Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά πίνει κάτι παραπάνω

Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά πίνει κάτι παραπάνω

23/11/2023

Κάτω από το καπό του Hyundai i10 N-Line Fl βρίσκεται ο 1.000αρης T-GDi βενζινοκινητήρας που αποδίδει 100 ίππους με 172Nm ροπής και συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα 5τάχυτο σασμάν που στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Η ιπποδύναμη του μηχανικού συνόλου γίνεται αισθητή σε κάθε πάτημα του γκαζιού, ακόμα κι από χαμηλές στροφές, κάτι που οφείλεται και στη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων αλλά και στο μικρό του βάρος.



Για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,9 δλ., για το 60-100 8,4 δλ. και για το 80-120 χλμ./ώρα 13,5 δλ., ενώ η τελική του ακουμπάει τα 190 χ.α.ω., επιδόσεις που σίγουρα κρίνονται ικανοποιητικές για ένα mini πόλης. Δυστυχώς οι καλές επιδόσεις φαίνονται και στην κατανάλωση, όπου το i10 N-Line θα ζητήσει σε μεικτές συνθήκες 7,5 λτ. ανά 100 χιλιόμετρα, μια τιμή που δεν είναι ιδιαίτερα φιλική για την κατηγορία, αλλά όχι και για το δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Στιβαρό κι ευέλικτο, κάνει το κάτι παραπάνω αν του ζητηθεί

Βέβαια την σχετικά αυξημένη κατανάλωση την ξεχνάς μόλις γράψεις τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι του Hyundai i10 N-Line! Ευέλικτο όπως πρέπει να είναι ένα mini, στιβαρό όπως ένα σπορτίφ αυτοκίνητο, καταφέρνει να σε κάνει να χαίρεσαι κάθε χιλιόμετρο οδήγησης ακόμα κι αν είναι μέσα στα στενά της πόλης. Οι σφιχτές αναρτήσεις και οι παχύτερες αντιστρεπτικές δεν αφήνουν το μοντέλο να ταλαντεύεται, προσφέροντας αρκετή πρόσφυση στις στροφές, με την καλή αίσθηση του τιμονιού να τονώνει ακόμα περισσότερο τη σπορ φιλοσοφία του μοντέλου.



Οι λακκούβες δεν περνάνε τόσο απαρατήρητες όσο στις «πολιτικές» εκδόσεις του i10, αλλά δεν γίνονται ιδιαίτερα κουραστικές για τους επιβάτες, εκτός αν μιλάμε για συνεχόμενες εγκάρσιες ανωμαλίες όπου ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας κάνει αισθητή την παρουσία του. Σε ανοιχτούς δρόμους και ταξίδια ίσως νιώσεις ότι σου λείπει η 6η σχέση στο σασμάν, αλλά το πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφαλείας Hyundai Smart Sense, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ποδηλάτες, υπερκαλύπτει την παραπάνω ανάγκη.

Το Hyundai i10 N-Line εκτός από πλούσιο ταπεραμέντο έχει κι ελαφρώς αυξημένη τιμή, με το κόστος απόκτησης να ξεκινάει από τα 19.390 ευρώ με τον 100 ίππων κινητήρα και από τα 18.690 ευρώ στην έκδοση με το 1.200αρη μοτέρ με τους 84 ίππους.

Τσιμπημένο αλλά ερωτεύσιμο το i10 N-Line

Το Hyundai i10 N-Line με την ανανέωση που δέχτηκε έγινε ακόμα πιο σύγχρονο, χωρίς όμως να χάσει το σπιρτόζικο ταπεραμέντο του και την ιδιαίτερη φιλοσοφία του. Αν κι η τιμή του για αρκετούς μπορεί να μοιάζει υψηλή, τα στοιχεία και οι δυνατότητες που προσφέρει το μοντέλο την κάνουν να μοιάζει λογική, ειδικά σε μια εποχή που όλα έχουν ακριβύνει.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Hyundai i10 T-GDI 1.0 100PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 172/1.500
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 5/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,9
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 8,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 13,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 185
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.045
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 4,9
Μέση Δοκιμής 7.5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 124
Ρεζερβουάρ (λτ.) 36
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 252-1.050
Τιμή από (ευρώ) 19.390

Σελ.
1
Hyundai i10 N-Line Fl: Ανανεωμένο χωρίς να χάσει το σπορτίφ ύφος του
Σελ.
2
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 N-Line
Σελ.
3
Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά πίνει κάτι παραπάνω