H Toyota έχει μακρά παράδοση στην μικρομεσαία κατηγορία και κάθε της μοντέλο βρίσκεται πάντα μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων. Αυτό συνέβη και με το τελευταίας γενιάς Auris που βρίσκεται ανάμεσά μας από το 2013. Η ώρα της αντικατάστασης έχει έρθει αλλά το υπάρχον μοντέλο παραμένει μεταξύ των πιο ανταγωνιστικών αυτοκινήτων της κατηγορίας.
Το πιο προσιτό Auris που μπορεί να αγοράσει κανείς φοράει τον βασικό κινητήρα 1.330 κ.εκ που αποδίδει 100 ίππους και κρίνεται αρκετός για να κινήσει το μικρομεσαίο Toyota.
Το μοτέρ του Auris έχει καλή απόκριση στο χαμηλό φάσμα των στροφών περιστροφής του, ενώ σε συνδυασμό με το σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, κυρίως εν κινήσει. Ωστόσο, έχει κάπως τραχιά λειτουργία και «ακούγεται» στις υψηλές στροφές.
Η κατανάλωση βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα καθώς χρειάζεται μόλις 5,4λτ./100χλμ.
Το εσωτερικό του Auris είναι λιτό σε σχεδίαση, με ευθείες, καθαρές γραμμές που τονίζονται ιδιαίτερα από τα πολύ ποιοτικά υλικά. Όλο το επάνω μέρος του ταμπλό αποτελείται απο μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας, ενώ το φινίρισμα είναι εξαιρετικό. Η συναρμογή των υλικών είναι πάρα πολύ καλή σε όλες τις επιμέρους λεπτομέρειες, ενώ όλοι οι διακόπτες λειτουργούν ποιοτικά.
Σε λειτουργικό επίπεδο, θα θέλαμε μεγαλύτερη και πιο ευκρινή την οθόνη από το σύστημα κλιματισμού (παρότι οι ενδείξεις εμφανίζονται και στο σύστημα infotainment Toyota Touch), αλλά και έναν ακόμα δείκτη (θερμοκρασία νερού) στον πίνακα οργάνων.
Στον τομέα των χώρων, το Auris προσφέρει ανάμεικτες εντυπώσεις. Έτσι οι μετρήσεις για το κεφάλι των μπροστινών και των πίσω επιβατών είναι άνω του μέσου όρου, φανερώνοντας ότι το χαμηλότερο εξωτερικό ύψος δεν έχει επηρεάσει αυτόν τον παράγοντα. Παράλληλα, εμφανίζεται και καλύτερο όσον αφορά στο εσωτερικό πλάτος, γεγονός που καθιστά εύκολη τη μεταφορά τριών πίσω επιβατών. Ωστόσο, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω κυμαίνεται στο μέσον όρο της κατηγορίας, όπως και ο χώρος αποσκευών των 366 λτ.
Στο δρόμο το Auris είναι εστιασμένο κυρίως στην άνεση. Το τιμόνι είναι ακριβές και μεταφέρει καλή πληροφόρηση από το δρόμο.
Επίσης η ηχομόνωση είναι πολύ προσεγμένη, γεγονός που κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο του κινητήρα και φροντίζει για την άνεση στον ανοιχτό δρόμο. Η ποιότητα κύλισης είναι προσεγμένη, ενώ το φιλτράρισμα των ανωμαλιών είναι καλό. Από εκεί και πέρα, το Auris είναι ρυθμισμένο περισσότερο για άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης, και τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα τον αντλεί περισσότερο από το χαμηλό κέντρο βάρους. Έτσι οι κλίσεις στις στροφές είναι ελεγχόμενες, οι πλεύσεις στις αλλαγές πορείας μικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη «μαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το ESP.
Μάρκα | TOYOTA |
---|---|
Μοντέλο | AURIS |
Version | 1.33 5d |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 1329 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ |
Κυκλοφόρησε | 2012 |
Facelift | 2015 |
Crash Test Euroncap | ***** |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 4330 |
Πλάτος | 1760 |
Υψος | 1475 |
Μεταξόνιο | 2600 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1535 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1525 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 360 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1199 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 50 |
Απόσταση απο το έδαφος | 140 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1150 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 1329 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 99 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 6000 |
Ειδική ισχύς(ps/λτ.) | 0 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 128 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 3800 |
Κύλινδροι - διάταξη | 4 |
Διάμετρος | 72,5 |
Διαδρομή | 80,5 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Σχέση συμπίεσης | 11,5 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Turbo | ΟΧΙ |
Copyright © 2024 - autoagora.gr