Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Κινητήρας: Η επιτυχημένη «συνταγή» του Busso V6

24/3/2021

«Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» και στην προκειμένη περίπτωση κάτι τέτοιο επιβεβαιώνεται, αφού η μικρότερη 147 GTA χρησιμοποίησε τον ίδιο κινητήρα με την πανέμορφη berlina. Ασφαλώς αναφερόμαστε στον Busso V6, έναν κινητήρα «διαμάντι» που προσέφερε εξαιρετικές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.435 κιλών, αλλά και εκπληκτικό ήχο. Πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα βενζίνης, η χωρητικότητα του οποίου αγγίζει τα 3.179 κ.εκ. Η ισχύς του αγγίζει τους 250 ίππους και η ροπή τα 300 Nm στις 4.800 σ.α.λ., με αποτέλεσμα η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 6,3 δλ. και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 246 χλμ./ώρα.

Όπως ήδη αναφέραμε, η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα και τα περισσότερα μοντέλα που κατασκευάστηκαν συνοδεύονταν από μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις. Μάλιστα, ενδιαφέρον δημιουργεί το γεγονός ότι το συγκεκριμένο κιβώτιο εξοπλιζόταν και με το λεγόμενο σύστημα MSR, γνωστό πλέον ως λειτουργία «Rev Matching», όπου κατά το κατέβασμα ταχυτήτων συγχρονίζονται οι στροφές λειτουργία του μοτέρ με του κιβωτίου. Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των 5.029 αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν, τα 1004 προσφέρθηκαν με αυτόματο κιβώτιο.



Κλείνοντας, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην απίστευτη 147 GTA της Autodelta Maggiorata, εταιρεία που πήρε την 147 GTA και την μετέτρεψε στο απόλυτο κτήνος. Κάτω από το καπό τοποθετήθηκε ένας κινητήρας χωρητικότητας 3.750 κ.εκ., ο οποίος με σύστημα υπερπλήρωσης της Rotrex απέδιδε 400 ίππους, με αποτέλεσμα τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 4,9 δλ. και η τελική ταχύτητα να εκτοξεύεται στα 288 χλμ./ώρα. Εννοείται ότι υπήρξαν και άλλες αλλαγές, όπως για παράδειγμα τα μεγαλύτερα φρένα, η αναβαθμισμένη ανάρτηση και οι εξωτερικές πινελιές που δημιουργούσαν ένα απίστευτο αποτέλεσμα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει