Κάτω
από το καπό του βρίσκεται ο 1,5 dCi diesel
κινητήρας
της Renault -γνωστός και από το Clio-
που αποδίδει 90 ίππους και 220 Nm ροπής. Στην πράξη
ικανοποιεί απόλυτα με τη «γεμάτη» λειτουργία του στις σημαντικές, για την
καθημερινή οδήγηση, χαμηλομεσαίες στροφές. Αν και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο
κινείται παραπάνω από ικανοποιητικά και βοηθά τον οδηγό να προσπερνά με
ασφάλεια. Ταυτόχρονα, σε συνδυασμό με τη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου (μακριά η
5η) δεν χρειάζεται να καταφεύγεις σε συχνές αλλαγές ταχυτήτων. Ο επιλογέας έχει
μια ελαφρώς λαστιχένια αίσθηση, αλλά δύσκολα θα χάσει κανείς αλλαγή, ακόμα και
αν είναι βιαστικός. Η Dacia υπόσχεται κατανάλωση 4,0
λτ./100 χλμ. που είναι μια καλή επίδοση. Στην πραγματικότητα βέβαια υπολογίστε λίγο
παραπάνω, περίπου στα 5 λτ./100 χλμ, που κυμάνθηκε η κατανάλωση κατά την
διάρκεια της δοκιμής μας, ενώ υπάρχει κουμπί ECO,
με το οποίο επιλέγεται το οικονομικό πρόγραμμα λειτουργίας.
Copyright © 2024 - autoagora.gr