Cupra Formentor DSG 150PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 6212 αναγνώστες - 2/6/2024
Ας δούμε αναλυτικά πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία και πως αξιολογήθηκε το αυτόματο Cupra Formentor των 150 ίππων στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, καθώς και πώς τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Cupra Formentor | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 10 | 6,8 | CITROEN C4 X 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 11,5 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,4 | 5,2 | MERCEDES GLA 200 163ps | 6,9 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 9,1 | 7,5 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 10,1 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 781 | 963 | MERCEDES GLB 200 163ps | 773 | BMW X2 sDrive 18i DCT 136ps | |
Κατανάλωση | 67% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17,5 | 18,8 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 9,2 | BMW X2 sDrive 18i DCT 136ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7 | 7,5 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 1,2 | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,43 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 1,34 | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 450 | 615 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 435 | MERCEDES GLA 200 163ps | |
Χώροι | 68% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 163 | MERCEDES GLA 200 163ps | 129 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 220 | BMW X2 sDrive 18i DCT 136ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,61 | 8,04 | MERCEDES GLB 200 163ps | 11,3 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,1 | 5,5 | MERCEDES GLB 200 163ps | 8,8 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 82% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 4 | 5 | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 2 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 80% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,45 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,52 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,68 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 58 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 43 | MERCEDES GLA 200 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 17 | 23 | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 13,5 | MERCEDES GLB 200 163ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1463 | 1338 | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 1655 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 163 | MERCEDES GLA 200 163ps | 129 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 220 | BMW X2 sDrive 18i DCT 136ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,6 | 5,2 | MERCEDES GLB 200 163ps | 7,4 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 128 | 128 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 166 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps |
Μιας και η φιλοσοφία του Cupra Formentor ακολουθάει πιο αθλητικά μονοπάτια θα ξεκινήσουμε από το κομμάτι των επιδόσεων, όπου και είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του. Ο 1,5 TSI των 150 ίππων δείχνει τις δυνατότητες του και για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 8,61 δλ., «χάνοντας» μια υψηλότερη θέση μόνο από δυνατότερα μοντέλα, ενώ σε συνδυασμό με το DSG καταφέρνει να ολοκληρώσει το 80-120 χ.α.ω σε 6,1 δλ., μια τιμή που προσφέρει ασφάλεια και κάνει τις προσπεράσεις εύκολη υπόθεση.
Μπορεί ο κινητήρας του Cupra Formentor να έχει επιδόσεις, όμως έχει κι ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση για τα σημερινά δεδομένα. Τα 10 λτ/100 χλμ. που χρειάζεται μέσα την πόλη μπορεί να μοιάζουν πολλά για τα νούμερα που μας χαρίζουν τα υβριδικά συστήματα, αλλά για ένα καθαρόαιμο αυτόματο βενζινοκίνητο μοντέλο είναι εντός των «φυσιολογικών» ορίων. Σε συνθήκες ταξιδιού θα ζητήσει 6,4 λτ., εκταμιεύοντας την αυξημένη ιπποδύναμη για πιο «αζόριστες» διαδρομές, με την τελική μέση τιμή να κυμαίνεται στα 9,1 λτ./100 χλμ.
Στο τομέα της ευρυχωρίας δεν ξεχωρίζει ούτε απογοητεύει. Μπορεί τα 1,34 μ. του πίσω καθίσματος να μην «βοηθάνε» στην άνετη μεταφορά 3 ενηλίκων, αλλά τα 17,5 εκ. αέρα για τα γόνατα και τα 7 εκ. για το κεφάλι είναι αρκετά ικανοποιητικά νούμερα και πλησιάζουν τους πρωτοπόρους της κατηγορίας. Τέλος τα 450 λίτρα του πορτμπαγκάζ δεν είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας, αλλά το σχήμα του είναι αξιοποιήσιμο σε μεγάλο βαθμό.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Cupra Formentor σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Cupra Formentor DSG 150PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Cupra Formentor DSG 150PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |