Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τα πιο χαρακτηριστικά breadvans όλων των εποχών

24/12/2020

2) BMW Z3 M Coupe
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει διχάσει τους λάτρεις της εταιρείας ανά την υφήλιο. Οι μισοί θεωρούν τη BMW Z3 M Coupe ως ένα κομψοτέχνημα, ενώ οι άλλοι μισοί την περιγράφουν σαν… το παπούτσι του Goofy.

Σε όποια πλευρά και αν ανήκετε, σίγουρα η πρησμένη Ζ3Μ Coupe με τον κινητήρα της M3 των 321 ίππων, είναι υπερβολικά cool. Και γρήγορη.



3) Ford Mustang-Volvo Frankenstein
Ιεροσυλία, ή η καλύτερη ιδέα που πέρασε ποτέ από ανθρώπινο νου; Σίγουρα αυτή η μοναδική Ford Mustang Shooting Brake διχάζει ακόμα περισσότερο από τη BMW Z3 M Coupe.

Κάποιος στην Αμερική είχε την ιδέα να «παντρέψει» μία Ford Mustang του 1966 με την οροφή και την πίσω πόρτα ενός Volvo 240 DL. Το όλο εγχείρημα κόστισε 100.000 ευρώ και μάλιστα ο εξακύλινδρος κινητήρας της Mustang ξηλώθηκε για χάρη ενός V8 8,4 λίτρων.

Ό,τι πρέπει για να κάνετε τις παραδόσεις σας γρήγορα με την νέα, πρακτικότατη Mustang breadvan.



4)
Ferrari 612 Scaglietti του οίκου Vandenbrink
Ο ολλανδικός οίκος Vandenbrink, σαφώς εμπνευσμένος από την 250 GT SWB του Κόμη Volpi τροποποίησε μια Ferrari 612 Scaglietti και της έδωσε μορφή shooting brake.

Το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο, ενώ πλέον μπορείτε να κάνετε ταχύτατα το γύρο της Ευρώπης έχοντας φορτώσει αρκετές βαλίτσες παραπάνω σε σχέση με την «απλή» 612.



5)  Aston Martin V8 Vantage Sportsman Estate
Λατρέψατε την καινούρια Aston Martin Zagato Shooting Brake αλλά προτιμάτε το σχεδιασμό και τον χαρακτήρα των Aston Martin της δεκαετίας του 90;
 
Τότε, εάν είστε αρκετά τυχεροί, ίσως βρείτε τη μία εκ των μόλις τριών Aston Martin V8 Vantage Sportsman Estate που κατασκευάστηκαν, αποτέλεσμα της ιδέας δύο Σουηδών που ήθελαν το απόλυτο πρακτικό sport αυτοκίνητο.

Με χρόνο 0-100 km/h γύρω στα 7 δευτερόλεπτα, ελπίζουμε να μην μεταφέρετε κάτι εύθραυστο στον τεράστιο χώρο αποσκευών…



6) Volvo P1800 ES
Η Σουηδική εταιρεία είχε την ιδέα να μετατρέψει το πανέμορφο P1800 coupe σε breadvan, δημιουργώντας έτσι το Volvo P1800 ES, ένα κομψό sport wagon  το οποίο θα μπορούσε να εξυπηρετεί κυνηγούς ή και γκολφέρ.
Η πίσω πόρτα ήταν γυάλινη χωρίς πλαίσιο, και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους μελλοντικούς σχεδιαστές της Volvo που δημιούργησαν τα 480 και C30.

Αυτή η γυάλινη πόρτα έκανε τους Σουηδούς να δώσουν στο αυτοκίνητο το προσωνύμιο «fish van», δηλαδή το βανάκι με τα ψάρια, ενώ στην Γερμανία και Ελβετία το αυτοκίνητο έγινε ευρέως γνωστό ως «το φέρετρο της Χιονάτης».

Ανατριχιαστικό.



7) Reliant Scimitar GTE
Το βρετανικό Reliant Scimitar απέκτησε την ιδιαίτερα δημοφιλή έκδοση GTE, η οποία ήταν η τρίθυρη wagon εκδοχή του απλού μοντέλου. Σύμφωνα με την ιστορία, χρειάστηκε λιγότερο από 12 μήνες για να εμπνευστεί, σχεδιαστεί και παραχθεί το GTE, το οποίο όπως και τα υπόλοιπα Scimitar είχε αμάξωμα από υαλονήματα.

Ο σχεδιαστής του αυτοκινήτου, Tom Karen, ήταν ανέκαθεν κατά των κλασσικών coupe, αφού υποστήριζε πως δεν είχαν καλή αεροδυναμική, ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών ήταν ανεπαρκής, είχαν μικρό χώρο αποσκευών, περιορισμένη ορατότητα καθώς και, με όλες αυτές τις γυάλινες επιφάνειες, ήταν και βαριά.

Τα «breadvans» υπερτερούν σε όλα αυτά έναντι των κουπέ, συν ότι είναι και πιο cool.



8) Aston Martin DB5 Shooting Brake
Ο ιδιοκτήτης της Aston Martin, David Brown, είχε ένα σκύλο. Επίσης, είχε και μια Aston Martin DB5.

Το αγαπημένο του κατοικίδιο είχε τη συνήθεια να τρώει τα καθίσματα της DB5, και έτσι μια μέρα ο κύριος Brown πήρε την απόφαση πως πρέπει να βρεθεί μια λύση για αυτό το πρόβλημα.

Η λύση άκουγε στο όνομα «Aston Martin DB5 Shooting Brake», η οποία, χάρη στο αεροδυναμικό πίσω μέρος που είχε (όπως όλα τα wagon), είχε τελική ταχύτητα 240km/h.

Δεν γνωρίζουμε εάν το δοκίμασαν με το σκύλο μέσα.



9) Ferrari 330GT Vignale
Βασισμένη στην Ferrari 330GT, η δημιουργία της καροσσερί Vignale ήταν εντελώς διαφορετική από το αυτοκίνητο - δότη, με τα μόνα στοιχεία που παρέμειναν από την αρχική Ferrari να είναι το εμπρός παρμπρίζ και τμήματα από τις πόρτες οδηγού και συνοδηγού.
Φτιάχτηκε μόνο ένα αυτοκίνητο το 1967, το οποίο διέθετε V12 κινητήρα 400 ίππων, και παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Τορίνο το 1968.

Η μοναδικότητά του, συν το γεγονός πως έχει αλλάξει διάφορα διάσημα χέρια, το καθιστούν ιδιαίτερα ακριβό και ποθητό.
 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει