Από την ελίτ σε επίπεδο επιδόσεων δε θα μπορούσε να απουσιάζει το Peugeot 208 και, πιο συγκεκριμένα, η κορυφαία έκδοση του γαλλικού supermini. Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου μοντέλου βρίσκεται ο 1.200άρης Puretech, ένα μοτέρ που επίσης έχει αποσπάσει τον τίτλο του κινητήρα της χρονιάς στην κατηγορία του. Φέρει διάταξη τριών κυλίνδρων σε σειρά, τέσσερις βαλβίδες στον καθένα και σύστημα άμεσου ψεκασμού, ενώ παράγει 130 ίππους και 230 Nm ροπής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η γαλλική εταιρεία το εξοπλίζει αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Η ιδιαίτερα «πυκνή» κλιμάκωσή του έχει ως αποτέλεσμα τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται 9,1 δλ. Εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ, με το γαλλικό supermini να χρειάζεται 5,4 δλ. για τα 60-100 χλμ./ώρα και 6,9 δλ. για τα 80-120 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 208 χλμ./ώρα.
Πέρα από τις αξιόλογες επιδόσεις του, το Peugeot 208 είναι ένα αυτοκίνητο που κέρδισε τα καλύτερα σχόλια σχετικά με την εμφάνισή του. Η σχεδίασή του είναι αρκετά εντυπωσιακή, με τα φουτουριστικά LED φωτιστικά σώματα να δίνουν έναν επιθετικό χαρακτήρα στο γαλλικό μοντέλο. Ειδικά στην έκδοση GT-Line αποκτά έναν πιο «sportive» χαρακτήρα με στοιχεία όπως η διπλή απόληξη της εξάτμισης και οι μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου μεγέθους έως και 17 ιντσών.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr