autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αυτή η 3άρα είναι διαφορετική από τις άλλες αφού μπαίνει στην πρίζα!

Το πορτάκι της πρίζας φόρτισης βρίσκεται το εμπρός αριστερό φτερό.

Η ακτινογραφία των μηχανικών μερών. Διακρίνονται οι μπαταρίες στο πίσω μέρος, το καλώδιο φόρτισης (από την πρίζα μέχρι τις μπαταρίες) και το καλώδιο τροφοδοσίας (από τις μπαταρίες στον ηλεκτροκινητήρα) που είναι παχύτερο σε διάμετρο.

BMW 330e

15/7/2016

Η 330e είναι η πρόταση της BMW στην ολοένα αυξανόμενη κατηγορία των plug-in υβριδικών, που πλαισιώνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, στην κατηγορία των «καθαρών» αυτοκινήτων.

Τα ολοένα αυστηρότερα όρια που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τις εκπομπές CO2 στα μοντέλα της γκάμας κάθε κατασκευαστή, σε συνδυασμό με τα κίνητρα που παρέχουν αρκετές ευρωπαϊκές χώρες για τα «καθαρά» αυτοκίνητα, μεγαλώνουν την αγορά των υβριδικών μοντέλων. Η BMW εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία και τεχνογνωσία από την την σειρά «i», που πρόσφατα δημιούργησε, παρουσιάζει την 330e.

Κινητήρας-τεχνολογία
Η 330e εξοπλίζεται με τον 2λιτρο 4κύλινδρο TwinPower turbo κινητήρα βενζίνης, που αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, και με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic. Μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου είναι τοποθετημένος ένας ηλεκτροκινητήρας, που αποδίδει 88 ίππους επιπλέον (ουσιαστικά ο ηλεκτροκινητήρας είναι μέσα στο κιβώτιο). Έτσι, η συνδυαστική ισχύς είναι 252 ίπποι και 420 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας ξεκινά το αυτοκίνητο, είναι αθόρυβο όταν βάζεις μπροστά, και προσφέρει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για αποστάσεις μέχρι 40 χλμ. με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών βρίσκεται η μπαταρία ιόντων λιθίου, που μπορεί να φορτιστεί από την πρίζα που είναι τοποθετημένη στο εμπρός αριστερό φτερό. Χρειάζεται 2 ώρες στο, έξτρα, wallbox της BMW ή 3 ώρες στο οικιακό δίκτυο για να φορτιστεί στο 80%. Επιπλέον, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί και με ανάκτηση ενέργειας στο κλείσιμο του γκαζιού ή στο φρενάρισμα. Ο όγκος της μπαταρίας «κλέβει» 110 λίτρα από των χώρο αποσκευών (370 λίτρα αντί για 480) αλλά και 20 λίτρα χωρητικότητα από το ρεζερβουάρ, που τώρα είναι 40 λίτρων και έχει μετακομίσει κάτω από το πίσω κάθισμα, ώστε να διατηρηθεί η «περίφημη» κατανομή βάρους των BMW. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις