Το
πρώτο πράγμα που θα εκτιμήσεις στην οδήγηση είναι η πιο ψηλή (σε σχέση με το Sandero)
και πανοραμική θέση οδήγησης, που εξασφαλίζει την crossover
αίσθηση να βλέπεις τον κόσμο από λίγο πιο ψηλά. Το επόμενο που αξιολογείται
θετικά είναι ο ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος που η ανάρτηση -με την όχι ιδιαίτερα μαλακή ρύθμιση και τις
αυξημένες διαδρομές- «ισοπεδώνει» τις
κακοτεχνίες των δρόμων και μάλιστα χωρίς να «χτυπάει» και να ακούγεται. Το
«υπερυψωμένο» αμάξωμα παρουσιάζει αισθητές κλίσεις σε δρόμους με στροφές, χωρίς
όμως να επηρεάζεται το κράτημα. Σε στρωτούς ρυθμούς, το Sandero
Stepway παραμένει στην προεπιλεγμένη πορεία και δε
θα υποστρέψει και το μόνο ουσιαστικά μεμπτό στοιχείο είναι το μάλλον ασαφές,
χωρίς πληροφόρηση και αίσθηση τιμόνι, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και
αποτελεσματικά. Στο ταξίδι ο θόρυβος από τον κινητήρα γίνεται αισθητός πάνω από
τα 130 χλμ./ώρα. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος βοηθά το Sandero
Stepway να κινηθεί χωρίς πρόβλημα σε πατημένους
χωματόδρομους, με δεδομένη φυσικά την απουσία τετρακίνησης.
Copyright © 2024 - autoagora.gr