να «κοπανάει» ή να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό. Το αυτοκίνητο δείχνει παντού συμπαγές και καλοστημένο, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και ακρίβεια ελιγμών. Σε αυτό βοηθάει και το στάνταρ ESP που δεν απενεργοποιείται και «μαζεύει» διακριτικά και αποτελεσματικά τις όποιες υποστροφικές τάσεις. Το Clio έχει αποκτήσει ένα πολύ καλύτερο, από το παλιό μοντέλο, σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, ενώ τα φρένα του έχουν σωστή αίσθηση και είναι αποδοτικά. Στον ανοιχτό δρόμο, το Clio είναι άνετο, ευθύβολο και σταθερό, αλλά την εικόνα χαλάει λίγο ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ. /ώρα.
Μάρκα | RENAULT |
---|---|
Μοντέλο | CLIO |
Version | 1.2 5d |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 1149 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΑ |
Κυκλοφόρησε | 2013 |
Crash Test Euroncap | ***** |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 4062 |
Πλάτος | 1732 |
Υψος | 1448 |
Μεταξόνιο | 2589 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1506 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1506 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 300 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1146 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 45 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 980 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 1149 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 75 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 5500 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 107 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 4250 |
Κύλινδροι - διάταξη | 4 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ |
Copyright © 2024 - autoagora.gr