Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Nissan Micra Super Turbo: Το TSI της Ιαπωνίας
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nissan Micra Super Turbo: Το TSI της Ιαπωνίας

5/5/2021

Με turbo και μηχανικό υπερσυμπιεστή, το μοτέρ 930cc του Nissan Micra Super Turbo απέδιδε 110 ίππους και εκτόξευε τον μικρό Ιάπωνα στα 100km/h από στάση μέσα σε 7,7 δευτερόλεπτα. Αυτή είναι η ιστορία του γρηγορότερου Micra παραγωγής έως σήμερα.

Ο συνδυασμός turbo και μηχανικού υπερσυμπιεστή είναι κάτι ευρέως διαδεδομένο σήμερα, χάρη στους κινητήρες TSI του Ομίλου VW. Η πρώτη χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας έγινε το 1985 από τη Lancia, στη θρυλική Delta S4 που αγωνίστηκε στο Group B, καθώς και από την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, την Delta S4 Stradale.
Η εμβληματική Ιταλίδα είναι όμως μία εξωτική κατασκευή που δημιουργήθηκε για να ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό και τις ειδικές διαδρομές των Ράλι. Το πρώτο μικρό και πολύ πιο προσιτό hatchback της Β κατηγορίας που κυκλοφόρησε με τέτοιο κινητήρα ήταν το Nissan March Super Turbo, που έκανε το ντεμπούτο του το 1988. Αν η ονομασία «Nissan March» ακούγεται ξένη, είναι επειδή εκτός Ασίας τα μοντέλα είναι γνωστά ως «Micra».

Το Micra πρώτης γενιάς, ή αλλιώς K10, λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία τον Οκτώβριο του 1982 ως ο αντικαταστάτης του Datsun Cherry. Το όχημα παρουσιάστηκε το 1981 στην έκθεση του Τόκυο, με τον κωδικό NX.018. Η Nissan ζήτησε από το κοινό να επιλέξει το όνομα του νέου μοντέλου, και κατέληξε στη χρήση του «March».



Η ιστορία λέει πως τα πρώτα σχέδια του αυτοκινήτου ήταν του Giugiaro και προορίζονταν για τον αντικαταστάτη του Fiat 127, αλλά τελικά η Ιταλική εταιρεία επέλεξε μία άλλη πρόταση του σχεδιαστή για το μοντέλο που τελικά γνωρίσαμε ως Uno.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σελ.
2
Οι πρόδρομοι του March Super Turbo
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις