Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Ζωηρό σύνολο που δεν ξεφεύγει σε κατανάλωση

Διαβάστηκε από 12170 αναγνώστες - 17/9/2020

Κάτω από το μεγάλο καπό με τα 4 νεύρα της GLB200, συναντάμε τον γνωστό 1.33λτ. τούρμπο κινητήρα που πρωτογνωρίσαμε στην A-Class. Η δοκιμασμένη συνταγή του, κρατάει μακριά τις όποιες εκπλήξεις και προσφέρει αυτό ακριβώς που ζητά το μοντέλο. Ένα ζωηρό σύνολο 163 ίππων και 250 Nm ροπής, που με μία μικρή εξαίρεση στην τραχύτητα των υψηλών στροφών, είναι εξαιρετικό και εύστροφο. Μεγάλη βοήθεια είναι όμως και το ημιαυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη 7G-DCT, το οποίο στις λοιπές εκδόσεις γίνεται 8τάχυτο, το οποίο υπακούει με τρομερή ακρίβεια ακόμα και στο πιο ελαφρύ πάτημα του γκαζιού. Η προσθιοκίνητη GLB  των 1.555 κιλών καταφέρνει να πετύχει πραγματικά ζηλευτές επιδόσεις όπως το 0-100 σε 8δευτ. και τελική άνω των 210 χλμ./ώρα. την ώρα που η κατανάλωση δύσκολα θα ξεπεράσει τα 9λτ./100χλμ. Τιμή η οποία μπορεί να πέσει ακόμα χαμηλότερα με ενεργοποιημένη την επιλογή ECO και την αναμενόμενη απώλεια σε απόκριση του γκαζιού.

Δεν υπάρχει κακοτεχνία που δεν θα καταπιεί με περίσσια ευκολία η GLB. Η ήπια ρυθμισμένη ανάρτηση καταφέρνει να προσφέρει τρομερή ποιότητα κύλισης και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό της καμπίνας, αφήνοντας το μικρότερο δυνατό αποτύπωμα στο τιμόνι. Παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το μοντέλο διαθέτει δυνατό κράτημα, σε σημείο που σε κάνει να μην δίνεις ιδιαίτερη σημασία στις κλίσεις που λαμβάνει, και να ανεβάζεις ρυθμούς. Δεν διαθέτει τον fun to drive χαρακτήρα των πιο compact συνόλων, όμως θα πει ναι σε σβέλτες ασφάλτινες οικογενειακές μετακινήσεις, αλλά και σε άνετα ταξίδια στον ανοιχτό δρόμο. Μάλιστα δανείζεται πολλές τεχνολογίες από την hi-tech ναυαρχίδα S-Class, όπως τα ειδικά ραντάρ, τα οποία μπορούν να “διαβάσουν” έως και 500μ, μπροστά τον δρόμο και να αυξομειώσουν ταχύτητα, συνεργαζόμενα με το Active Distance Assist DISTRONIC σύστημα. Μάλιστα το τελευταίο μπορεί να χρησιμοποιήσει πληροφορίες και από το σύστημα πλοήγησης και να αναλάβει από στροφές και διασταυρώσεις, μέχρι και πλατείες. Τέλος, μπορεί στο μοντέλο δοκιμής η απουσία 4κίνησης να περιορίζει τις καθαρά off road διαδρομές, όμως όταν βρεθήκαμε σε πατημένα χωμάτινα τοπία. Δεν έδειξε τον παραμικρό δισταγμό.  

Συμπέρασμα
Η Mercedes GLB πετυχαίνει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε πολυτέλεια, τεχνολογίες και πρακτικότητα. Με ιδιαίτερη σχεδίαση και συγκρατημένη κατανάλωση, απευθύνεται στο ευρύ κοινό και εμείς την συστήνουμε ανεπιφύλακτα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει