Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά πίνει κάτι παραπάνω
Κάτω από το καπό του Hyundai i10 N-Line Fl βρίσκεται ο 1.000αρης T-GDi βενζινοκινητήρας που αποδίδει 100 ίππους με 172Nm ροπής και συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα 5τάχυτο σασμάν που στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Η ιπποδύναμη του μηχανικού συνόλου γίνεται αισθητή σε κάθε πάτημα του γκαζιού, ακόμα κι από χαμηλές στροφές, κάτι που οφείλεται και στη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων αλλά και στο μικρό του βάρος.
Για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,9 δλ., για το 60-100 8,4 δλ. και για το 80-120 χλμ./ώρα 13,5 δλ., ενώ η τελική του ακουμπάει τα 190 χ.α.ω., επιδόσεις που σίγουρα κρίνονται ικανοποιητικές για ένα mini πόλης. Δυστυχώς οι καλές επιδόσεις φαίνονται και στην κατανάλωση, όπου το i10 N-Line θα ζητήσει σε μεικτές συνθήκες 7,5 λτ. ανά 100 χιλιόμετρα, μια τιμή που δεν είναι ιδιαίτερα φιλική για την κατηγορία, αλλά όχι και για το δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Στιβαρό κι ευέλικτο, κάνει το κάτι παραπάνω αν του ζητηθεί
Βέβαια την σχετικά αυξημένη κατανάλωση την ξεχνάς μόλις γράψεις τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι του Hyundai i10 N-Line! Ευέλικτο όπως πρέπει να είναι ένα mini, στιβαρό όπως ένα σπορτίφ αυτοκίνητο, καταφέρνει να σε κάνει να χαίρεσαι κάθε χιλιόμετρο οδήγησης ακόμα κι αν είναι μέσα στα στενά της πόλης. Οι σφιχτές αναρτήσεις και οι παχύτερες αντιστρεπτικές δεν αφήνουν το μοντέλο να ταλαντεύεται, προσφέροντας αρκετή πρόσφυση στις στροφές, με την καλή αίσθηση του τιμονιού να τονώνει ακόμα περισσότερο τη σπορ φιλοσοφία του μοντέλου.Οι λακκούβες δεν περνάνε τόσο απαρατήρητες όσο στις «πολιτικές» εκδόσεις του i10, αλλά δεν γίνονται ιδιαίτερα κουραστικές για τους επιβάτες, εκτός αν μιλάμε για συνεχόμενες εγκάρσιες ανωμαλίες όπου ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας κάνει αισθητή την παρουσία του. Σε ανοιχτούς δρόμους και ταξίδια ίσως νιώσεις ότι σου λείπει η 6η σχέση στο σασμάν, αλλά το πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφαλείας Hyundai Smart Sense, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ποδηλάτες, υπερκαλύπτει την παραπάνω ανάγκη.
Το Hyundai i10 N-Line εκτός από πλούσιο ταπεραμέντο έχει κι ελαφρώς αυξημένη τιμή.
Τσιμπημένο αλλά ερωτεύσιμο το i10 N-Line
Το Hyundai i10 N-Line με την ανανέωση που δέχτηκε έγινε ακόμα πιο σύγχρονο, χωρίς όμως να χάσει το σπιρτόζικο ταπεραμέντο του και την ιδιαίτερη φιλοσοφία του. Αν κι η τιμή του για αρκετούς μπορεί να μοιάζει υψηλή, τα στοιχεία και οι δυνατότητες που προσφέρει το μοντέλο την κάνουν να μοιάζει λογική, ειδικά σε μια εποχή που όλα έχουν ακριβύνει.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Hyundai i10 T-GDI 1.0 100PS |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 100/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 172/1.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 5/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 |
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) | 8,4 |
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) | 13,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 185 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.045 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 4,9 |
Μέση Δοκιμής | 7.5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 124 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 36 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 252-1.050 |
Σελ. 1 | Hyundai i10 N-Line Fl: Ανανεωμένο χωρίς να χάσει το σπορτίφ ύφος του |
Σελ. 2 | Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 N-Line |
Σελ. 3 | Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά πίνει κάτι παραπάνω |