Καταπίνει ευθείες, στρίβει τέρμα, έχει πρόγραμμα και για πίστα
Μια ηλεκτρική μηχανή παραγωγής ροπής σε τέσσερις ρόδες. Έτσι σκέφτηκαν το μοντέλο τους οι μηχανικοί της Ford και προχώρησαν σε όλες τις απαραίτητες κι όπως φαίνεται πετυχημένες κινήσεις για να μπορέσει αυτή η δύναμη να τιθασευτεί στο δρόμο. Αρχικά χαμήλωσαν το SUV κατά 10 χιλιοστά και αύξησαν αρνητικά τα κάμπερ, με αποτέλεσμα η Mustang να είναι ακόμα πιο σταθερή και να πατάει πιο δυναμικά στο δρόμο. Η προσθήκη των 20αρων ζαντών μπορεί να επιβαρύνει κάπως την άνεση και την ποιότητα κύλισης, όμως προσφέρει εξαιρετικά περιθώρια πρόσφυσης. Η σφιχτή ανάρτηση με μαγνητοροϊκή τεχνολογία (αλλάζει αστραπιαία το ρυθμό απόσβεσης) δεν θα ενθουσιαστεί σε κακοτεχνίες, αλλά η δουλειά της είναι να διαχειριστεί όσο το δυνατόν καλύτερα ένα αυτοκίνητο 2,3 τόνων, 487 ίππων και 860Nm ροπής. Ειδικά όταν ο οδηγός επιλέγει το «γρήγορο» πρόγραμμα οδήγησης, το Utamed, η Mach-E GT στρίβει δυναμικά, χωρίς κλίσεις, μένοντας αποφασιστικά στη γραμμή που έχει χαράξει ο οδηγός, με τα ηλεκτρικά βοηθήματα και την τετρακίνηση να εξαλείφουν περίεργες συμπεριφορές στο όριο. Αν απενεργοποιήσεις όλα τα συστήματα ελέγχου θα δεις πόσο «διασκεδαστικό» μπορεί να γίνει ένα ηλεκτρικό όχημα, με την ουρά να ανοίγει εύκολα την τροχιά της και να χρειάζεται ψυχραιμία, γνώσεις και χώρος για να την έχεις πάντα υπό τον έλεγχο σου. Τα φρένα είναι «άγκυρες» και θα σταματήσουν με ασφάλεια το πληθωρικό μοντέλο ακόμα και στα πολλά χιλιόμετρα χωρίς να δείχνουν σημάδια κόπωσης. Εξαιρετικά τα πηγαίνει και μέσα στην πόλη, με τα προγράμματα Whisper και Active να επικεντρώνονται στην αυτονομία, την ανάκτηση και την όσο δυνατόν περισσότερη άνεση, ενώ η λειτουργία one pedal επιτρέπει ακόμα μεγαλύτερη ανάκτηση ενεργείας. Όμως οι δυνατότητες του μοντέλου δεν τελειώνουν εδώ, αφού η έκδοση GT διαθέτει ακόμα ένα οδηγικό προφίλ, το Untamed Plus που είναι ρυθμισμένο ώστε να βοηθά τους οδηγούς να γράφουν χρόνους μέσα σε πίστα, επεμβαίνοντας στο σύστημα παροχής ισχύος. Not Bad.
Η Ford Mustang Mach-E GT είναι μια γνήσιος απόγονος του θρυλικού μοντέλου
Δεν είναι τυχαίο ότι η Mustang Mach-E GT είναι το πιο δυνατό Ford που πάτησε επίσημα τις ρόδες του στην Ευρώπη. Καταπίνει ευθείες, στρίβει πιο γρήγορα από όσο νομίζεις και ταυτόχρονα έχει την αίγλη των θρυλικών προκατόχων. Αυτοκίνητο για λίγους? Ίσως, αλλά όποιος κάτσει πίσω από το τιμόνι και πατήσει τέρμα το γκάζι θα νιώσει στις φλέβες του να κυλάει καθαρή ορθόδοξη αδρεναλίνη.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Ford Mustang Mach-E GT Extended Range |
---|---|
Κινητήρας-Mπαταρία | |
Τύπος | 2 Ηλεκτροκινητήρες σταθ. Μαγνήτη |
Τροφοδοσία | Ρεύμα |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 487 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 860 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 1/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,4 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 1,8 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 2,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 200 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 2.348 |
Κατανάλωση (kW/100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 20,6 |
Μέση δοκιμής | 28,5 |
Aυτονομία θεωρητική (χλμ) | 500 |
Aυτονομία δοκιμής (χλμ) | 420 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 98,8 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 402 + 81 |
Σελ. 1 | Ford Mustang Mach-E GT: Σοκαριστικά γρήγορη! |
Σελ. 2 | Ποιοτικός διάκοσμος, ξεχωρίζει η τεράστια οθόνη και ο αποθηκευτικός χώρος |
Σελ. 3 | Τρομάζει τα supercar, κτηνώδης ροπή, μπορεί να φτάσει τα 420χλμ αυτονομίας |
Σελ. 4 | Καταπίνει ευθείες, στρίβει τέρμα, έχει πρόγραμμα και για πίστα |