4 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes GLB

Διαβάστηκε από 9909 αναγνώστες - 17/9/2020

Η Mercedes GLB έρχεται να ολοκληρώσει την τεράστια SUV γκάμα της εταιρίας με το αστέρι, όντας το 8ο στη σειρά. Γεμάτη ακμές, δυναμική και πραγματικά άνετη, καταφέρνει να συνδυάσει 7θέσια διάταξη με 163 ίππους και προσιτή τιμή. Ας δούμε αναλυτικότερα αυτή την τόσο υποσχόμενη πρόταση που απευθύνεται σε... όλους. 

 
 
Ανάμεσα στις GLA και GLC τοποθετείται το νέο μοντέλο της Mercedes, που έρχεται να ολοκληρώσει την πιο "γεμάτη" γκάμα από SUV της αγοράς. Φορώντας τον μανδύα της πρακτικότητας, προσφέρεται ακόμα και με 7θέσια διάταξη ενώ καταφέρνει να ξεχωρίσει αρκετά λόγω σχεδίασης. Η τιμή της ξεκινά από τα 37.235 ευρώ, και κρίνεται πραγματικά καλή για ένα τόσο premium οικογενειακό SUV που έχει να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε κάθε τομέα. Δείτε τι  εννοούμε.



Η GLB αποφάσισε να δώσει το κάτι διαφορετικό, βασιζόμενη σε αρκετές γωνίες, ένα σχεδόν κάθετο μπροστινό παρμπριζ και εντελώς τετραγωνισμένο πίσω μέρος. Το μήκος φτάνει τα 4.634μ. με το πλάτος να μην ξεπερνά τα 1.834χλστ. όσο το ύψος της είναι αρκετά μεγάλο, ώστε να μπορέσει να χωρέσει με άνεση και η τρίτη (προαιρετική)  σειρά καθισμάτων. Επιβλητική όσο λίγα οχήματα ακόμα και αυτής της κατηγορίας, σου κάνει ξεκάθαρο πως δεν θα διστάσει στιγμή να λερωθεί, ενώ και οι ράγες οροφής "δένουν" με το σύνολο. Τα νεύρα στο καπό και οι τεράστιοι τροχοί, μαζί με την διχρωμία οροφής – αμαξώματος ολοκληρώνουν την εντυπωσιακή εικόνα, που η αλήθεια είναι πως δεν μπερδεύεται εύκολα με κανένα από τα ομόσταυλα αδέρφια της. 



Ο εσωτερικός διάκοσμος κατάφερε να παντρέψει με μεγάλη επιτυχία τον hi-tech προσανατολισμό της A-Class με την πρακτικότητα της B-Class. Έτσι, θεωρείστε δεδομένη την αίσθηση ποιότητας, πολυτέλειας και στιβαρότητας, με τους επιβάτες να κάθονται ακριβώς 10 εκ. υψηλότερα από τα προαναφερθέντα μοντέλα. Τις εντυπώσεις όμως κλέβει και εδώ το σύστημα MBUX το οποίο λειτουργεί με φωνητικές εντολές, έχει 3 διαφορετικούς τρόπους εισαγωγής δεδομένων, με την τεράστια οθόνη του οποίου, να αποτελεί ουσιαστικά την συνέχεια του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Μετά από μερική ενασχόληση με το συγκεκριμένο σύστημα, σίγουρα θα το λατρέψετε καθώς μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα, ακόμα και αν στην αρχή δείχνει αρκετά πολύπλοκο. Για ευκολίες συνδεσιμότητας δεν τίθεται λόγος, ενώ από την άλλη, η αίσθηση που σου αφήνει η καμπίνα, είναι πως δεν θα σε κουράσει στιγμή, παρά την μεγάλη ψηφιοποίηση της.



 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει