Το 3008 δεν ξεφεύγει από την κλασική λογική σχεδίασης i-Cockpit και παραμένει έτσι πρωτότυπο και σύγχρονο. Οι θέσεις οδηγού-συνοδηγού χωρίζονται από το αρκετά μεγάλο πάνελ (συνέχεια του ταμπλό) το οποίο είναι και λειτουργικό αλλά και όμορφο σχεδιαστικά. Πάνω σε αυτό οι αεροπορικού τύπου διακόπτες ( που είναι και οι μόνοι της καμπίνας) κάνουν τα πράγματα πολύ εύκολα, και τον οδηγό να νιώθει ότι είναι σε πύργο ελέγχου. Το μάτι βέβαια πέφτει αυτομάτως πάνω στην 8 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment από την οποία μπορείτε να χειριστείτε όλες τις επιμέρους ψυχαγωγικές και όχι μόνο λειτουργίες του αυτοκινήτου. Η φουτουριστική αύρα ολοκληρώνεται με μία πραγματικά μοναδική ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών η οποία αντικαθιστά τον κλασικό πίνακα οργάνων και χαρίζει στον ήδη σύγχρονο διάκοσμο νέα επίπεδα high-tech ατμόσφαιρας. Σε αυτήν την οθόνη μπορείτε να επιλέξετε ποιες πληροφορίες θα παρουσιάζονται, με ποιό τρόπο και σε ποιο σημείο. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πρόκειται να το βαρεθείτε καθώς κάθε μέρα θα είναι σαν να οδηγείτε νέο αυτοκίνητο.
Όσον αφορά τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, η ποιότητα τους είναι άριστη και στηρίζουν με την σειρά τους την ένταξη του αυτοκινήτου στην premium κατηγορία. Το φινίρισμα χαρακτηρίζεται πολύ όμορφο ενώ ο κρυφός φωτισμός είναι μία πινελιά που θα εντυπωσιάσει και τους πιο δύσκολους κριτές.
Αποσκευές και επιβάτες δεν θα ζοριστούν σε κανένα σημείο του 3008. Οι εξωτερικές μεγάλες του διαστάσεις, όπως είναι φυσικό μπορούν και παρέχουν τις ανάλογες ανέσεις και στο εσωτερικό. Έτσι, με άνεση θα φιλοξενηθούν 3 επιβάτες στα πίσω καθίσματα με περίσσιο χώρο για κεφάλια και πόδια. Εάν σας αρέσουν τα ταξίδια, θα τα απολαύσετε διπλά καθώς πέρα από το μεγάλο τους πλάτος, τα καθίσματα είναι εξαιρετικά μαλακά και άνετα. Οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό των θυρών θα σας λύσουν τα χέρια, ενώ το μεγάλο ντουλαπάκι ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα διαθέτει μέχρι και σύστημα ψύξης. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 520 λίτρα, είναι αρκετά ικανοποιητικός ενώ έχει και αξιοποιήσιμο σχήμα.
Ανοίγοντας την πόρτα του premium SUV η εικόνα που συναντάμε είναι αυτή που μας έχει καλομάθει η BMW. Οδηγοκεντρική σχεδίαση, με το ταμπλό στραμμένο προς τον οδηγό, κορυφαία ποιότητα υλικών και προσεγμένη κατασκευή ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Η συναρμογή δεν επιδέχεται κριτικής, όλα δείχνουν πως δεν πρόκειται να τρίξει τίποτα στο μέλλον ακόμα και μετά από σκληρή χρήση. Μας έλειψε λίγο η λάμψη και η premium αίσθηση των μεγαλύτερων αδερφών του όπως η Χ3 και η Χ5. Σε αυτήν την τιμή μια οθόνη αφής θα ταίριαζε καλύτερα από αυτήν που διαθέτει η Χ1 και οι επιλογές γίνονται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη. Η θέση οδήγησης είναι από τις καλύτερες που θα βρεις σε αυτήν την κατηγορία αλλά ο οδηγός κάθεται σχετικά χαμηλά και δεν έχει τόσο SUV αίσθηση.
Μπορεί να υπολείπεται σε αίσθηση αλλά κερδίζει στην ουσία. Θα χωρέσει με μεγάλη ευκολία 4 επιβάτες ενώ ένας 5ος δεν θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα. Πίσω οι επιβάτες δεν θα στριμωχτούν καθόλου καθώς υπάρχει αρκετός χώρος για τα κεφάλια τα γόνατα αλλά και του ώμους τους. Αξίζει να αναφέρουμε ότι χωρέσαμε 2 παιδικά καθίσματα στις πίσω θέσεις και ανάμεσα τους καθόταν με άνεση ένας επιβάτης κανονικού αναστήματος. Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετοί τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος. Η BMW έχει εκμεταλλευτεί τις διαστάσεις της Χ1 και της έχει δώσει ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 505 λτ που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1550 λτ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr