Πριν λίγες μέρες η Ford παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Focus 4ης γενιάς ενώ αναμένεται στην χώρα μας του επόμενους μήνες. Ωστόσο το υπάρχον μοντέλο διατηρεί την φρεσκάδα του χάρη στο τελευταίο facelift και φυσικά τους σύγχρονους κινητήρες του και την άκρως ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά.
Το Focus ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας (ονομάζεται «One Ford») με τις εντυπώσεις να κλέβει κυρίως στο μπροστινό μέρος. Εκεί λοιπόν, το βλέμμα κερδίζει η νέα κυψελωτή γρίλια με το περίγραμμα χρωμίου, τα μακρόστενα και πιο επιθετικά φώτα και το καπό με τα μυώδη powerdomes.
Σε γενικές γραμμές το μοντέλο χαρακτηρίζεται δυναμικό κάνοντας επιβλητική την παρουσία του ακόμη και από μακριά.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι μοντέρνα με την κεντρική οθόνη αφής να κλέβει τις εντυπώσεις και να σε κερδίζει με την λειτουργικότητά της. Ποιοτικά, βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας με τα μαλακά πλαστικά να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό .
Στο κομμάτι των χώρων, να μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 316 λίτρα με τη ρεζέρβα, ενώ με κιτ επισκευής αυξάνεται στα 363 λίτρα και κρίνεται άκρως ικανοποιητικός.
Αν κάτι χαρακτηρίζει το Ford Focus από την πρώτη του γενιά, αυτό είναι η fun to drive οδική συμπεριφορά, ανεξαρτήτως της έκδοσης που θα βρεθείς πίσω από το τιμόνι. Τραβάει από χαμηλά, έχει αρκετή δύναμη μέχρι τον κόφτη, ενώ οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται εύκολα και γρήγορα. Από εκεί και πέρα, το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση και είναι λίγο ελαφρύ σε βάρος, ωστόσο έχει άριστη πληροφόρηση, τόσο γύρω από την ευθεία, όσο και σε δρόμο με στροφές. Μάλιστα, είναι και αρκετά γρήγορο (2,6 στροφές από άκρη σε άκρη).
Όσον αφορά στην ανάρτηση αυτή ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, αφού απορροφά τις ανωμαλίες όντας την ίδια στιγμή σφιχτή και μη επιτρέποντας έντονες κλίσεις στο αμάξωμα. Στο σημείο αυτό, μάλιστα, να πούμε πως το Focus παραμένει πιστό στους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω από τη βασική κιόλας έκδοση, κάτι που δεν συναντάται πια στα περισσότερα από τα μοντέλα της κατηγορίας.
Μάρκα | FORD |
---|---|
Μοντέλο | FOCUS |
Version | 1.0 100 PS 5D |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 999 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ |
Κυκλοφόρησε | 2012 |
Facelift | 2015 |
Crash Test Euroncap | ***** |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 4358 |
Πλάτος | 1823 |
Υψος | 1484 |
Μεταξόνιο | 2648 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1544 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1534 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 363 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1148 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 55 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1195 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 999 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 100 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 6000 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 170 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 1400 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Διάμετρος | 71,9 |
Διαδρομή | 82 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Σχέση συμπίεσης | 10 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 1E |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Turbo | Ναι |
Copyright © 2024 - autoagora.gr