Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Hyundai i10 N-Line Fl: Ανανεωμένο χωρίς να χάσει το σπορτίφ ύφος του
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai i10 N-Line Fl: Ανανεωμένο χωρίς να χάσει το σπορτίφ ύφος του

23/11/2023

To παίρνεις για δεύτερο και τελικά το κάνεις πρώτο!
Οι 100 ίπποι του προσφέρουν καλές επιδόσεις, αλλά όχι και οικονομία.
9,9 για το 0-100, αλλά 7,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες!
«Αγωνιστικό» εσωτερικό και νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων!

To παίρνεις για δεύτερο και τελικά το κάνεις πρώτο!

To Hyundai i10 N-Line είναι σπιρτόζικο, έχει άρωμα από περασμένες δεκαετίες όπου μεσουρανούσαν τα μικρά γρήγορα αυτοκίνητα πόλης και σίγουρα είναι φιλικό ακόμα και για πιο νέους οδηγούς, τόσο οπτικά, όσο και οδηγικά. Στην fl εκδοχή του έγινε ακόμα πιο σύγχρονο, με φρέσκα σχεδιαστικά στοιχεία και στάνταρ τεχνολογικά συστήματα που δύσκολα βρίσκεις στους ανταγωνιστές του.

Οι 100 ίπποι του προσφέρουν καλές επιδόσεις, αλλά όχι και οικονομία

Κάτω από το καπό του Hyundai i10 N-Line Fl βρίσκεται ο 1.000αρης T-GDi βενζινοκινητήρας που αποδίδει 100 ίππους με 172Nm ροπής και συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα 5τάχυτο σασμάν που στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Η ιπποδύναμη του μηχανικού συνόλου γίνεται αισθητή σε κάθε πάτημα του γκαζιού, ακόμα κι από χαμηλές στροφές, κάτι που οφείλεται και στη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων αλλά και στο μικρό του βάρος.

9,9 για το 0-100, αλλά 7,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες

Για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,9 δλ., για το 60-100 8,4 δλ. και για το 80-120 χλμ./ώρα 13,5 δλ., ενώ η τελική του ακουμπάει τα 190 χ.α.ω., επιδόσεις που σίγουρα κρίνονται ικανοποιητικές για ένα mini πόλης. Δυστυχώς οι καλές επιδόσεις φαίνονται και στην κατανάλωση, όπου το i10 N-Line θα ζητήσει σε μεικτές συνθήκες 7,5 λτ. ανά 100 χιλιόμετρα, μια τιμή που δεν είναι ιδιαίτερα φιλική για την κατηγορία, αλλά είναι για το δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.

​​​​​​​«Αγωνιστικό» εσωτερικό και νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων!

Τα πλαστικά είναι ποιοτικά αλλά ελαφρώς σκληρά κι έχουν καλή συναρμογή και φινίρισμα, με τις κυψελωτές ανάγλυφες επιφάνειες στο ταμπλό, τις κόκκινες ραφές, τα διακριτικά λογότυπα και τα αλουμινένια στοιχεία να δίνουν μια αγωνιστική αίσθηση. Διαφορετικός είναι και ο πίνακας οργάνων, όπου άφησε πίσω την αναλογική του φύση και πλέον έχει γίνει ψηφιακός με το μέγεθος του να αγγίζει τις 4,2 ίντσες.

Σελ.
2
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 N-Line
Σελ.
3
Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά πίνει κάτι παραπάνω
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε