Παραμένει Focus, εντυπωσιάζει από τα πρώτα μέτρα
Μπορεί να αναφέραμε κάποια οδηγικά στοιχεία του μοντέλου, αλλά ας το αναλύσουμε λίγο περισσότερο. Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Ford Focus, καταλαβαίνεις ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πρωταρχικό στόχο να κάνει την οδήγηση απόλαυση. Το τιμόνι προσφέρει πληροφόρηση και αμεσότητα που συναντάμε σε πολύ πιο ακριβά και καθαρόαιμα sport μοντέλα, ενώ η θέση οδήγησης παραμένει εξαιρετική. Η ανάρτηση, τουλάχιστον στην ST-Line έκδοση που είχαμε στην κατοχή μας, αν και έχει σφιχτό set-up, δεν αντιμετωπίζει προβλήματα στην απορρόφηση των κακοτεχνιών και κρατάει σε εξαιρετικά επίπεδα τις κλίσεις ακόμα κι όταν οι ρυθμοί ανέβουν, δίνοντας την απαραίτητη πρόσφυση.
Μόνο σε μεγάλες «ταρζανιές» θα παρουσιαστεί μια τάση υποστροφής, η οποία όμως γρήγορα θα εξαλειφθεί από το συνολικά σωστό στήσιμο του αυτοκινήτου και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Σε ανοιχτούς αυτοκινητόδρομους παραμένει ευθύβολο, με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την καλή ηχομόνωση να προσφέρουν ένα ασφαλές περιβάλλον σε οδηγό και επιβάτες, ενώ τα φρένα του, αν και θέλουν λίγο συνήθεια στην αίσθηση, είναι άκρως αποτελεσματικά.
Το αντίπαλο δέος των οικογενειακών SUV
Τελικά η αναμονή άξιζε! Το νέο Ford Focus είναι ακόμα πιο ολοκληρωμένο, με τις αλλαγές να μην έχουν αλλάξει τον εξαιρετικό οδηγικό χαρακτήρα του. Παραμένει μια δυνατή πρόταση που κλείνει το μάτι σε όσους οικογενειάρχες δεν θέλουν να πάρουν ένα SUV, με το πλούσιο εξοπλισμό, τη fun to drive φύση και την 8ετη εργοστασιακή εγγύηση να βάζουν δύσκολα στον ανταγωνισμό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Ford Focus 1.0 Ecoboost mHEV 125 PS |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 125/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 170/1.400-4.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,3 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,6 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 200 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.349 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5,3 |
Μέση Δοκιμής | 7 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 119 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 52 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 392 |
Σελ. 1 | Ford Focus: Ανανεωμένο και πάντα αποτελεσματικό |
Σελ. 2 | Δοκιμάζουμε το χειροκίνητο Ford Focus 1.0 Ecoboost mHEV των 125 ίππων |
Σελ. 3 | Παραμένει Focus, εντυπωσιάζει από τα πρώτα μέτρα |