autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Σβέλτο χάρη στον κινητήρα των 130 ίππων

Σβέλτο χάρη στον κινητήρα των 130 ίππων

Διαβάστηκε από 7497 αναγνώστες - 15/9/2023

Ο βραβευμένος 1.2 turbo PureTech βενζινοκινητήρας των 130 ίππων που φόραγε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, είναι γνωστός από τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου. Στο C4 X συνεχίζει να έχει πολιτισμένη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ ο χαρακτηριστικός θόρυβος των 3 κυλίνδρων θα ακουστεί μόνο υπό υψηλό φορτίο.



Η συνεργασία του κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων προσφέρει στον οδηγό, εκτός από ευχρηστία, ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 σε 10,6 δλ., 60-100 σε 6,0 δλ. και 80-120 σε 7,6 δλ.) και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Σε καλά επίπεδα για το χαρακτήρα του μοτέρ κινείται και η μέση κατανάλωση που δεν θα ξεπεράσει τα 7,7 λτ./100 χλμ ακόμα και σε πιο σβέλτες διαδρομές, ενώ σε ταξίδι πέφτει στα 5,5 λτ.

Δίνει σεμινάρια στο κομμάτι της άνεσης και της ποιότητας κύλισης

Το Citroen C4 X, όπως και σχεδόν όλα τα μοντέλα της εταιρείας, έχει σχεδιαστεί να προσφέρει άνεση που δεν βρίσκεις ούτε σε πολύ ακριβότερα μοντέλα. Οι αναρτήσεις με σύστημα Progressive Hydraulic Cushions δεν αφήνουν την παραμικρή ανωμαλία να περάσει στο εσωτερικό του μοντέλου, ενώ τα αφράτα καθίσματα θα απορροφήσουν όποιο τράνταγμα προοριζόταν για την σπονδυλική στήλη των επιβατών, δημιουργώντας ένα ασφαλές και ήρεμο περιβάλλον. Σε ανοιχτούς δρόμους, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και σε συνδυασμό με τους μειωμένους εξωτερικούς θορύβους λόγω καλής ηχομόνωσης, κάνει τις μεγάλες διαδρομές απόλαυση.



Βέβαια η αυξημένη άνεση περιορίζει τις αγριεμένες ορέξεις του οδηγού, μιας και το C4 X δεν νιώθει άνετα σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, όπου οι κλίσεις είναι ελαφρώς μεγαλύτερες και φαίνεται η μέτρια αίσθηση του τιμονιού. Όχι, ότι γίνεται επικίνδυνο ή ότι δεν θα προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα πρόσφυσης, μιας και τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης θα επέμβουν όποτε χρειαστεί, αλλά δεν θα κάνει το κάτι παραπάνω. Πάντως παρά το γεγονός ότι δεν θεωρείται καθαρόαιμο SUV ή crossover, διαθέτει αρκετή απόσταση από το έδαφος για να κινηθεί ακόμα και πιο κακοτράχαλους χωματόδρομους.

Το Citroen C4 X ξαναμοιράζει την τράπουλα στην κατηγορία

Το Citroen C4 X είναι εμποτισμένο με το DNA της εταιρείας όσο αφορά το κομμάτι της άνεσης και ταυτόχρονα ξεχωρίζει λόγω της ιδιαίτερης σχεδίασης του. Με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο καταφέρνει να είναι ένα «για όλες τις δουλειές» αυτοκίνητο και την ίδια στιγμή να παραμένει σε λογικά επίπεδα το κόστος απόκτησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό, έχοντας μάλιστα αρκετό πλούσιο εξοπλισμό ακόμα κι από τη βασική έκδοση.


Δεν είναι sedan, αλλά ούτε SUV, είναι το Citroen C4 X!
Χώροι για 5, πορτμπαγκάζ για μετακόμιση (510 λτ.) και καθίσματα-καναπέδες.
Αναρτήσεις που απορροφούν τα πάντα, αλλά σε γρήγορες στροφές δεν ενθουσιάζουν!
Μικρό πίσω παρμπρίζ, αλλά γεμάτο συστήματα υποβοήθησης κι ασφάλειας από τη βασική έκδοση!
Θα έπαιρνες ένα ιδιαίτερο, εμφανισιακά, αμάξι για να ξεχωρίσεις από την μάζα;

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Citroen C4 X 1.2 PureTech 130PS EAT8
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Aμεσος Ψεκασμός +Turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 131/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 8/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,6
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 7,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.364
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,7
Μέση Δοκιμής 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 129
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 510
 


 

Σελ.
1
Citroen C4 X: Διαφορετικό σε σχεδίαση κι άνεση
Σελ.
2
Ποιοτικό εσωτερικό, με καθίσματα καναπέδες
Σελ.
3
Σβέλτο χάρη στον κινητήρα των 130 ίππων