Οδηγώντας
15/7/2016
Πατάς το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και …ησυχία! Ο ηλεκτροκινητήρας, που ενεργοποιείται αμέσως, είναι εντελώς αθόρυβος και η οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές. Ειδικά μέσα στην πόλη η 330e είναι ευχάριστη, χωρίς να λείπει η δύναμη αφού η ροπή είναι διαθέσιμη από 0 στροφές. Υπάρχουν 3 διαθέσιμα προγράμματα στην ηλεκτρική λειτουργία, τα eDrive, Max eDrive και Save Battery, και η κατάλληλη επιλογή τους, βελτιώνει την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα. Εναλλακτικά, το πρόγραμμα Auto eDrive, τα κανονίζει όλα μόνο του, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους λειτουργίας των 2 κινητήρων. Αυτονόητο είναι για μικρές διαδρομές, ειδικά μέσα στην πόλη, αρκεί ο ηλεκτροκινητήρας, οπότε δεν καταναλώνεις καθόλου βενζίνη.
Όταν η μπαταρία πέσει κάτω από το 20%, ο θερμικός κινητήρας μπαίνει αυτόματα σε λειτουργία, αλλάζει ο ήχος και «ζωντανεύει» το στροφόμετρο. Η 330e έχει 252 ίππους κάτω από το καπό της και δεν διστάζει να τους φανερώσει. Ο κινητήρας έχει εξαιρετική απόκριση και λειτουργία, ενώ συνεργάζεται άψογα με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το ακριβές τιμόνι. Παρά τα 200 επιπλέον κιλά του υβριδικού συστήματος, η 330e έχει την εξαιρετική και σπορτίφ οδική συμπεριφορά, που κάνει την 3άρα να ξεχωρίζει, ενώ στον αυτοκινητόδρομο είναι αθόρυβη και ξεκούραστη.
Συμπέρασμα
Η 330e είναι μια διαφορετική 3άρα και θα πρέπει να την δούμε υπό το υβριδικό πρίσμα και όχι να την συγκρίνουμε με άλλα «απλά» μοντέλα. Όλα είναι συνάρτηση της τιμής και η 330e κοστίζει 47.352 ευρώ (με τις νέες τιμές), τιμή που κινείται στα επίπεδα των μοντέλων του ανταγωνισμού της (Mercedes C300h, Mercedes C350e). Σίγουρα πρόκειται για μια από τις πλέον ολοκληρωμένες υβριδικές εφαρμογές, δεν αλλοιώνει τον χαρακτήρα της 3άρας και αν εκμεταλλευτείς την δυνατότητα ηλεκτροκίνησης πρόκειται γα μια ενδιαφέρουσα επιλογή.